Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1578
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kjøpt 1g med gsc (girl scout coockies).
Noen som har peiling på hvor mye jeg burde røyke? Det er første gangen, og jeg vil ikke bli veldig fjern, bare teste det
Burde holde plenty med 0,1-0,2.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Furutoppen Vis innlegg
Burde holde plenty med 0,1-0,2.
Vis hele sitatet...
Takk! Burde jeg røyke i joint eller pipe/bong?
Sist endret av vidarlo; 8. juni 2018 kl. 22:14.
Om du er nogenlunde stødig på å rulle så er sikkert joint veien å gå.
Sitat av Furutoppen Vis innlegg
Om du er nogenlunde stødig på å rulle så er sikkert joint veien å gå.
Vis hele sitatet...
Er det nok til å røyke rent?
Sist endret av vidarlo; 8. juni 2018 kl. 22:14.
Anonym bruker
"Tom Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er jo bare å rulle en feit en og ta noen trekk, vent 10 min å se ann på formen. Hvis du ikke ble ute så ta mer? Slike spørsmål er veldig subjektive da alle har forskjellig toleranse med mindre du er innrøykt. Girl Scout Cookies har vel også en veldig høy THC % så du trenger ikke voldsomt.

Hvis du skal bonge så ta 0.05 om gangen hvis det er første gang
Sitat av Babyface_kis Vis innlegg
Er det nok til å røyke rent?
Vis hele sitatet...
Altså jeg utelot å spør han om han røykte sigaretter, om han skal røyke rent så blir jo selvfølgelig 0,1 aaaltfor lite i joint.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg røyker sigg til vanlig.
Svi en mild sigarett, ta vekk en liten klype av tobakken og erstatt med ugresset ditt. Roll up
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan putte 0.1 i en joint uten tobakk, men da blir det ikke en typisk joint liksom, 4-5 trekk så er den tom. Anbefaler deg å lage 5 joints med 0.2 i hver, hver joint blandet ut med en halv sigg. Ta 3-4 trekk fra første joint, vent 15 minutter, så om du ikke er fornøyd røyk mere.

De første gangene man røyker er det veldig vanlig å ikke få noe effekt i det hele tatt, så ikke tenk at du er immun, eller at du trenger å røyke mye mer. Prøv deg frem, husk - Du kan alltid røyke mer, men ikke mindre.

Ha musikk klart, noe digg å spise om du føler for det. Jeg syntes det er digg å røyke ute i naturen, nå er jo været ganske digg også!
Anonym bruker
"Rik Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Anbefaler deg å lage 5 joints med 0.2 i hver, hver joint blandet ut med en halv sigg.
Vis hele sitatet...
En halv sigg på 0.2 gjør at jointen smaker mer tobakk enn grønt. For meg så smaker det ikke digg. En halv sigg tilsvarer 0.5-0.6 for meg uten at du kjenner den tobakksmaken.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Rull deg en rev og ta 1 - 2 hits, så venter du til du føler noe. Føler du deg ikke høy nok, kan du alltids ta et par til.