Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1181
Profesjonell snorker
MonsterUnderBed's Avatar
11 0
Begynner dagen med 8mg xanax og 40mg valium. Gjennom dagen tar jeg cirka det samme. Fungerer helt fint til daglige gjøremål, men etter å ha lest litt rundt på forumet her finner jeg ingen som bruker så høye doser. Er det en slags terskel hvor det ikke er noen mer effekt, eller er toleranse min bare helt ute av kontroll?

Har holdt på med dette i 2 mnd nå og planlegger en Ashton Manual Diazepam nedtrapping, er bare nysgjerrig.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rimelig høy dosering på xanax. Doseringen din på valium er derimot ikke såå høy.

Du får fort toleranse på benzo, spesielt på xanax imo. Etter en uke på xanax føler jeg det er som å spise drops uten virkning. Totalt bortkastet og jeg får et angsthelvete når jeg slutter.
Du ligger på ca 24mg alprazolam i døgnet.
Det er en ganske crazy dose, med tanke på att alpra er så sterkt att det kommer i 0,25mg tabletter.

Ta det rolig når du trapper ned. Søk hjelp hvis du skulle gå tom for piller, blir lett krampeanfall av skole doser.

For å svare på spørsmålet ditt; det er ingen terskel slik det er på f.eks buprenorfin (Subutex).
Toleransen din er bare syk.
Har tatt 12mg alpra/døgn som mest, jeg syntes det var helt sykt, og ett helvete att slutte med.

Du har "bare" tatt det i to månader. Slutt mens leken er god!
Sist endret av travaxa; 4. mai 2018 kl. 11:05.
Høy tolleranse blandet med stort forbruk over lenger tid, så blir de behagelige effektene fort borte, og det blir mest for å mate hjernen som maser og maser om å få neste dose, bare for å fungere bedre. Benzo er best for sporadisk bruk/korte perioder bruk/medisinske ifht til ansgt/tankekjør ol.

Hvis jeg selv bare skal ta benzo for å oppnå noe som helst form for velvære av bare det alene, så må jeg fort ta 7 mg xan, 70 mg valium. Bruker dog benzo mest for å fungere bedre, prate lettere, slappe av, la angsten slippe når jeg er i situasjoner jeg gjerne vil snakke om det jeg selv ønsker, istedenfor at angsten ikke lar meg si det jeg tenker. Ikke såå voldsomme doser for at angsten avtar, hvis det er det alene og ikke noen andre psykiske plager. Vil si kanskje 4-6 mg for at det skal slippe tak, trenger mindre når jeg blander med alkohol, da det hjelper godt til. Men hvis jeg føler meg shit, så hiver jeg gjerne ned noe som 5 mg xan, så slipper tankekjøre, kroppen slapper av og jeg føler meg tipptopp nærmest. Men slik som travaxa sier, stopp helst med det mens leken er god, du tar fryktelig høye doser og det kan fort bli et helvete uten like å komme seg bort fra, både psykisk og fysisk. Ønsker deg lykke til med nedtrapping, det er ikke så jævla gøy, men det er fryktlig indidvuelt, og det kan hende det bare blir en lek for deg å gå av. Men med tanke på de høye dosene dine, så er det ikke umulig at det blir en liten prosess. Prøv å tenk positivt, hold deg i aktivetet. Det viktigste er å få hue ut av tankegangen at pillene fikser alt, så alt av avsporing er gull verdt. Heier på deg
Sist endret av TheBean; 4. mai 2018 kl. 17:27.
Vær forsiktig med xanax, folkens!
Dritten fra utlandet er kommet til Norge, også!