Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2457
Hei!

Noen andre som har prøvd å søkt på komplett mastercard og får konstant avslag?

Jeg handler mye på komplett så kunne tenkt meg å hatt den bonusen man får med det kortet...

Tjener rett under 500 k i året, 21 år gammel, har ikke bil, studie gjeld og eier egen bolig. De tar en kredittsjekk å så ligger jeg likevel under 50? Har prøvd å ringe til dem men de nekter å forklare hvorfor jeg ikke får tilbud.

Det er snakk om at jeg ønsker kredittgrense på 5000 kr liksom. Jeg får lovt til å ha huslån på 2 mill men ikke kredittkort fra komplett?

Til info så er dette noe jeg har prøvd å få tak i over tre år. I løpet av dette tidsrommet har jeg gått fra å bo hos foreldre med 200k årslønn pga deltid uten husgjeld, til 400k uten husgjeld til 500k lønn med husgjeld. Og jeg har ALLTID fått autoavslag!
Samme situasjon, men credits.no innvilget, med 30.000 i kredittgrense.

Vet da faen jeg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Tjener rett under 500 k i året, 21 år gammel, har ikke bil, studie gjeld og eier egen bolig. De tar en kredittsjekk å så ligger jeg likevel under 50? Har prøvd å ringe til dem men de nekter å forklare hvorfor jeg ikke får tilbud.
[...]
Til info så er dette noe jeg har prøvd å få tak i over tre år. I løpet av dette tidsrommet har jeg gått fra å bo hos foreldre med 200k årslønn pga deltid uten husgjeld, til 400k uten husgjeld til 500k lønn med husgjeld. Og jeg har ALLTID fått autoavslag!
Vis hele sitatet...
For det første har dei ei aldersgrense på 20 år ifølge eigne vilkår, så om du har prøvd i tre år og er 21 har du kasta bort di eiga tid.

Viare er du rett over alderskravet dei har, har flytta relativt nyleg og gått kraftig opp i lønn uten å ha hatt det lønnsnivået over tid. Det er raude flagg. Det er ingen andre enn komplett som kan svare i meir detalj, men det er sannsynlegvis medvirkande. Vent eit par år og søk igjen.
Er du fortsatt på deltid? Da kan det være en grunn. Fast jobb er viktig.
▼ ... over et år senere ... ▼
Tjener litt under 100 000 mindre og fikk lett mastercard fra Komplett xD
De skal jo tjene penger på de som ikke rekker å betale i tide
Sitat av Uncharted Vis innlegg
Tjener litt under 100 000 mindre og fikk lett mastercard fra Komplett xD
Vis hele sitatet...
Snakk om necro på tråden!

Fant til sist ut av at det var jeg som hadde fucka til dataen jeg plotta inn. Jeg hadde klart å legge inn månedsbeløpet på lånet mitt inn i månedligeutgifter (i tillegg til fellesutgifter, og andre månedlig utgifter), så jeg hadde nesten dobbelt så mye i utgifter som en gjennomsnittlig singel mann har :P
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Snakk om necro på tråden!

Fant til sist ut av at det var jeg som hadde fucka til dataen jeg plotta inn. Jeg hadde klart å legge inn månedsbeløpet på lånet mitt inn i månedligeutgifter (i tillegg til fellesutgifter, og andre månedlig utgifter), så jeg hadde nesten dobbelt så mye i utgifter som en gjennomsnittlig singel mann har :P
Vis hele sitatet...

Så du har plotta inn det samme tallet i 3 år?
Sitat av 420master Vis innlegg
Så du har plotta inn det samme tallet i 3 år?
Vis hele sitatet...
Faktisk ikke :P Hadde studielån på et mislykka studie år i starten, så la dette inn i utgifter første gang jeg søkte. Å så når jeg hadde hatt høyere lønn lenge nok, hadde jeg allerede flytta ut, osv. Mye uheldige kombinasjoner gang på gang.

Det løste seg tho :P

Nå kan vi la tråden dø!
Jeg søkte kredittkort gjennom Lendo og fikk tilbud fra Komplett på den måten. Har ellers alltid fått auto avslag.