Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4307
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sett mye på media og her på freak om falsk xanax osv...
Blir bare nødt til å spørre, har noen i trondheims området opplevd å få falsk xanax i det siste - og er det i det heletatt trygt å kjøpe på denne tid?
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du er så usikker så la vær å kjøp. Eller eventuell skaff deg testkit og studer dem nøye. Test forsiktig fram med kanskje 1/5 av pillen eller noe. Ikke vær en idiot å kast nedpå et halvt brett og 1l brennevin.
En kompis av meg sitter på endel brett i trondheim (eget forbruk stort sett) og han lever enda iallfall, og virker som det er grei funk. ikke xanax men ksalol eller hva det heter.
Nei. Har ikke hørt om fake ksalol og den videoen politiet kom ut med viser jo bare at de ikke veit en dritt og prøver å skremme
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Supperman Vis innlegg
Nei. Har ikke hørt om fake ksalol og den videoen politiet kom ut med viser jo bare at de ikke veit en dritt og prøver å skremme
Vis hele sitatet...
?? ? Det er plenty fake xanax /ksalol
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
?? ? Det er plenty fake xanax /ksalol
Vis hele sitatet...
Da hadde jeg vert dø som hev i meg godt over 15 ksalol forgje uke, bare tull det der med fake ksalol, ksalol er en av de reneste pillene man får kanskje den reneste..
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det flyter rundt om falsk 2mg xanax for tiden..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
?? ? Det er plenty fake xanax /ksalol
Vis hele sitatet...
Kan eg få en kilde på dette ?

Dette inlegget gjelder ksalol og ikke noen andre former for xanax.

https://www.politiet.no/aktuelt-tall...rdosedodsfall/
Ksalol-tabletter er noe Kripos får inn til analyse fra ulike deler av landet nesten daglig. Det er så langt ikke gjort uventede funn i disse beslagene.
Vis hele sitatet...
https://www.tv2.no/nyheter/11784393/
Undersøkelsene viser imidlertid at Fentanyl ikke kan knyttes til overdosedødsfallene.
Vis hele sitatet...
Slutt og spre bullshit, ksalol er legit. Kan dessverre ikke kommentere for andre typer xanax.
Ja, gi faen å dytt ksalol under samme paraply som fake xanax.

Er viktig å forholde seg til fakta så folk ender opp med å kjøpe EKTE varer (som ksalol)
Kjøper folk fake varer kan det ende i død. Slutt å spekuler folkens.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
går noe "red devils" 5mg xanax barer som er blodrøde her i byen.. skal ifølge internett inneholde 5mg alprazolam istedenfor 2mg som de hvite..
Etter å ha lest endel inne her i det siste har jeg nesten fått inntrykket at xanax er omtrent like ille som heroin. Jeg leser stadig vekk om dødsfall, og slutte med dette skal visst ikke være så veldig gøy heller..
Anonym bruker
"Bitter Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er to stk fra Mandal som nettopp har omkommet av det. var i nyhtene og greier
I Bergen er det vanvittig mange "kopier" utav pfizer 2mg stolpene. Noen smaker ikke en damn shit og har null funk. Mens andre har lltt futt i seg men langt ifra 2mg alprozolam og igjen andre som gir en "benzo-lignende" effekt, personlig mistenker jeg at disse gjerne inneholder etizolam(?).

Nei, uff.. Jeg har boikottet stolper for øyeblikket.
Kslol brett (15stk 1mg) er det jeg føler meg mest trygg på i disse rare/kyniske tidene. Har enda tll gode å få falske kslol. Om de er falsk, så er de hvertfall utrolig flink på å kopiere.

Har spist på benzo (illegalt) i nærmere 9år nå. Idioti på høyest nivå I know. Men etter 9år så kjenner jeg lett igjen om pillene funker som de skal.
Jeg kjøpte akkurat ekte bikkjebein U94 av en kar med resepten i hånda og apotekgreia klistra på glasset. Han åpna dem for å selge til meg. Lenge siden jeg har kjent på ekte xanor. Måtte bare skryte litt. Håper jeg har rett da ellers er det siste dag med aktivitet her på forumet

Edit: håper jeg ikke brøt forumreglene på noen måte når. Vakke meninga ihvertfall
Sist endret av NodSquad; 16. desember 2020 kl. 15:35.
Anonym bruker
"Overrasket Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er to stk fra Mandal som nettopp har omkommet av det. var i nyhtene og greier
Vis hele sitatet...
Link? De jeg finner er mistenker de heroin med kokain innblandet. Samt et parti med blå valium de tror kan inneholde fentanyl.

Dette var 1 mnd siden, hadde fentanyl vært årsaken hadde de advart etter obduksjon.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Da hadde jeg vert dø som hev i meg godt over 15 ksalol forgje uke, bare tull det der med fake ksalol, ksalol er en av de reneste pillene man får kanskje den reneste..
Vis hele sitatet...
Så du er skråsikker på at du har spist samme parti som de som døde? Selv om jeg hopper ned fra 5 meter tak å overlever så kan det hende neste mann som prøver treffer en stein. Just saying
Nesten all benzo du får i Norge er "fake". Men det betyr ikke at d ikke er benzo oppi dem. Som regel er d gode forfalskninger med riktig stoff eller i det minste benzo. Hvis dere er paranoid bare kjøp test kit folkens koster ikke mye...
Anonym bruker
"Overrasket Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Formulrte meg noe dårlig. Når jeg sa store doser mente jeg flere piller. Skal veldig lite pulver i den forstand til å overdosere. Mann kan aldri være sikker uten det kommer fra legite apotek. Som disco nevner så er testkit en fin ting om mann er usikker.
Finnes mye falske u94 bein på glass i trheim nå. Tror det kan være etizolam I dem. Smaker papp aktig.
Aldri sett falsk ksalol, men de u94 bena som er i hele norge nå er Etizolam.

Fikk moren min til å sjekke urin og det slo ikke ut noe form for benzo hvertfall.
Sist endret av MrBenz420; 18. desember 2020 kl. 01:17. Grunn: Trykte send litt for tidlig
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil tro mange har testa de glassa med "2mg xanax" .

Hvis de inneholder etizolam, hvordan er effekten av en slik pille vs ekte alprazolam?
Noen som vet hvor mye etizolam det er i disse xanor u94 stolpene? Fått tak i disse på Vestlandet om det har noe å si.
Smaker papp, tørr ikke å bare hive det i meg.
Sist endret av Teacherpreacher; 20. desember 2020 kl. 16:05.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Teacherpreacher Vis innlegg
Noen som vet hvor mye etizolam det er i disse xanor u94 stolpene? Fått tak i disse på Vestlandet om det har noe å si.
Smaker papp, tørr ikke å bare hive det i meg.
Vis hele sitatet...
2mg ,vis de kommer fra den jeg trur. La frem labraport om at de var på 2mg etizolam
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste 2 bars fra et forseglet glass idag, helt klart ikke alprazolam. De var smakløse, dårlig presset og gikk i oppløsning etter bare noen sekunder under tunga.

Bra funk i dem, men det var ikke akkurat etizolam jeg hadde planlagt å kjøpe til den prisen....
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spiste 2 bars fra et forseglet glass idag, helt klart ikke alprazolam. De var smakløse, dårlig presset og gikk i oppløsning etter bare noen sekunder under tunga.

Bra funk i dem, men det var ikke akkurat etizolam jeg hadde planlagt å kjøpe til den prisen....
Vis hele sitatet...
Spist også en 2mg bar fra glass her om dagen. Smakte heller ingenting.

Ksalol har jeg spist mye av. Aldri fått ett brett uten funk eller den bittre alprazolam smaken.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så du er skråsikker på at du har spist samme parti som de som døde? Selv om jeg hopper ned fra 5 meter tak å overlever så kan det hende neste mann som prøver treffer en stein. Just saying
Vis hele sitatet...
De som døde hadde GHB og alkohol og alprazolam i blodet, om jeg husker riktig, GHB er livsfarlig å blande med Alkohol og når alle de tre forsterker værandre HV tror du skjer da?

Om man skal ta benzo bør man bare ha benzo på seg, for det er stor sannsynlighet på å ta mer en du skulle. Alle som driver med benzo vet va jeg snakket om. Tar du mere en du tåler tar du mere etter det, man blir dummere en, Stein.

Om man skal ta benzo må man ha den perfekte dosen At man klarer å tenke skikkelig men fortsatt ha en deilig rus, min dose med rivotril er på 3-4mg tar jeg mer fucker jeg opp men jeg klarer å tenke på den dosen.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 21. desember 2020 kl. 01:45.