Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1751
Svetter som ett helvete, skjelver som faen og føler meg som døden. Har ikke peiling på mg. Noen ideer hva som skjer?
Sist endret av Smule09; 26. november 2020 kl. 23:28.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vist du er i tvil om mengden du har tatt og føler deg dårlig så ring 113. Ingen på internett kan svare om du er i ferd med å dø.
Om du er usikker ringer du etter ambulanse, vi kan ikke hjelpe deg, det kan derimot kvalifisert helsepersonell.

113
Skal igrunnen veldig mye til å overdosere på MDMA, men likevel idiotisk å ikke vite hvor mye man har tatt engang. Om du er i tvil ville jeg ringt 113.
Sitat av skrtskrt Vis innlegg
Skal igrunnen veldig mye til å overdosere på MDMA, men likevel idiotisk å ikke vite hvor mye man har tatt engang. Om du er i tvil ville jeg ringt 113.
Vis hele sitatet...
Når du ikke har målt dosen din skal det ikke veldig mye til for å overdosere på noe der dødelig dose måles i gram.

Ring 113 om du er bekymret for liv og helse.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er liten margin mellom nok og for mye. Legevakta og ambulansepersonell har taushetsplikt ovenfor politiet så det er helt trygt å ringe de!
De vil snakke deg gjennom symptomer og virkning og kartlegge om det er kritisk eller ikke og om det går over eller om du trenger å få helsehjelp.
Sitat av Bær Vis innlegg
Når du ikke har målt dosen din skal det ikke veldig mye til for å overdosere på noe der dødelig dose måles i gram.

Ring 113 om du er bekymret for liv og helse.
Vis hele sitatet...
I de aller fleste tilfeller snakker vi ikke om dødelig dose på hvertfall 2G selv med lav kroppsvekt
Aldri vær i tvil om å kontakte legevakt / RING 113, det er bedre enn og påføre deg skade
LES DEG OPP på substansene du tar på forhånd, det er uendelig med informasjon du finner med ett enkelt google -søk, vær ansvarlig for din egen kropp
▼ ... noen uker senere ... ▼
Går det bra nå ?
Sitat av Anonymousesick Vis innlegg
Går det bra nå ?
Vis hele sitatet...
Alt er bra nå! Jeg satt på en film og satt oppe til jeg sovnet og våknet helt fint noen timer senere.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Smule09 Vis innlegg
Alt er bra nå! Jeg satt på en film og satt oppe til jeg sovnet og våknet helt fint noen timer senere.
Vis hele sitatet...
Det var godt å høre