Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2460
Heij!

Vil begynne å si at jeg har lang og ekstensiv erfaring med bruk av amfetaminer, meta og andre rusmidler over en lengre periode. Leter heller ikke etter svar som ''Kjøp deg testkit'', jada er fullstendig klar over at disse eksisterer.

Lurer på om noen av dere kan anslå hva dere tror dette kan være buffet ut med?

https://imgur.com/a/AWBDmXt

Det lukter litt kjemisk, som bløt makka, men også litt 'jordlig' på en måte? Smaker litt som makka, vet ikke helt hva jeg skal nevne annet enn det. Hva ligner det på for dere?
Sist endret av Jokke; 21. august 2020 kl. 20:40.
Det er umulig å vite, kan være alt fra Paracet til omo colour. Har du spurt den du kjøpte det av?
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Det er umulig å vite, kan være alt fra Paracet til omo colour. Har du spurt den du kjøpte det av?
Vis hele sitatet...
Okei, skjønner. Har ikke spurt han i det hele tatt, fordi jeg vet at han lyver til tenna bokstavelig talt faller ut av skallen på han.

Har krita og da tror jeg han serverer noe dritt istedenfor råvaren, satser på å forhåpentligvis kjenne igjen lukten av omo colour i det minste.
Paracet, Kreatin, morsmelkerstatning, Ibux, salt.

Ergo; hva som helst utifra bildet og mangel på informasjon om hva det inneholder
Hvor mye kjøpte du. Det er ikke lov å diskutere pris her men var den billig eller dyr. På bildet ser det ut som litt av den er gul og resten er hvit.
Sitat av spider_man Vis innlegg
Hvor mye kjøpte du. Det er ikke lov å diskutere pris her men var den billig eller dyr. På bildet ser det ut som litt av den er gul og resten er hvit.
Vis hele sitatet...
Det skal være 5g, vil tro det er cirka 2-3 g med buff i den posen, og kanskje 1-2 g fra 'godposen'.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ser flere farger der
Heldigvis ikke våt.

Du kan alltids vaske amfen og sitte igjen med (nokså) nær 99.9% rent produkt.


Men da sitter du igjen med kun 1-3 gram om du er heldig men da har du god racemiks speed også forhåpentligvis (kan være list eller dex amf blandet med noe annet )

Har hendt jeg har vasket speed og sittet igjen med kun 10-20% av produktet, men da trenger du ikke store justeringer heller.

Har du helt rein aceton og rein sprit? Isopropyl!

Les deg opp på how to clean amfetamines ..
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Ser flere farger der
Heldigvis ikke våt.

Du kan alltids vaske amfen og sitte igjen med (nokså) nær 99.9% rent produkt.


Men da sitter du igjen med kun 1-3 gram om du er heldig men da har du god racemiks speed også forhåpentligvis (kan være list eller dex amf blandet med noe annet )

Har hendt jeg har vasket speed og sittet igjen med kun 10-20% av produktet, men da trenger du ikke store justeringer heller.

Har du helt rein aceton og rein sprit? Isopropyl!

Les deg opp på how to clean amfetamines ..
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, har jo håndssprit som kan blandes med salt for å få separert den fra gelen, samtidig har jeg flasker med isopropyl alcohol av en helt annen urelevant grunn.

Takk, skal sjekke det ut. Har prøvd to linere nå og kjenner iallefall ett eller annet.
Er ikke mest testkit å få til amf etter hva jeg har funnet ut av.
Som alle andre sier, det kan være nesten hva som helst.
Vask det som PapaMarathon skriver, da fjerner du det som fjernes kan av dritt som er tilsatt.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Men vasker ikke med spriten. Du vasker vekk med acetone.

Noen gjør dette over åpen flamme, men kan danne brannfarlige gasser (og sikkert helseskadelige)

Så har du så lite sprit i som mulig til at produktet du sitter igjen med akkurat løser seg opp. Jo mindre sprit jo bedre krystaller.

Så kan du ha løsningen i kjøleskapet så lenge som mulig så "varmt som mulig.

Altså sett kjøleskapet på minst effekt og la det stå ca 12 timer så burde du ha nokså så reint Amphetamine hydrochloride | C9H14ClN |

Men tenk selv at viss et 5 gram blir til 1 gram så er 0.2gram det samme som et gram med den blandingen du hadde før acetonen etset opp bøffet.

Små justeringer er cluet

Noen av urenhetene kan jo være med å lage amf rusen fet, så man kan risikere å få noe man ikke er vant til. Helt annen opplevelse.
Tok nettopp en urinprøve jeg hadde liggende i en skuff her hjemme, og testen ga utslag på amf og met. Med andre ord så føler jeg meg litt tryggere på at det ikke er benzo eller noe annet det er buffet med. Mest sannsynlig bare buffet med annet søppel.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ja se det. Blir sur jeg viss amfetaminen min slår ut meth viss det er bestilt, avtalt og betalt før amfetamin.

To ganske like, men forskjellige stoffer og methen er ikke noe gøy.før undertegnede
Anonym bruker
"Øm Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det ser veldig ut som mye bøff der, vanskelig å være bastant utfra ett enkelt bilde men det ser tydelig ut som både forskjellig farge og forskjellig type "konsistens".
Hvor det øverste laget er gulere og har en mer fastere form enn det kritthvite.

Lever det tilbake med en gang.
Anonym bruker
"Øm Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om det er en type som lager drama så be om å få kjøpe mer slik at du kan vise til at det er bøffet det du får direkte fra han.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Er mye hydrochlorid som kan klumpe seg til "steine"

Kan sende bilde av noe som er nokså rein.

Det ene er er kakket opp og ligget fremme 12 timer.

Det i posene er ikke tatt ut og er bittelitt fukt, men den er ganske rein. Ingenting er reint amfetamin du får kjøpt. Da må det vaskes, men denne var ganske cgill og ingen mistanke om Meta.


Gul/brun noe er kakket opp, det i posen ikke. Føles veldig god. Lang opptur og stabil rus som varer lenge.

https://imgur.com/a/FEPk2pQ
Update: https://imgur.com/a/2QDELSP

både jeg og vedkommende fikk som fortjent til slutt. Jeg returnerte både produktet og tjenesten, og kan si meg fornøyd med hvordan det til slutt ender opp.

Takk for alle svar.
Sist endret av Jokke; 23. august 2020 kl. 16:57.