Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 5897
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitter her på discord med noen som har tatt ALT for mye MDMA. Vet ikke helt hva som skjer, virker veldig døsig, plutselig ble det ganske stille. Mulig å få noen råd? Burde jeg ringe etter help? Er snakk om 500mg+ snorta
Om du virkelig er redd for noen ringer du heller etter hjelp en gang for mye..
Ring med én gang.

500mg er et halvt gram MDMA, og tatt i nesa er det jævlig mye.

Som Jack sier, bedre en gang for mye!
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Ser ut som om det går bra for øyeblikket. Får bli her å passe på til personen er edru igjen.
Kjeft på kompisen din i morra. Om du faktisk er kompisen hans. Et halvt gram MDMA dratt i nesa og klokka er faen meg halv ti på morgenen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Advarsel: Gammel grinebiter-rant.

Det her er problemet, MDMA er et relativt trygt stoff og det ser ut til å være faren også: Folk kan dytte grensen videre å øke dosene, "for det gikk jo bra sist gang" og så plutselig går det galt, eller så får de senskader, slik som følelsen av "støt" i hjernen:
Tråd 1
Tråd 2
Tråd 3

Roll safe
Skjønner ikke at folk tørr å tøye grensene som enkelte gjør, spesielt når det finnes dusinvis av nettsider der man kan innhente informasjon om styrkegrad, doseringer, dos&donts og hvordan rulle trygt. Når det er så enkelt å finne ut av enkle ting på forhånd som det er, skjønner jeg ikke hvordan enkelte klarer å feile så ekstremt på akkurat dette. Det finnes få, men enkle kjøreregler når det kommer til alt av rusmidler, så hvorfor ikke ta den lille tiden det tar å lese seg opp først? Sparer deg for utrolig mye negativt i ettertid.

- Test med testkit, uansett
- Les anbefalinger om dosering av det stoffet du skal innta
- Ta forhåndsregler, les om stoffet. Ha litt fakta innabords
- Vær psyskisk og fysisk klar
- Ta det med folk du føler deg trygg på
- Forbered deg på nedturen
- Spis sunt og tren regelmessig

https://rusopplysningen.no/
https://www.erowid.org/
https://www.ecstasydata.org/
Sitat av junkrat Vis innlegg
Skjønner ikke at folk tørr å tøye grensene som enkelte gjør, spesielt når det finnes dusinvis av nettsider der man kan innhente informasjon om styrkegrad, doseringer, dos&donts og hvordan rulle trygt. Når det er så enkelt å finne ut av enkle ting på forhånd som det er, skjønner jeg ikke hvordan enkelte klarer å feile så ekstremt på akkurat dette. Det finnes få, men enkle kjøreregler når det kommer til alt av rusmidler, så hvorfor ikke ta den lille tiden det tar å lese seg opp først? Sparer deg for utrolig mye negativt i ettertid.

- Test med testkit, uansett
- Les anbefalinger om dosering av det stoffet du skal innta
- Ta forhåndsregler, les om stoffet. Ha litt fakta innabords
- Vær psyskisk og fysisk klar
- Ta det med folk du føler deg trygg på
- Forbered deg på nedturen
- Spis sunt og tren regelmessig

https://rusopplysningen.no/
https://www.erowid.org/
https://www.ecstasydata.org/
Vis hele sitatet...
Enig her! Og ikke minst; man kan alltid ta mer, aldri mindre
500mg på en gang eller 500mg over tid? Har selv tatt doser opp mot 2g ila 1dag og natt så om det er over tid går det nok veldig fint, man blir bare god form et par timer ��
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
500mg på en gang eller 500mg over tid? Har selv tatt doser opp mot 2g ila 1dag og natt så om det er over tid går det nok veldig fint, man blir bare god form et par timer ��
Vis hele sitatet...
Uforsvarlig og skadelig
500mg ila en kveld er vel en typisk dose for folk som har begynt å miste respekten for mdma. Bør gå helt fint, men man leser jo alltid om enkelttilfeller der det går galt.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Alt ordna seg til slutt, no worries bois
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Uforsvarlig og skadelig
Vis hele sitatet...
Tro meg, det vet jeg godt. Er bare flaks at det gikk bra med alle oss som holdt på den tida der. Var 2-3 ganger i måneden hver helg i 8 måneder, alltid 2 dager.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Uforsvarlig og skadelig
Vis hele sitatet...
Noen tåler mer enn andre da, så lenge man ikke gjør det til en vane med så mye ofte. Meeeen han kommer også til å miste magien betraktelig eller hele. Og det er ikke sånn at du fjerner absolutt alle risikoer ved å ta en «riktig» dose. Man tåler bare flere tripper før man sitter der uansett
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Tro meg, det vet jeg godt. Er bare flaks at det gikk bra med alle oss som holdt på den tida der. Var 2-3 ganger i måneden hver helg i 8 måneder, alltid 2 dager.
Vis hele sitatet...
Holdt på alt for mye med MDMA selv i litt mindre enn et år. Høye doser og vi holdt gjerne på et døgn eller to i strekk. Et par ganger i måneden. Jeg følte meg ganske fucked etterpå og var redd jeg hadde gjort permanent skade, men alt i alt tror jeg at jeg har vært ganske heldig Selv om hjernen min kanskje ble litt fritért.
Lagde også brukernavnet mitt i den perioden, derav krystallkongen, haha.

Jeg var totalt frelst, men nå er MDMA og Kokain øverst på listen over drugs jeg aldri vil ta igjen!
Jeg tror man kan ta MDMA ansvarlig, 100-150mg drop til å starte med (uten å redosere) et par ganger i året. Personlig er jeg bare ferdig med det stoffet.
Sist endret av krystallkongen; 31. desember 2019 kl. 15:35.
Anonym bruker
"Sikker Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde alltid speed for å justere om jeg tok for mye. Følte det hjalp, men var jo da i våken tilstand.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sånn kan det gikk:/
Alexboi2055's Avatar
15 6
Gikk det bra med kompissen din? Vet der var i 2019, men ble nysgjerrig.
500mg mdma går som oftest bra.
Jeg er 165 høy og veier 53. Jeg var med et par kompisser en kveld, så kjøpte jeg 500mg mdma hos en dealer som var dær. Jeg (droppet) alt den kvelden+hasj. Var helt sykt. Har aldri vært så fjærn å borte før. En kompis som var dær så på mæ samtidig som jeg så på han (denne kompissen bruker ikke rusmidler) han ble heelt satt ut da han så at øynene mine gikk alle veier. Trur han ble litt bekymra, men ss bare til han det at jeg koser meg noe jævlig kompis tro mæ. Må vært litt ubehagelig for en barndomskompis å se meg sånn haha
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Sitat av Alexboi2055 Vis innlegg
Gikk det bra med kompissen din? Vet der var i 2019, men ble nysgjerrig.
500mg mdma går som oftest bra.
Jeg er 165 høy og veier 53. Jeg var med et par kompisser en kveld, så kjøpte jeg 500mg mdma hos en dealer som var dær. Jeg (droppet) alt den kvelden+hasj. Var helt sykt. Har aldri vært så fjærn å borte før. En kompis som var dær så på mæ samtidig som jeg så på han (denne kompissen bruker ikke rusmidler) han ble heelt satt ut da han så at øynene mine gikk alle veier. Trur han ble litt bekymra, men ss bare til han det at jeg koser meg noe jævlig kompis tro mæ. Må vært litt ubehagelig for en barndomskompis å se meg sånn haha
Vis hele sitatet...

Kan svare på denne selv, da denne tråden handler om meg og det var jeg som tok 500mg.
Dette skjedde når jeg var på min 3-dagers stuk og jeg hadde inntatt rundt 1.5g MDMA på tre dager. JA, JEG VET. DUMT.
Jeg har en tendens til å besvime etter store inntak av molly, men dette skjer ikke heletiden. Årsaken vet jeg ikke. Dette pleier å skje under peak, følelsene blir så sterke at jeg rett og slett bare mister kontroll, og våkner opp i forvirrelse. Pleier å være borte i bare noen sekunder da venner rister på meg og får liv i meg igjen, men i dette tilfellet så var jeg i en Discord call med Kamelia og jeg hadde vært borte en stund tydeligvis.

Jeg pleier å advare venner av meg at dette kan skje så de ikke friker ut helt hvis det eventuelt skjer, men jeg hadde ikke fortalt dette til Kamelia så jeg skjønner hvorfor han lagde tråden her for å si det mildt .

Kort sagt - alt gikk bra med meg .
Også er det et spørsmål som dukker opp i hodet mitt. 500mg i nesa? Er nesa di laget av metall ellernoe? Når jeg var på tilsvarende dose så måtte jeg dele opp bomba så drod vekk 70-80 mg som jeg fordelte til 2 striper. Tok de 3 kvarter etter bomba. Og selvom jeg som regel sniffer speed så må jeg si emma svei såppas at jeg hadde aldri orket så høy dose nasalt

Høyeste dosen min var vel 750-800, kjente ingen negative effekter under eller etterpå. Men har ikke kjørt 500 mg 3 dager på rad da!
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Sitat av 420master Vis innlegg
Også er det et spørsmål som dukker opp i hodet mitt. 500mg i nesa? Er nesa di laget av metall ellernoe? Når jeg var på tilsvarende dose så måtte jeg dele opp bomba så drod vekk 70-80 mg som jeg fordelte til 2 striper. Tok de 3 kvarter etter bomba. Og selvom jeg som regel sniffer speed så må jeg si emma svei såppas at jeg hadde aldri orket så høy dose nasalt

Høyeste dosen min var vel 750-800, kjente ingen negative effekter under eller etterpå. Men har ikke kjørt 500 mg 3 dager på rad da!
Vis hele sitatet...
Neineinei, jeg snorta ikke et halvt gram, da tror jeg nesa mi hadde smelta .
Jeg husker ikke masse av den kvelden fordi det er så lenge siden, men jeg tror jeg tok 0.3 i drop og sniffa resten, så 02 snorta. Kan hende det var omvendt, husker ikke.