Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4304
R.i.p 23.04.2021
Hørt flere her inne mener det er safe og skyte metadon fra nordic drugs, siden det ikke er noe saft men ren klar væske.stemmer det? L3gger ved bilde av en av flaskene.

Hadde du tatt bryet, så kunne du ha slått opp i Felleskatalogen selv.
Der står det:
MIKSTUR, oppløsning 10 mg, 15 mg, 20 mg, 25 mg, 30 mg, 35 mg, 40 mg, 45 mg, 50 mg, 55 mg, 60 mg, 70 mg, 80 mg, 90 mg, 100 mg, 110 mg, 120 mg, 130 mg, 140 mg, 150 mg, 160 mg, 170 mg, 180 mg, 190 mg og 200 mg: Hver flaske (50 ml) inneh.: Metadonhydroklorid 10 mg, resp. 15 mg, 20 mg, 25 mg, 30 mg, 35 mg, 40 mg, 45 mg, 50 mg, 55 mg, 60 mg, 70 mg, 80 mg, 90 mg, 100 mg, 110 mg, 120 mg, 130 mg, 140 mg, 150 mg, 160 mg, 170 mg, 180 mg, 190 mg og 200 mg, sukrose, glukosemonohydrat, metylparahydroksybenzoat (E 218), vann. Bringebærsmak.
Vis hele sitatet...
Så kan du jo vurdere, om "sukrose, glukosemonohydrat, metylparahydroksybenzoat (E 218), vann. Bringebærsmak" er noe du vil skyte i vena. Står heller ikke noe om graden av sterilitet. Jeg ville aldri ha skutt noe slikt i vena iallfall.
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Smaker ikke noe av den.men om ikke ha blodpropp så drikker den istedet
▼ ... over en uke senere ... ▼
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter


bedre eller samme skvipet som er i denne produsenten ? Brukte den første oralt da det ikke friste og skyte al den guffa.
Sist endret av Tarm; 13. desember 2019 kl. 01:31.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Tarm Vis innlegg
Hørt flere her inne mener det er safe og skyte metadon fra nordic drugs, siden det ikke er noe saft men ren klar væske.stemmer det? L3gger ved bilde av en av flaskene.

Vis hele sitatet...
Den typen du har, Nordic drugs, aka Pharmadon vil jeg ikke anbefale å injisere, for om du skrur av korken så vil du se at det er endel sukrose i den og det vil krystallisere seg på tuten. Det er ikke livsfarlig men man blir lett kvalm, omtrent den feelingen man får om man har fråtset i sukker og smågodt. Om du absolutt ønsker å injisere metadon, så må du heller få tak i en flaske med DNE metadon, for den er ren og uten andre ting som ikke er ønskelig.DNE 2mg/ml, 5mg/ml eller DNE levometadon 10mg/ml er supert og bedre enn heroin. Levopidon går greit men den er ikke like god effekt intravenøst som de andre nevnte.men man blir veldig fort tilvent metadon og man trenger mer og mer for å få den gode formen,plutselig trenger du en stoor 10ml pumpe og det ser litt crazy ut.
Sist endret av Crafty84; 4. januar 2020 kl. 05:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hmm er det så stor forskjell på de forskjellige da? Skutt masse metadom selv, aldri vært noe problem med mindre du bare sitter på 2.5ml pumper. Da blir det nålepute-prosjekt på armene
▼ ... over en uke senere ... ▼
For et rot, jeg har mekket ut speed i levometadon konsentrat en gang eller to, men skyter absolutt ikke nordig drugs. Og den flaska med 35mg på 50ml er jo så svak oppløsning at det er nytteløst uten en hestepumpe. Får du 5mg pr ml, så går det an om den er blank. Jeg fikk lenge slik metadon som var som illesmakende vann, men skjøt den aldri. Det tas opp 90% eller mer oralt, så hvorfor skyte noe som ikke er særlig trygt eller ment for injisering. Da er heroin bedre valg om det er det du er ute etter.

Første gangen jeg så en konsentrat flaske med 5mg pr ml, med 100mg i en kompis satte igjen her, så trodde jeg det bare var en slurk igjen liksom av vanlig metadon. Og når kompisen ikke kom tilbake med mer speed og sprøyter han skulle hente midt på natta tok jeg min 100mg flaske selv på morgenkvisten, og "skvetten" i tillegg. 200mg metadon på en dose.

Til pass for han tenkte jeg når han lurer meg og aldri kommer tilbake. Han hadde sovnet der han kom, typisk. Men jeg ble mer og mer stein, og leste på flaken og tok en telefon og skjønte jeg hadde fått i meg dobbel dose metadon. Det gikk fint uten noe trøbbel, men en stund var det vanskelig å huske å puste og jeg var redd for å sove pga jeg trodde jeg ikke ville fortsette å puste da. Scary. Nå rører ikke 250mg metadon meg rusmessig engang, så jeg gidder ikke ta ekstra metadon pga toleransen går jo opp da også. Og den er høy nok, så en liten pumpe med sirup metadon hadde ikke gjort en shit for meg. Why bother.

s
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei, vet noen her om det er mulig å injisere Levometadon? Har gått på metadon DNE til nå men skal bytte til Levo. Har injisert den forrige mye uten store problem. Har per i dag 90mg/5mg per ml skal over på 45mg regner jeg med.
Sist endret av herr.mas; 18. november 2023 kl. 15:43.
Anonym bruker
"Kjent Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av herr.mas Vis innlegg
Hei, vet noen her om det er mulig å injisere Levometadon? Har gått på metadon DNE til nå men skal bytte til Levo. Har injisert den forrige mye uten store problem. Har per i dag 90mg/5mg per ml skal over på 45mg regner jeg med.
Vis hele sitatet...
Det er bedre å injisere levometadon enn den vanlige siden du slipper å skyte så mye væske. Har hørt det skal være bedre enn metadon når man skyter det.