Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 867
Siden det er høstferie nå, så ble jeg for en gangs skyld sittende litt med photoshop siden jeg hadde tid. Jeg hadde også en annen liggende på harddisken som er noen uker gammel, men legger ut den også. Noe som burde endres på?



(Originalbildet: http://www.sxc.hu/pic/l/a/as/aschaef...2_47463210.jpg)

Jeg likte dette bildet veldig godt. KP til deg.
Stilige bilder, men skyggeleggingen under broen var litt for voldsom for min del.
Jeg rettet umiddelbart oppmerksomheten den veien for å bringe klarhet i hva som egentlig hadde skjedd i den delen av bildet, det så litt merkelig ut ved første øyekast, for å si det rett ut.
veldig kule bilder, føler barten på ekornet ble lit skeiv. (den skulle gått litt innover på en måte siden hodet til ekornet ikke er beint mot kameraet) Og enig med litt for sterke skygger under brua. :>
Så det med skyggene på broen nå, og er helt enig. Jeg prøvde å få litt den samme looken som grafikkmotoren i BF3, selv om det meste av jobben var å fjerne menneskene (man ser hvor mange hundre turister det var der på originalbildet ), og å lage ødeleggelsen på bygningene. Ødeleggelsene er stort sett tegnet for hånd med tegnebrett, og såvidt litt teksturer på et par av dem. Jeg må uansett gidde å fikse farger og lys på nytt, for lur som jeg var tenkte jeg at jeg hadde satt nok history states i photoshop når jeg endret på noe, men jeg hadde nøyaktig ÉN history-state for mye, så det ferdige bildet har jeg bare i 1920x1080.
Det nederste bildet var awesome, rett og slett.