Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5636
Jeg har ei jente som bor i en annen by, som jeg liker veldig godt, og håper at jeg kan ta steget videre med.

Vi har hatt kjennskap til hverandre i mange år, men ikke fått skikkelig god kontakt før nå. Grunnen til at vi fikk så god kontakt nå, var at hun hadde behov for hjelp til å finne frem til et bilde hun uheldigvis har slettet eller rotet bort. Det var en felles venninne som satte oss i kontakt med hverandre.

Jeg har foreløpig fått tilgang til hennes PC i flere omganger via. Teamviewer, ved hjelp av å ha fått ID og passord som stod i teamviewer, som hun også har oppdatert / endret for hver gang, ved hjelp av instruksjoner fra vår felles venninne.

Hun har vært ærlig mot meg og fortalt at hun er litt skeptisk til meg, fordi det alltid har gått rykter om at jeg er så dataekspert at jeg kan hacke hvem som helst sin PC når som helst.

Jeg har prøvd å forklare at det ikke er mulig å bare knipse med fingrene og hacke en annen PC for å undersøke hva vedkommende gjør, få frem private bilder, undersøke Facebook-samtaler og lignende.

Jeg har forklart at hvis jeg skulle hatt interesse av å gjøre det, ville min eneste måte vært å få henne til å installere en eller annen programvare som ville gitt meg tilgang over internett, eller eventuelt få tak i PC-en fysisk.

Jeg har også prøvd å fortelle at det sannsynligvis ikke ville vært så enkelt å få henne til å installere programvare som ville gitt meg tilgang, uten at hun selv forstod det heller.

Så nå ber jeg dere freaks om å skrive noe bekreftende som jeg kan vise til henne, og kanskje avkrefte hennes mistanker om at jeg ville hatt mulighet til å få tilgang til hennes PC uten hennes kjennskap og følge med på hennes handlinger. Dette vil jeg bli ferdig med og ha ut av verden.

Skriv gjerne på en måte som får en data-noob til å forstå det.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Dette er ikke det du spør om, men jeg tror ikke det å vise fram denne tråden på freak.no er den beste måten å vinne en kvinnes gunst.

Det sagt så er det, gitt nok tid, nesten alltid mulig å komme seg inn i et system. Det er ikke sikkert at du er i stand til det, men noen er, og sannsynligheten øker dramatisk hvis hun ikke er flink til å holde programvaren på maskinen oppdatert.
Sist endret av Tias; 10. april 2021 kl. 15:41.
Bekrefter med dette at det er fullstendig mulig (og sannsynlig) for trådstarter å ha fått permanent og full tilgang til hennes PC og at det er ingenting hun kan gjøre for å fjerne hans tilgang.

Hvis du leser dette: Kutt kontakten og kjøp deg en ny PC.
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av Matheves Vis innlegg
Jeg har foreløpig fått tilgang til hennes PC i flere omganger via. Teamviewer [...]

Jeg har forklart at hvis jeg skulle hatt interesse av å gjøre det, ville min eneste måte vært å få henne til å installere en eller annen programvare som ville gitt meg tilgang over internett, eller eventuelt få tak i PC-en [...]
Vis hele sitatet...
Ja, det ville nok vært veldig vanskelig for deg å få kontroll over denne maskinen.
Be henne ringe Politiet og anmelde deg. Oser Disney theme...
Crimea River
Alec's Avatar
Forhold, enten som bare venner eller kjærester bygger på gjensidig tillit.
Det du skriver her kan gjerne være sant, det er ingen her som kan hjelpe deg med å bevise enten det ene eller det andre.

Hvis henne du skriver om ikke har tillit til at du ikke har onde hensikter, så er det nok heller ikke et forhold å bygge videre på.


Ellers, fremgangsmåten du beskriver er jo en helt vanlig praksis blant scammere, hvor de bruker off the shelf løsninger som teamviewer for å få tilgang til noens datamaskin.
Teamviewer er er seriøst program, vi bruker det blant annet på jobben for å hjelpe kunder. Men som i alle forhold så handler det om tillit, fordi programmer som teamviewer blir misbrukt hele tiden av folk med onde hensikter.
Trådstarter
Takk for alle tilbakemeldinger.
Her var tanken at jeg skulle forklare henne at det ikke er så enkelt å få tilgang til en annen person sin PC uten hennes kjennskap. Med Teamviewer ville hun ha fått med seg at jeg var innlogget. Tanken hennes var at jeg kunne få tilgang uten hennes kjennskap på et senere tidspunkt, noe som ikke er særlig aktuelt i dette tilfellet. Nå som hun har lest denne tråden, har hun forstått at det ikke er bare-bare å knipse med fingrene og få tilgang, tusen takk for hjelpen alle sammen

Ellers takker jeg for alle kjærlighetsråd, det er absolutt fullstendig nyttig for meg, og jeg kommer absolutt til å høre på dere alle sammen. Det var veldig nyttig informasjon dere kom med nå.
Sitat av Matheves Vis innlegg
Tanken hennes var at jeg kunne få tilgang uten hennes kjennskap på et senere tidspunkt, noe som ikke er særlig aktuelt i dette tilfellet. Nå som hun har lest denne tråden, har hun forstått at det ikke er bare-bare å knipse med fingrene og få tilgang, tusen takk for hjelpen alle sammen
Vis hele sitatet...
Da tenkte hun helt riktig. Dere leste tydeligvis ikke denne tråden godt nok.

Det er enkelt å hacke noen etter å ha fått TeamViewer-tilgang, og dette vil ikke offeret merke i det hele tatt.
"Grunnen til at vi fikk så god kontakt nå, var at hun hadde behov for hjelp". Husk at alle pene damer har kanskje 10 "orbiters" , menn som står klare for å bistå med hjelp eks sjåfør, drikke, tekniske hjelp osv siden de alle liker henne. Ville vært litt forsiktig med å ha noen forhåpninger med noe mer enn friend zoned.
Det er fullt mulig å få tilgang til noens pc på avstand. Selvom hun følger med på hva du gjør via Teamviewer finnes muligheten for at programvaren du laster ned som for henne kan se ut som en legit bildegjenopprettingsprogramvare i linken, egentlig var en keylogger programvare som logger alle tastetrykkene hennes og dermed gir deg tilgang til å kunne logge inn på facebook, mail, google konto, tilpasse dine "interesser" etter hva du ser hun søker på osv, eller en programvare som laster ned alt innhold fra PCen hennes til en sky du har tilgang til. Dette er mulig å laste ned uten at offeret skjønner at det er det du laster ned, filen kan for eksempel hete "Windows.GjenoppretterPro" og når den åpnes kan det komme opp et script på skjermen i bare et sekund som hun ikke skjønner eller rekker å lese kodespråket til, som du kan hevde er gjenopprettingsprogrammet som søkte etter slettede filer.

Om du derimot ikke lastet ned noen programvare overhodet foran henne, men kun gikk i papirkurven hennes å gjenopprettet det slettede elementet så er det ikke sannsynlig at du har skaffet deg tilgang til resten av innholdet hennes på andre måter.

Men du, husk at du får ikke knullepoeng av å hjelpe noen og at takknemlighet for hjelp heller ikke automatisk genererer en romantisk tiltrekning, vil bare si det så du unngår å føle deg skuffa seinere. Det at dere har fått kontakt nå for at du har hjulpet henne med dette betyr sannsynligvis ikke noe annet enn at hun er glad for at du hjelper henne med dette. Det er selvfølgelig fint at du hjelper siden du har kompetanse på det hun trenger hjelp til
Hvis du hjelper venninna de til å forstå at du har mer kunnskap enn henne, så burde hun være inneforstått med at det er enkelte ting hun ikke forstå, som du forstår. Det hun trenger er tillit.

Sist endret av Superspurv; 11. april 2021 kl. 16:34.