Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2598
Hei, jeg tok lsd for rundt fire dager siden og det var ekte LSD ikke noe annet, 200-250ug. Jeg tar urinprøver hver måned og jeg tok en idag på tirsdag og lurer på om de kan se LSD eller om de kan enda spore stoffet fire dager etter inntak.
Neida du er trygg
Det kan la seg gjøres, men det er et veldig kort tidsrom med tanke på hvor små dosene er og prøvene som tester for LSD koster mer enn standard lab test. Så med mindre du har gitt uttrykk for at du har et problem med psykedeliske stoffer til hvem enn det er som krever prøver - ingen problem i det hele tatt
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kan jeg bruke et annet piss viss det ble gjort 30min før jeg skulle ta og jeg hadde flaske i underbuksen?
LSD kan påvises i urintester men da må de se etter LSD noe som er relativt dyrt da ikke standard kan brukes.

Trip safe
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
kan jeg bruke et annet piss viss det ble gjort 30min før jeg skulle ta og jeg hadde flaske i underbuksen?
Vis hele sitatet...
Jepp. Teipa en sprøyte med piss på innsiden av balla og hadde reine prøver 1 1/2 år på den måten.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Høflig Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg tenkte å ta en syretur imorgen (torsdag) og har urinprøve på søndag. De tar LSD tester på meg så bare lurte på om det evt vil slå ut på søndag.
Psilocybin (virkestoffet i fleinsopp) er ikke påviselig med en blodprøve. Det kan spores i urinen 1-3 døgn etter inntak.
Tipper dette gjelder LSD også

DMT og Salvia divinorum er ikke påviselig via blod- eller urinprøver så vidt RUStelefonen er kjent med. Meskalin kan i prinsippet påvises med en urinprøve 1-4 døgn etter inntak, men dette er sjeldent å lete etter i rusmiddelanalyser.

Store variasjoner
Det kan forekomme betydelige variasjoner fra person til person når det gjelder hvor lang tid et rusbruk kan påvises med en blod- eller urinprøve, ettersom vi forbrenner stoffer i forskjellig tempo. Etter et kjapt søk hehe
Sist endret av druefjes; 28. november 2018 kl. 21:21.
T.S. ; Se på prøvearket/revisjonen om det bare er de 5 vanlige (hasj, amf, opiater, alko, kokain) de tester for ?
Bare sånn til en evt. neste gang.

Som nevnt over her ; Skal de finne lsd i urinen må de lete etter lsd.
De fleste urinprøver hos lege er bare de 5 vanlige gruppene - det er et eget ark for utvidede rusmiddelanalyser.

Har tatt mang en urinprøve som impuls-stopper via lege, og det var som oftest bare de 5 vanlige som ble tatt.
En sjelden gang, særlig i forbindelse med nedtrapping på subutex ble det tatt utvida prøver - og det er jaggumeg mye de kan teste for...

Det ble også nevnt at lsd går kjapt ut, og jeg vil *tippe* det er ute av urin etter 4 dager

Når jeg joina lar tok de utvida prøver, og det gjør de visstnok sporadisk siden de kan skille mellom forskjellige typer benzodiazepiner.

Spør de på laben du/dere som lurer - er ikke "farlig" å være nysgjerrig