Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 4161
Sitat av Raspeball Vis innlegg
Heisann.
Jeg har jo alltid hatt iPhone. Men er nå så lei av å vente på en ny iPhone. SGS3 ser jo konge ut. Har skikkelig lyst på den, men på dette tidspunktet så har jeg mye utstyr til iPhone... Adapter, tomtom GPS kit, osv.

Jeg er litt redd for at hvis jeg kjøper SGS3 nå, så angrer jeg når IPhone 5 kommer. Jeg vet jo ikke så mye om hvordan den kommer til å bli, så er et litt vanskelig valg.


Noen tips? Noen som er i samme situasjon?

-Raspeball
Vis hele sitatet...
Hei jeg har det akkurat som deg, det er som å høre meg selv. Min 4S ble tråkket på av minst 20.000 stk på Telenor arena, og jeg hadde ingen forsikring. Jeg leverte den til repp, men den er desverre død. Så hva skal jeg gjøre, har jo brukt flere 1000kr på apper og spill osv. For jeg følte det, første gang jeg fikk den iPhonen 4S i hånden, at jeg liker epler. Dette var i april(tlf ny 20 februar). Etter mye om og men og mye frustrasjon over en gammel Nokia N8 som erstatningstelefon, orket jeg ikke vente. Nå begynner jo 4S å bli gammel teknologi, og Apple røper jo ingenting. Så jeg tenkte, jaja, jeg har en iPad 2, de fleste app kan brukes på den. Så jeg kjøpte meg en Samsung galexy S3, KJEMPE FORNØYD.. Du verden for en herlig tlf. rask, masse app, SUPER skjer. og vakker.. Lykke til med valget, velger du SGS3, så er ikke det det værste du gjør.. Smil
Jeg har alltid vært en appleboy, og har alltid like iOS. Men det jeg alltid har tenkt på er når du kjøper et apple produkt, så er du binda til det. F.eks om du skal kjøpe sanger fra itunes, så kan du ikke ha de sangene mer enn på 4 pcer. Er ikke mange som kjøper sanger, men det er da noen. Iphone knusest også veldig lett. Men utseende, hvordan selve "touchen" er så er igrunn iphone en fantastisk mobil. Min mening er å vente på Iphone 5, også ser du hvordan den er. Rett meg om jeg er feil, men sa ikke Apple at de skulle vente på S3 slik at de kunne lage Iphone 5 bedre? Derfor de laget Iphone 4s ( som da skulle bli Iphone 5).
▼ ... over en måned senere ... ▼
Samsung lager prosessoren til iPhone, iPad og til Sgs3. Tror du Samsung selger de beste prosesorene til konkurrentene eller beholder den selv??
bestilte meg iphone 4s i dag har hatt en htc wildfire s i 1 år dritt telefon sier jeg bare
Koster halvparten av en iPhone 4S også.

Sitat av Tech99 Vis innlegg
Samsung lager prosessoren til iPhone, iPad og til Sgs3. Tror du Samsung selger de beste prosesorene til konkurrentene eller beholder den selv??
Vis hele sitatet...
Tror Apple "designet" prosessoren selv.
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
jeg har selv ett stk samsung galaxy s2 og en iphone 4, skulle jeg bare hatt en tlf i dag, ville valget gått på iphone.

DRIT lei av telefoner som går tom for strøm bare man ser litt hardt på de.
min kjære iphone varer uten belastning men dog med wifi aktivert og facebook aktivt varer 6dager og med stor belastning mtp telefon samtaler og hyppig mail/div bruk så holder den hvertfall 2-3 dager. Min kjære og akk så deilige galaxy s2 klarer seg ALDRI over 1dag med batteri selv ikke i standby med mobildata og wifi slått av og minimal bruk av skjerm håper og tror de har fiksa detta på S3 if not så blire vel og prøve htc one x elns for og døyve ventetiden på iphone5

eneste jeg igrunn sku ønske att iphone hadde, er integrering med gmail kontoen, slik att jeg kan få tak i mine kontakter uten og legge de inn onebyone
Vis hele sitatet...
Jeg tror det kommer veldig an på hvilken telefon du har. Du får Android-telefoner med dårligere batteri enn iPhone, men du får også Android-telefoner med bedre batteri enn iPhone. Jeg kjenner forsåvidt ingen som er så ofte tom for strøm som iPhone-brukere, men det kan sikkert ha noe med personene å gjøre også. Det er sjelden et problem å lade telefonen hver natt, og hvis man gjør det slipper man stort sett å tenke på batteriet i det hele tatt. Jeg lader min mobil hver natt, og kjører på med mobilnett, wifi og fullt skjermlys hele dagen uten å trenge å tenke på hvor mye strøm det bruker.

Edit: Her er forresten en av de nyeste iPhone 5-lekkasjene: http://www.youtube.com/watch?v=uIRBxRlsYR0
Ser lovende ut.
Sist endret av drittunge; 23. august 2012 kl. 19:56.