Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 889
Er det noen som vet om en bra proxy-app til Android? Jeg vet det finnes mange, men det er ingen som har de funksjonene jeg trenger.

Det jeg er ute etter er en proxy-app med autentisering sånn at jeg får logget på et nettverk som bruker proxy med brukernavn + passord. Jeg har funnet mange forskjellige på google og marked, men ingen av de jeg har funnet har hatt autentisering. Den eneste løsningen jeg har funnet så langt er å roote telefonen, men jeg synes det kanskje blir litt i overkant når det burde finnes en app som gjør dette, jeg vet at det allerede er innebygget i f.eks. iPhone.

Er det noen som vet om noen apps som gjør dette?

TL;DR:
Er ute etter en proxy-app til Android med autentisering så jeg for logget på et åpent nettverk med proxy og bruker-autentisering.
Ingen som vet om noen apps som gjør dette? Synes det blir litt unødvendig å roote telefonen bare for dette.