Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1126
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Har tenkt til å lage en slik juice, alt er handlet inn og klart.. men er litt usikker på fremgangsmåten.

Tenker å bruke ferdigblandet PG/VG og litt god weed.

Har sett en del guider på YouTube, men de kan gi flere spørsmål enn svar .. hehe

Dette er fremgangsmåten:

1. Decarbe weed
2. Blande weed med PG/VG mix
3. Koke opp og røre ofte
3. Sile ut godsakene
4. Vape!

Spørsmålet mitt er: har noen gjort det før, og hvor lang tid bruker man på å koke det opp for best resultat?
Fant fram en tråd som ble postet tidligere.

velbekomme
Sist endret av Passiv; 15. september 2020 kl. 20:09.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei

Har tenkt til å lage en slik juice, alt er handlet inn og klart.. men er litt usikker på fremgangsmåten.

Tenker å bruke ferdigblandet PG/VG og litt god weed.

Har sett en del guider på YouTube, men de kan gi flere spørsmål enn svar .. hehe

Dette er fremgangsmåten:

1. Decarbe weed
2. Blande weed med PG/VG mix
3. Koke opp og røre ofte
3. Sile ut godsakene
4. Vape!

Spørsmålet mitt er: har noen gjort det før, og hvor lang tid bruker man på å koke det opp for best resultat?
Vis hele sitatet...
Jeg har gjort det, men med hasj, jeg brukte kaffefilter og allikevel kom det såpass med partikler at coilen måtte erstattes ofte, stein blir man jo, meeeen for min del ikke verdt det
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kloakk: blir en del partikler med weed også, tror jeg. Men kan sile flere ganger, evt bruke sprøytefilter.

Passiv: har lest den tråden før, han gjorde det med en skje, jeg skal prøve i en litt større skala .. hehe
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hold oss oppdatert, noe jeg har vurdert selv!
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tenkte å teste det ut nå snart.. må bare bli klok på tiden det tar mtp best resultat
Anonym bruker
"Forbannet Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd å lage det selv, ble mislykket dessverre. Prøvde både med brunt og grønt.. Ettersom pg/vg ikke er oljebasert er det litt tricky å få overført thc'n.. Start smått isåfall til du vet du får det til, kjipt å sløse masse om det ikke blir bra.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har prøvd å lage det selv, ble mislykket dessverre. Prøvde både med brunt og grønt.. Ettersom pg/vg ikke er oljebasert er det litt tricky å få overført thc'n.. Start smått isåfall til du vet du får det til, kjipt å sløse masse om det ikke blir bra.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med oljebasert? Både PG og VG kan brukes i ekstraheringer og tinkturer av flere typer substanser. Samt løsemidler (Etanol/isopropanol/aceton/butan) ingen av disse er såvidt jeg vet "oljebasert".
Sist endret av Passiv; 16. september 2020 kl. 15:02.
Jeg har gjort det flere ganger både fra olje og fra hasj. Jeg har brukt PG med nikotin. Har varmet PGen i et shotglass eller skje og hatt cannabisen oppi og rørt det godt sammen med varme. Det som funker best syns jeg er "winterized" olje da det ikke er så mye partikler ol. og det skiller seg nesten aldri. Men vanlig hasj funker fett det og, bare varmer og rører til ikke det går ann å løse opp mer, maks 5 min. Fordel å dra opp i sprøyte og at man bruker et ganske stort filter når man drar det opp. Gjerne flere filter og. Vet ikke om man får den tykke væsken gjennom vanlig wheel filter men det kan nok være lurt isåfall
Sist endret av Bluesky_; 16. september 2020 kl. 15:12.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forbannet pegasus: hva var din fremgangsmåte?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Prosjektet er ferdig!

Skal prøve produktet i kveld
Anonym bruker
"Troende Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.youtube.com/watch?v=Re1VZwJavR8

Her, guide på hvordan du lager "juice"
Bare ikke tilsett vit e-acetat som de luringene borti statene
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Funker noe svakere enn hva jeg har som vane å vape..
Men den fungerer

Må ta noen flere trekk enn før. Fikk ca 50 ml av 7g bra weed.

Neste gang blir det mindre pg/vg