Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1238
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Wellbutrin-misbruk er livsfarlig og kan føre til dødelige krampeanfall som er en kjip måte å dø på.

Til spørsmålet: jeg har misbrukt wellbutrin jeg har stjålet av en bekjent i en stund nå. Jeg er mer oppvakt og på’n dagen jeg tar det og dagen etter. Tar jeg det i fylla så hjelper det til med å holde meg rasjonell slik at jeg ikke blir mongo og gjør teite ting. Flere andre som opplever et potensiale dor wellbutrin her?
Nå går det vell strengt tatt ikke ant å ruse seg på antidepressive så vil ikke kalle det du opplever noe rus og virker som ett meget bortkastet misbruk.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er et atypisk antidepressiva som fokuserer på dopamin- og borsdrebalunreopptaksehemming fremfor serotonin. Jeg opplever effekt av det og ved litt googling så finner du at det er en medisin som misbrukes.
Den er nært beslekta med bl.a methylfenidat i virkningsmekanisme (virker dog tregere så gir ikke samme 'high') og øker dopaminniåvåer, noe ingen andre antidep gjør. At folk på et vis kan bli avhengig av at den gir økt våkenhet og energi kan jeg forstå.