Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 7761
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jaja , de funka
Vis hele sitatet...
Villig til å gi en trip-report, eller var de skikkelig gode?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Villig til å gi en trip-report, eller var de skikkelig gode?
Vis hele sitatet...
Okei folkens , her er triprapporten min.

Så på Netflix , husker ikke mer

Bare chilla egt
Kombiner aldri med alkhol. Fyr opp med j en i stedet
Sist endret av Maurjegeren; 23. august 2020 kl. 23:19.
Ekte. Men styrken er jo en annen ting. Både kryss, prikker ved 2 tallet stemmer. Apotek riv er hardere enn gateriv, men virkestoff kan være det samme 😊]
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Svimmel tråd? Den skjønte jeg ikke. Vii prøver å finne ut om de ungarske rivotrilene på glass er ekte.
Vis hele sitatet...
Og hva er planen for å skille disse fra RC-benzo som har omtrent kliss like effekter? Å sammenligne halveringstid med ekte vare ved _normal_ dosering kunne vært en begynnelse, å kaste innpå som enkelte gjør fordi de er underdosert AF forteller ingenting. Ta én med lav toleranse og du bør fortsatt kjenne 2 mg på dag tre. Prøv deretter disse juksepillene og se om effekten varer like lenge.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er brukt "falske" og ekte rivo i mange år. Kjøpt alle typer forskjellige glass. Til nå har jeg kommer over 1 glass ( av litt for mange) som ikke har vært clonazepam. De er som regel 0.5 mg underdoserte.