Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4108
Anonym bruker
"Klein Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har hørt mela er og fungerer i kroppen i 3 dager cirka, men noen som vet fakta på dette? Står det har 33 t halveringstid. Vil kkke det si at alt er ute og ikke funker etter 33t har gått? Hvor ofte skyter dere i uken?
Jeg doserer 0,25 - 0,5 mg i en dosering.
Takker for alle svar :-)
Det er ikke slik halveringstid fungerer. Det ligger i ordet, etter 33t er mengden som er i blodet blitt halvert. Etter 66t har du en fjerdedel av opprinnelig mengde og etter 99t en åttendedel.
Anonym bruker
"Klein Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okay. Da skjøntr det med halveringstid. Da kan det kanskje holde å skute 0,25mg 2-3 ganger i uken ellernoe?

Noen melaheads som kan komme med noe om dosering? Har skin type lll, blir sykt brun i sola, men må bruke solkrem om jeg er krittblek.
Har god erfaring med «mella»
Anbefaler å kjøre 2 ganger i uka med ca 3 dager mellomrom de første 3-4 ukene, samtidig som du tar sol ca 1 time etter injeksjon de dagene du gjør det.
(solariums-tid ca 25-30min)
Det blir fort for mye med oftere injeksjoner & soling.
Prøv det ca 1 måneds tid også ser du heller deretter om du trenger mer.

NB!! Husk at det er fryktelig lett og bli blind på hvor brun man egentlig er på mella når man ser seg selv i speilet.
Det mange ikke vet om mella er at man også genererer brunfarge når man ikke ligger i solariumet!
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Har god erfaring med «mella»
Anbefaler å kjøre 2 ganger i uka med ca 3 dager mellomrom de første 3-4 ukene, samtidig som du tar sol ca 1 time etter injeksjon de dagene du gjør det.
(solariums-tid ca 25-30min)
Det blir fort for mye med oftere injeksjoner & soling.
Prøv det ca 1 måneds tid også ser du heller deretter om du trenger mer.

NB!! Husk at det er fryktelig lett og bli blind på hvor brun man egentlig er på mella når man ser seg selv i speilet.
Det mange ikke vet om mella er at man også genererer brunfarge når man ikke ligger i solariumet!
Vis hele sitatet...
Greit å ha noen venner som vet du går på mela og kan si ifra når man begynner å bli oransje. Man blir helt blind selv
Sitat av Jorg Vis innlegg
Greit å ha noen venner som vet du går på mela og kan si ifra når man begynner å bli oransje. Man blir helt blind selv
Vis hele sitatet...
^this
BRAND ∞ STRONG
and this
Anonym bruker
"Klein Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Har god erfaring med «mella»
Anbefaler å kjøre 2 ganger i uka med ca 3 dager mellomrom de første 3-4 ukene, samtidig som du tar sol ca 1 time etter injeksjon de dagene du gjør det.
(solariums-tid ca 25-30min)
Det blir fort for mye med oftere injeksjoner & soling.
Prøv det ca 1 måneds tid også ser du heller deretter om du trenger mer.

NB!! Husk at det er fryktelig lett og bli blind på hvor brun man egentlig er på mella når man ser seg selv i speilet.
Det mange ikke vet om mella er at man også genererer brunfarge når man ikke ligger i solariumet!
Vis hele sitatet...
Takker for svar! Da kjører jeg på med den planen, også ser jeg. Ble ALTFOR(!!!!) brun sist. Husker litt før det brune bildet at jeg tenkte «nei nå begynner jeg å bli blek» helt sykt hvor blind man blir ja men også sykt å se hvor mørk man faktisk kan bli av melanotan.... skremmende effektivt

Før mela ever:



Begynnelsen på glass nr to:



Ja jeg vet, det er stygt, planen var å kjøre en mer moderat dosering denne kuren!
Anonym bruker
"Klein Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fordelen med mela. Alle som vil KAN få farge, ginger eller latino...