Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2590
Var litt i overkant sent ute med regninga, så Telenor sperret tlf min. Grei skuring det, bortsett fra irritasjonen over at de sperrer for innkommende og i tillegg tar betalt for kundeservice og har låst meg ute fra innlogging på nettsidene. Maks dårlig timing, for venter tlf fra et jobbintervju.

Lurte på om det var mulig å da få overført samtaler til samboers tlf, eller en annen måte å omgå dette? Får betalt regningen imorgen, men tar nok tid før den åpnes igjen og time is of the essence, som det heter.
Betal reningen, ta printscreen og ring kundesenteret og mail det over mens du har de på linja, det tar de 2sek å få det på lufta eller å vidrekoblet samtalene. De MÅ ikke ha Motatt pengene, men sier som regel d for å få folk til å betale
Game disconnected
pokemon's Avatar
De sperrer kun utgående trafikk, du kan fortsatt bli ringt og motta sms, betal regninga så er åpner de den i løpet av et par dager.
Kan ikke bli ringt nei, testet og fikk bare opptattsignal. Får ikke meldinger med mindre jeg er på wifi, for da er det iMessage som kicker inn. Hadde jeg kunnet motta hadde jeg ikke stresset.
Jeg fikk abonnementet sperret av Telenor en gang da jeg var på sommerferie. Regningen lå i postkassen hjemme :P
Telefonen ble blokkert ut av nettverket og jeg kunne ikke motta samtaler eller SMS, men jeg ble ikke låst ute fra Mine Sider på telenor.no.

Det er jo helt ulogisk at de skal gjøre det, for jeg har alle fakturaene liggende der.

Husker at jeg hadde muligheten til å gjenåpne abonnementet for 48 timer eller noe hvis jeg krysset av på at betalingen var på vei.
Du blir låst ute av Mine Sider når du skriver feil passord 3(eller 5?) ganger.
Det er også fullt mulig å utsette fakturaen på Mine Sider.

Du har ingen muligheter til å få viderekoblet samtalen mens nummeret ditt er sperret.
Betal regningen, ring kundeservice med det samme.
Om du har nummeret stengt for utegående anrop kan du midlertidlertidig åpne abonnementet via mine sider eller når du ringer inn til kundeservice via automatmenyen --> taster inn nummeret det gjelder så vil automat dama lese opp at du kan midlertidig åpne. Om du ikke finner dette på minesider, eller får muligheten på automatmenyen har det gått litt for lang tid siden du betalte inn sist, er det et "nullabonnement" (helt stengt). Kundeservice kan ikke åpne, og du "kan" sende inn sak via kundeservice og få reklamasjons avd. til å åpne, men som regel er det 3dager+behandligstider så da må du nok vente til det automatisk blir registrert, som tar 2-3+ dager om det er nullabonnement
Sist endret av Egget; 9. januar 2013 kl. 15:37.