Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1322
Jeg har en Iphone 4s med ett ganske ekkelt problem.
Jeg får ikke dekning, står bare ..... NetCom oppi venstre hjørne.
Kommer opp E eller 3G viss jeg setter det på.
Kan ikke ringe eller sende sms, men kan google og bruke safari (når mobildata er aktivert) Og jeg er ikke på trådløstnett =)

Har tatt X antall gjennopprettinger uten hell. Er ikke Jailbreaket og er ios 6.0.1 på den.

Noen som har vært plaget med dette probleme, eller vet hva som kan feile?
høres ut som hardware problem...
Er telefonen blitt skrudd på, eventuelt mistet i bakken?

Om ikke ville jeg nok tatt den med inn til butikken hvor du hadde kjøpt den.
Trådstarter
Den har sprekk i skjermen og bakdekslet er knust. Så har nok fått seg en støyt.
Den er også skrudd på. Kjøpte den billig i håp om og finne feilen =)
Har skrudd mye på iphoner, men har ikke vært borti denne feilen.
Var såpass billig at kan bruke delene og gå i pluss. Hadde bare håpet jeg skulle klare reparere den.
Har du sjekket om antennen er skikkelig koblet på? Eventuelt prøvd å bytte ut antennen?
Trådstarter
Har skrudd opp og renset inni. Sikkret meg at antenna kabelen var rett på, men hjalp ikke.

Har ikke ny antenne i farten, men får ebaye litt så får jeg testet =)

syntes dette er så rart!
Håper det kan være noen luringer som vet hva som kan være galt, så jeg får liv i den igjen =)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Da har jeg testet hovedkortet i en annen telefon. Det funket heller ikke!

Hmm... Noen andre tips hva jeg kan teste?
Funnet en fix for dette? Sliter med akkurat det samme!
Samme gjelder for meg når jeg skrur på 3Gen. Ryker dekninga rett i dass en kort tid før det blir 1-2 streker.
Stemme, håper det kan fikses
Har merka d samme par ganger når jeg har skrudd. Det pleier å løsne etter hard reset, og sim ut/inn flere ganger etter hverandre. Fungerer det å ringe 112? Har du testa med andre sim i tlf?
Glemte forøvrig og nevne at jeg også har Netcom.
Funka en liten stund med ett aent Netcom simkort så fikla jeg med mobildata og 3G innstillingene så forsvant dekningen helt..