Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2975
Jeg lurer på om det er noen måte å komme inn på en iphone å sjekke innholdet uten å trykke inn koden på den?
Sitat av Faunix Vis innlegg
Jeg lurer på om det er noen måte å komme inn på en iphone å sjekke innholdet uten å trykke inn koden på den?
Vis hele sitatet...
Lever telefonen tilbake til eieren du
Koble iphonen til itunes, trykk formater. Vips.

Deretter kan du jailbreake den.

Også kan du jo levere den tilbake.
Karma is a bitch.
Lurer på om den er hvit eller svart, jeg kan det om den er en hvit iphone...
Trådstarter
4 0
den er ikke stjålet, jobber på et utested der den er glemt igjen, å vill komme inn på den for å kunne levere den tilbake siden den har ligget her noen månder uten at noen har spurt etter den
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg lurer akkurat på det samme. men uten og formatere den via itunes. finner ingen tråd om det heller..
Hvis du klarer å komme deg inn på filsystemet, så kan du slette "keyring" mappen, restarte telefonen også skal den være uten kode.
Sitat av Faunix Vis innlegg
den er ikke stjålet, jobber på et utested der den er glemt igjen, å vill komme inn på den for å kunne levere den tilbake siden den har ligget her noen månder uten at noen har spurt etter den
Vis hele sitatet...
We all belive you...
Vet det ikke er svar på problemet ditt, men lever den til politiet.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av kjellarnebonde Vis innlegg
Lurer på om den er hvit eller svart, jeg kan det om den er en hvit iphone...
Vis hele sitatet...
Er dette i det hele tatt forskjellig...?
Ja, de hvite er verdt mer enn de svarte.
Du kommer deg ikke inn paa den uten kode, napp ut sim-kortet og sjekk operator, ring operatoren og oppgi sim-nr. Er de slappe saa gir de deg info, eller saa ber u han du pratet med om aa kontakte kunde og informere.
Om den er oppdatert kan du vel gå inn på kameraet og sjekke om du kjenner igjen noen på bildene? Ellers vet jeg faktisk ikke. Heng opp lapper rundt omkring, evt lever den til politiet.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Creat1ve Vis innlegg
Om den er oppdatert kan du vel gå inn på kameraet og sjekke om du kjenner igjen noen på bildene? Ellers vet jeg faktisk ikke. Heng opp lapper rundt omkring, evt lever den til politiet.
Vis hele sitatet...
Hvis sim-kortet ikke er låst, er det ingen som ringer til den, så kan du bare spørre hvem de ringte til?
Hvis ikke så står det en del ting her som kan være nyttig

Men det beste er nok å levere den til politiet
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Er dette i det hele tatt forskjellig...?
Vis hele sitatet...
Ja, den hvite er mye styggere. Ellers er de helt like
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Er dette i det hele tatt forskjellig...?
Vis hele sitatet...
Nei. Kjellarnebonde har åpenbart ikke peiling. OS´et er helt likt uansett hvilken farge telefonen har, lol. (sorry men ja.. det er lol)
Hvordan IOS er det på den?
Kan finne passord opp til 5.1.1
Husk at du har rett på 10% av nypris som dusør hvis eieren vil ha telefonen igjen.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Lever telefonen tilbake til eieren du
Vis hele sitatet...
Freaks moralpoliti?
Ja det er fullt mulig, men om du ikke har en del teknisk innsikt er det lite vits å prøve. Men kan linke deg guide alikevel http://www.machoe.com/110/forgot-you...bypass-it.html
-umoralpreke-

selg den til en narkis/pakkis/på finn
Sitat av kjellarnebonde Vis innlegg
Lurer på om den er hvit eller svart, jeg kan det om den er en hvit iphone...
Vis hele sitatet...
Altså. Om den er Hvit eller Svart er helt samme, det er en Farge som er utenpå. den bytter ingen ting inne. Jeg kjønner ikke helt hva du mente med det der? Mente du at det er en annen som bare gjør det på Hvite, eller mener du at du bare kan Fikse ting på Hvit men ikke på Svart? For og si det sånn, fargen har ingen ting og si.