Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2266
12.4.2011 var datoen jeg skulle for alvor kjenne hvordan et sterkere rusmiddel, enn Cannabis, kunne kødde med hjernen din. Kvelden ble en av de sprøeste og mest ubehaglige jeg noen gang har opplevd, by far.

Det var to av mine kamerater til stede når alt dette skjedde, de vil bli kalt Mr. A og Mr. B som på så mange andre rus rapporter.

Før dere leser denne rapporten vil jeg understreke at jeg IKKE viste hva det var jeg røykte. Jeg har sagt til Mr. A at jeg vil prøve psykadelika en gang, i form av LSD eller Sopp. Men at dette skulle skje kontrollert og mens dem selv var i stand til å ta ”vare” på meg om det skulle skje noe galt. Jeg er en forsiktig person som ikke vil prøve nye stoffer før jeg har lest meg ordentlig opp til det.

Back to topic:

Det hele startet som sagt tirsdagen 12.04. Etter en relativ daff dag med TV titting og PC bestemte jeg meg for å finne på noe. Så jeg tok turen til en kompis, altså Mr. A i dette tilfellet. Da jeg kom hen til Mr. A åpnet han døren og fortalt at de, altså Mr. A og Mr. B, hadde noe heavy shit jeg måtte prøve. De sa det var pot av topp kvalitet, men jeg hadde min anelse om at dette ikke var tilfellet. Men siden de allerede hadde prøvd det før jeg kom tenkte jeg at jeg likeså godt kunne hive meg på.

Så jeg tok trekket mitt på maisa, som var relativt dyp fordi rista var langt nede. Med andre ord det var en god del i trekket. I det jeg trakk kjente jeg en rar følelse på mitt høyre kinn, det kan beskrives som et stikk fra noe skarpt. Det forsvant når jeg var ferdig med trekket.

Da alle hadde tatt sin del av ”The heavy shit” ble vi relativt rusa. Når vi røyker vanlig hasj/pot sitter vi veldig ofte å spille Skate 2. Dette ble prøvd, men siden vi alle tre var så på tryne ble vi sittende å se i veggen. Ingen sa noen ting, noe som er litt rart, fordi når vi røyker pleier vi alltid å snakke sammen, ha det gøy og game forskjellige på spill på Xbox. Men dette var bare ikke mulig, vi var rett og slett knocka i bakken alle mann.

Ingenting ble sagt på en lang periode. Jeg var den første som brøt stillheten når jeg sa, ”Dette er faen ikke pot, jeg tripper helt her!”. De så forbauset på meg og begynt å le. For nei, dette var ikke pot. Det var en av de sterkeste legal highs man kunne finne. Han dem kjøpte det av, sa at et lite trekk var nok til å bli dritstein. Det minnet veldig om Spice i konsistens, noe jeg tror det var. Etter at jeg fikk høre dette gikk trippen min fra rar til syk.

Det første jeg følte var en intens stikking i beinet, som om noe
stakk meg med en nål. Ikke mange sekundene etter kom følelsen av at hodet krympet inn som en rosin. Jeg fikk noia og sa med alvorlig stemme til Mr. A, ”Jeg må legge meg, dette er sykt, jeg orker ikke mer”. Selv om han var utrolig rusa, viste han at noe ikke var som det skulle. For jeg hadde aldri noen gang fått slik noia. Imens alt dette skjer, sitter Mr. B og ler seg nærmest i hjel.

Mr. A og meg ble sittende å snakke litt og etter noen minutter bestemte vi oss for å prøve litt Skate 2 igjen. Skate var ikke slik jeg husket, alt gikk til helvete. Alt jeg prøvde å gjøre ble bare noe tull, og de ekle følelsene jeg hadde noen minutter før, kom tilbake. Bare at denne gangen var dem ti ganger sterkere. Jeg så seriøst på Mr. A og sa, ”Jeg MÅ legge meg ned”. Jeg lagg meg ned og trakk dyna over hode (Vi sitter på rommet til Mr. A). Etter dette gikk trippen opp enda et hakk, fra syk til et hakk jeg aldri vil være på igjen.

Lyset ble utrolig ubehaglig, jeg klarte ikke konsentrere meg. Det var som om UV strålen fra en vanlig lyspære skadet kroppen min, så jeg pakket med godt inn i dyna slik at jeg ikke ble skadet mer. Da jeg trakk dyna over hodet forsvant lyset. Men lyset ga ikke opp, for hvert 10 sekund så jeg et skarpt lysglimt, (Som demonstrert på bildet): http://i639.photobucket.com/albums/uu113/DeStroiderNoR/1_201008251208166oZRp.jpg

Denne strålen traff meg mange ganger, jeg føltes som om jeg var i en krig mot lyset. Og hver gang jeg ble truffet fikk jeg jævelig vondt. Trippen varte i rundt 2-3 minutter. Jeg tok meg sammen og sa at ”Nei, jeg kan faen ikke holde på slik”. Da spurte jeg Mr. A om han kunne hente meg enda et glass med vann. I mens han var ute på kjøkkenet prøvde jeg å få kontakt med Mr. B, noe som mislyktes, ”Mission Incomplete” tenkte jeg å la meg nedpå igjen.

Tiden gikk utrolig seint. Jeg trodde Mr. A var ute i 10-20 minutter. Senere fant jeg ut at han var bort i 2. Da Mr. A kom inn døra tenkte jeg bare på det å få ned vann for å unngå dehydrering. Tømte glasset i en slurk å la meg ned igjen.

Det tok faen ikke lengre en 5-6 minutter før ting begynt å skje igjen, bare denne gang fryktet jeg for første gang på livet. Madrassen i senga begynte å bite meg, som om det bodde parasitter i senga som sakte spiste meg. Jeg begynte å riste, prøvde å få vekk disse insektene. Noen sekunder etter lå jeg med beina i luft for å hindre parasittene til å spre seg.

Slik lagg jeg i 5-10 minutter før jeg forsto hva som egentlig foregikk. Hjertet gikk i 200. Jeg lagg meg ned, tenkte at nå må jeg sove. Følelsen som gikk i kroppen min var ikke god, jeg trodde var sikker på at noe var alvorlig galt. Derfor spurte min bror her på Freak hvordan man kan få mennesker til å lande når dem har ekstremt noia. Husker han fikk mange svar.

Etter en stund fikk jeg landet denne utrolige turen min. Jeg sov i 3-4 timer før jeg våknet igjen, da var fortsatt Mr. A og Mr. B våken og røykte. Det som var så rart var at jeg følte meg helt OK bare noen få timer etter turen. Gikk inn på kjøkkenet og stekte meg en Pizza. Da pizzaen var nede og jeg hadde fått sett litt på TV, var det første jeg tenkte på å få skrevet ned så mange notater som mulig. Noe som resulterte i denne rapporten et par dager etter.

*Happy Read*

-Edited
Shit.
Kanskje du burde skjekket hva du røyka FØR du røyka det?
Kp for fin rapport :3
fet rapport mann'!! neste gang burde du prøve og "nyte rusen".. men ellers bra skreve!. KP :--K
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg tror jeg har røyket noe lignende. Det du beskrev hørtes mest ut som spicerusen og den er veldig uberegnelig og vanskelig å forutsi. Selv opplevde jeg at det jeg fokuserte på var ekte mens alt rundt bare var et bilde + at benene mine begynte å skjelve noe helt sinnsykt. En venn av meg fikk flashbacks i tre-fire dager etterpå, noe som gjorde ham sinnsyk!

Mitt råd: hold deg til weed!
Hørtes helt sykt ut! Jeg hadde fått heftig noia om jeg trodde parasitter i sengenen min hadde prøvd å spise meg! KP
Sitat av Green_Matter Vis innlegg
fet rapport mann'!! neste gang burde du prøve og "nyte rusen".. men ellers bra skreve!. KP :--K
Vis hele sitatet...
feil. Du skal ikke prøve på noe som helt. La rusen bære deg dit den vil ha deg. Det nytter ikke å kjempe uansett
Kamerater? Jeg hadde aldri kalt noen det etter at de "lurte" meg til å ta noe ubevisst.
Har opplevd det samme,men det tok en tid før det virka. Satt i stua og trippa som faan. Men syns det var skummelt, Hadde ikke kontroll på hodet..
Haha krig mot lyset. Nå vet du hvordan albinoer har det.
Wow, trippy shit. Har hatt en opplevelse som ikke var altfor ulik. Røyka meget potent thai weed, 2 trekk var nok til at jeg var på schizofreni nivå. Ville ikke klasifisert min opplevelse som bad men underlig var den. Uansett, jævlig bra skrevet du skal til og med få en liten godbit av meg Done meget fortjent KP
Edited's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kramer Vis innlegg
Haha krig mot lyset. Nå vet du hvordan albinoer har det.
Vis hele sitatet...
Hahahaha!