Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1260
Salgsgrupper på Facebook, Finn.no, Qxl, mfl. er noen steder der man kan selge brukte gjenst, kunst, antikviteter m.m, men hvilken erfaringer har dere med slike steder? Er det noen av disse som er bedre enn andre med hensyn på å oppnå høyest mulig pris?
Har best erfaringer med salgsgrupper på facebook når det kommer til å oppnå høyest mulig pris.
Der får du gjerne også samtidig fult navn på personen, noe som resulterer i mindre svindelforsøk enn hos feks finn.no hvor "bambi91" ønkser å kjøpe noe.

Finn.no skal folk alltid prute og går du ikke ned i pris så vil de plutselig ikke ha varen lenger. (egen erfaring)
Hvis du har noe som tar lang tid å selge er nok finn et bedre sted siden annonsen er mye lettere å søke opp.
På facebook vil du derimot kunne finne mindre lukkede grupper med spesielt interesserte personer.
Så jeg ville annonsert begge steder.
Pleier å få ca lik respons ifra finn som på Facebook. Jeg legger alltid ut på begge steder. Bruk grupper for det du skal selge når du legger ut på Facebook.
Om desperasjonen er stor nok, kan du benytte deg av alle gratis-sider og apper på en gang.

Finn, Shpock og Letgo har jeg hatt hell med, ved salg av alt mulig rart. Det er et styr å ha flere aktive annonser for samme ting, men det selger som regel før eller siden.

'Tise er så å si forbeholdt salg av klær for beboere på Grünerløkka - som i og for seg er stilig, dét - men det skal noe til å få solgt frimerke-samlinga der.

Hva gjelder pruting, så kommer dette mer an på personen som er interessert, så vel som hvordan du formulerer annonsen din - fremover hvor du legger det ut. -Etter hva jeg erfarer.