Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2314
[COLOR="Teal"][CENTER]Om meg.[/CENTER][/COLOR]

Mann, 74kg. Har hatt erfaringer med; marijuana, lsd og sopp. Av legemidler har jeg erfaringer med; benzodiazepiner (diazepam, alprazolam, klonazepam og flunitrazepam) og kodeinfosfat via paralgin forte.
[COLOR="Teal"][CENTER]

Forberedelsene og setting.[/CENTER][/COLOR]

Alene i leiligheten min. Telefonen avskrudd og ingen forpliktelser dagen etterpå. Hadde handlet inn litt frukt (mango, druer) og en snapple apple. Satt også fram en mugge med kaldt vann. Dempet belysningen med dimmer, og tente flere telys i stedet. Hadde på forhånd laget fere lister med musikk i spotify. Jeg fikk låne meg en vekt som gikk helt ned i mg av en venn, slik at jeg skulle være sikkert på hvor mye jeg fikk i meg. Spiste også litt suppe og ett rundstykke en god time før.

[CENTER][COLOR="Teal"]Stoffene som ble brukt.[/COLOR][/CENTER]

• Valium av merket Roche (de som selges på apotek): 15mg.
• Subutex: 1,2mg
[CENTER][COLOR="Teal"]
Metode jeg brukte for å ta stoffene.[/COLOR][/CENTER]

Valium: oralt.
Subutex: sublingualt og snortet. Pulveriserte det jeg skulle snorte (0,7mg)

[CENTER][COLOR="Teal"]Time log.[/COLOR][/CENTER]

T+ 0:00 - 1x 5mg Valium oralt og 0,7mg Subutex snortet i fire små linjer. Det svei ingenting å snorte subutexen. Tar en 0,5mg Subutex bit under tunga og lar den ligge der i 15 minutter.

T+ 0:20 - Valiumen merker jeg. Kroppen blir litt slappere og mer behagelig.

T+ 0:30 - Jeg begynner å merke en varm sensasjon gjennom hele kroppen; dette må være subutexen. Jeg tar 2x 5mg Valium til.

T+ 0:40 - Blir bare bedre og bedre. Kroppen er nå ganske tung og det småklør littegranne.

T+ 0:55 - Jeg ligger nå og hører på musikk. Det er fantastisk.

T+ 1:35 - I'm nodding. Euforien slår inn og jeg bare smiler til livet.

T+ 2:00 - Her er jeg nær toppen av opplevelsen. Det er som en deilig orgasme og lykkefølelse. Jeg har enda ikke merket noe kvalme.

T+ 2:30 - Spiser litt mango og druer. Drikker litt snapple apple og det smaker veldig godt. En liten drue kan ta godt over ett minutt å spise fordi jeg nodder veldig mye nå

T+ 3:00 - Keeps on going. Det klør litt, men ikke for mye. Bare helt passelig. Er deeeeeeilig å klø. Alt er deilig nå.

Utover her har jeg ikke helt oversikt. Etter 4-5 timer når jeg "våkner" tar jeg en flunipam og legger meg for å sove. Sover som et nyfødt barn i 11 timer.

Verdt å merke seg: Jeg hadde ingen toleranse fra før av. Jeg ble aldri kvalm. Jeg ble litt varm, men det var bare utrolig digg.

Frister til gjentagelse, men dette skal jeg spare slik at det blir like spesielt hver gang :-)
Kjempe bra skrevet, og oppsummert opplevelse