Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2052
Inntok to og en halv lapp av noe som skulle være meskalinekstrakt. Var med en del kompiser som har prøvd 2-4 av disse tidligere, så det er grunnen til doseringen. Uansett, har i ettertid funnet ut at dette er 2c-i. Alt stemmer sånn sett. Både varighet, smak, dosering, opplevelser sammenlignet med andre rapporter etc.

Hele arket med lapper er printet med en kaktus. dette tyder kanskje litt på meskalin spør du meg.
Dealern som solgte opplegget beskrev dette som meskalin-syre. Dette tyder på en blanding, eller dårlig ordforråd. Smaken av lappene.. som å knaske 10 paracet.

Innspill?

Det som hendte igår, er det desidert sykeste jeg har opplevd noen gang. Det ga bare ingen og all mening på en gang, det er skikkelig hardt å beskrive opplevelsen.

Jeg var sammen med broren min og fem kompiser av han, pluss enda en som var med oss nykter hele kvelden. Klar over at settingen kunne vært bedre, men igår, var det akkurat som om min tid hadde kommet, og en slags urolig følelse, eller kanskje rett og slett en sperre for å virkelig smake på disse greiene i god dose, endelig hadde forsvunnet.

Kl 2130 inntok alle sammen mellom 2,5 og 3,5 lapper, jeg endte på førstnevnte.

Iløpet av en halvtimes tid, kjente jeg det skjedde ting. Kan beskrives litt som å være småfjern + brisen på en gang. Ble ganske varm.

Kl 2300 begynner de fleste å komme godt igang, jeg for min del var fortsatt ikke helt der. Jeg ventet videre. Så bestemt vi oss alle for å gå ut, ut i snøen, ut på tur. Vi gikk ned til en elv, fyrte opp et par joints med noe sinnsykt god cheese. Herifra ble ting sjukere og sjukere, og til slutt så sjukt at jeg egentlig gjerne kunne trengt et eget trippevokabular. Skal prøve å ta det steg for steg.

Det første som desverre skjer, var at han ene kompisen til brodern forsivnner helt. Han hadde ikke røyket weed på over en mnd, så jeg tror det rett og slett ble for voldsomt, på veldig kort tid. Så begynner bølgene. For det var akkurat bølger det var. Stemningen fra en person smitter over på de andre, og plutselig blir alt ganske intenst. Vi går hjemover, fokuserer på å bare komme oss inn igjen. Jeg forstod at herifra gikk det bare en vei, og allerede nå var jeg ikke i stand til å forholde meg til noe som helst.

Vi kommer inn døren hjemme og nå peaker det hele. FY FAEN. Jeg kan huske ting som at jeg, broren min og en tredjemann står inne på kjøkkenet, PRØVER å prate sammen, men alle er helt nødt til å prate samtidig. Det var helt drøyt, det var ikke sjangs i havet. Vi klarte aldri kommunisere, jeg skjønte ikke hva folk sa, selvom jeg virkelig fokuserte hardt. Eller, jeg tror jeg skjønte hva de sa, men at jeg bare ikke forstod det alikevel. Jeg klarer ikke forklare det. Vi stod å nærmest skrek i munnen på hverandre, etterfulgt av lattis, som igjen plutselig hadde ført oss opp på et nytt platå. Det var som om jeg switchet mellom forskjellige verdner konstant, der alt ga mening på forskjellig måte.

Det som føltes veldig behagelig, var jeg til en viss grad selv klarte å kontrollere situasjonen da det var iferd med å skli ut for mye. Jeg kunne ta tak i broren min, klemme han å hånda, stirre han i øynene, si at nå ble det litt mye. Så var det akkurat som å hoppe av bølgen, trippen, riden vi var på, og falle tilbake til en 30% nykter tilstand. Igår fant jeg ut at det var litt som å gå av bussen, men jeg konkluderte kjapt med at bussen kommer faen meg snart tilbake igjen. Og sånn gjenntok det seg. En kar kunne komme inn i rommet, sende ut følelsene sine til alle som var der, og med det startet en ny sinnsyk opplevelse. jeg husker jeg hele tiden hadde en følelse av at ting konstakt la seg på nye platåer, det gikk fort, det var bare DUNK DUNK så var jeg på nye steder. Jeg gikk også gjennom hele trippen med en eller annen tilknytning til et imaginert ur, som konstant tikket oppi hodet mitt. Tror ikke jeg klarer beskrive det noe særlig bedre.

Jeg begynte etterhvert å bli utrolig stolt over meg selv, fordi jeg taklet dette jeg har gått å studert såpass lenge, såpass bra. Igår bygde jeg mye selvtillit, det er helt sikkert.

De gangene trippen min seriøst holdt på å skli ut, da ting ble for intenst, og jeg merker jeg var iferd med å miste all kontroll over tanker, handlinger osv, så fant jeg faen meg en løsning på det også. Jeg var alltid fokusert på å gå med trippen, aldri stritte imot det som kom. Jeg beveget meg rundt å huset nesten konstant, gjorde nye ting, prøvde ut steder jeg kunne skape en egen trip osv osv. På denne måten kontrollerte jeg trippen.

Når intensiteten bygget seg opp, og etterhvert alt ble overvelmende mye, fikk jeg en slags trang til å måtte analysere, og forstå det som skjedde. Jeg husker ved flere anledninger at jeg tenkte for meg selv; "ok, ro deg ned. hva skal jeg finne på nå, hva er det meningen at jeg burde gjøre?" Men uansett hvor hardt og lenge jeg forsøkte å stadig finne svar, forstod jeg etterhvert at det hele kun ble som at tiden hang seg opp, at jeg stod stille og ikke kom meg videre. Det var vel egoet som forsøkte, og strevde hardt etter logiske svar. Til slutt skjønte jeg at det går ikke. Alt jeg faktisk prøver på, er umulig å gjennomføre. Det var ikke jeg som bestemte hvordan ting skulle skje, jeg måtte gi slipp på trangen etter å ha kontroll. Først da gikk trippen videre.

Det visuelle.. Hm, jeg la først ikke særlig merke til det. Lys etc ble skarpere. Ting hang igjen etter lys som beveget seg. Og da jeg tura som hardest, var det vanskelig å legge særlig merke til det visuelle. Alt foregikk på en måte kun i hodet på det stadiet. MEN, så fort "bølgene" i form av tankekjør roet seg noe, skjedde de sykeste, vakreste ting.

Ting jeg husker spesielt godt, var en gjentagende følelse av at ting ga mening. Alt var uendelig, gang på gang fortalte jeg meg selv, eller eventuelt andre "åjaaa, det er sånn det er!". Dette kunne liksom gjelde hva som helst. Og dersom noen sa det, ga det like stor mening for alle sammen.

Det var også slik at hver eneste gang vi prøvde å kommunisere og alle bablet i munnen på hverandre, en etter en forsøkte å tvinge ut ord med mening, endte det alltid opp med et spørsmål om "hvor er lightern"? Dette var ganske spesielt.

Jeg husker jeg faktisk ganske ofte under trippen, følte meg ganske "tung" i magen, pusten gikk liksom litt manuelt osv. Det hjalp alltid å konstant være i bevegelse, gjøre nye ting osv. Satt jeg for lenge følte jeg det sterkere og sterkere i magen min.

Trippen kunne jeg konstant forme helt selv. Dette både høres rart ut, samtidig som det er selvmotsigende i forhold til det jeg skrev over. Men dere må bare godta det, for selvmotsigelser eksisterte der og da. Kun ved å bevege hodet forandret alt seg, nesten som om hodet fungerte som en styrespak. Dette gjaldt spesielt godt ved de visuelle hallusinasjonene.

Jeg husker spesielt godt den ene gangen, da det jeg så virkelig tok helt av. Jeg satt med i en stol og stirret på et bilde vi har på veggen hjemme. Det tar ikke lang tid før bildet på en slags måte kopierer seg selv, der den ene kopien plutselig begynner å skli helt ut av seg selv, mens den andre delen av bildet forsvinner utover veggen. Plutselig lever alt i bildet. Jeg kunne se seilbåten bokstavelig talt gynge i de enorme bølgene, det var så vanvittig virkelig. Deretter bli hele bildet super 3D, og ettersom veggen er av malte mursteiner, ble detaljene helt ekstreme. steinene stod langt ut av veggen, malingslinjene ble levende, og til slutt kopiere seriøst hele rammen seg, og multipliseres utover hele veggen. Hele veggen var bare dekket av bilderammer, før den til slutt krympet sammen og forsvant mellom de to andre veggene.

Jeg bestemte meg for å virkelig gjøre et forsøk på å overvinne all frykt.. Bestemte meg for å utfordre meg selv, og speilbildet mitt, til å se hvem som klarte holde blikket lengst. Jeg stirret meg selv dypt inn i øynene. Det tok ikke lang tid før jeg begynte å minne om det klassiske skriket. Øynene mine ble to store sorte hull i skallen, munnen smeltet nedover haken min, hele ansiktet ble dratt ut, lenger og lenger. Jeg var ikke redd. Så skiftet plutselig alt form, det ble en slags ny tegneserieverden. Derfra skiftet ansiktet igjen form, og denne gangen ble det en blanding av et steinansikt og noe som minte veldig om mosaikkfunksjonen du kan sette på bilder feks på webcam. Jeg snudde meg og gikk, men ansiktet stod fortsatt igjen i speilet. Jeg gikk ikke fordi jeg var redd, men fordi jeg ble rastløs. Det ble jeg ofte, så jeg er overbevist om at dersom jeg hadde klart å fokusere på det trippen ga meg, ville jeg kunnet dra det hele mye lenger.

Jeg tenkte med meg selv, dersom ting blir slik av 2,5 lapper, kan jeg bare forestille meg hvor absurd og overnaturlig ting ville blitt på feks 10. Det må virkelig komme til et punkt der du ikke fatter en jævla dritt. egodød?

Rundt kl 0230 begynte faktisk trippen å roe seg veldig kraftig, jeg var nå i en tilstand der jeg kunne prate og fungere nesten helt normalt, men alikevel hang det igjen ganske sterke visuelle effekter om jeg gikk inn for det. Kjente også disse bølgene komme sigende over meg i mye mindre grad, samt skjeldnere. Så jeg tenker.. Inntak 2130, full effekt startet kl 23:30 ganske nøyaktig, og varte da omtrent 3 timer. med en "nedtur" frem til rund kl 0600.

Han stakaren som opplevde badtrip, hadde det ikke kult. Han sa ikke et ord hele kvelden, satt å dro seg selv i fingrene. Hva han opplevde den kvelden, klarer jeg ikke engang forestille meg. Jeg fikk gitt han 15mg valium, samt et par glass med sukkervann og saft. Iløpet av en times tid roet ting seg veldig for han, heldigvis. Jeg og bror pratet med han i flere timer etterpå, noe jeg tror hjalp han litt. Han må ha følt seg skikkelig ensom, men jeg tror vi fikk han til å føle seg tryggere, og ikke alene.

Det skal også nevnes at jeg fortsatt føler meg litt tung og rar i hodet. Men dette har jeg lest om såpass mye, at jeg forstår det er kroppens måte å håndtere den overnaturlige opplevelsen, samt plassere, kategorisere og sortere inntrykk og opplevelser. Regner med at ting går seg til ganske snart

Alt frem til nå ble skrevet dagen etter opplevelsen, men nå er det mandag, tredje dagen etter opplevelsen. Den rare følsen av at ting er anderledes er allerede nesten helt borte.

Tenkte også jeg kunne si noen siste ord om opplevelsen jeg hadde. Hva jeg egentlig fikk ut av den. For det var nok desverre ikke så altfor mye når det gjelder selvinnsikt. Grunnen er den, at omtrent hele fokuset mitt unden turen, var rettet mot at dette var noe jeg skulle komme meg helskinnet ut av. Var mye stolt av meg selv, fordi jeg endelig hadde hatt baller nok til å ta det store steget. Og fordi jeg klarte meg så bra. Jeg fikk bekrefetet at psyken min var så bra som jeg skulle ønske. Fordi før man har gjort et forsøk, har man ingen idè om hvordan du egentlig ligger ann. Jeg var bekymret for å måtte face meg selv, og at det som plutselig komfronterte meg ikke var så bra som jeg trodde.

Men nå gikk det på en måte opp for meg at, joda, jeg er bra fyr, og jeg trenger ikke frykte meg selv.

Det hele var en RÅ opplevelse, og jeg er overbevist om at dette er en veldig fin vei å gå dersom du ønsker utforske psykadelika for første gang. Det fordi man har en slags mulighet til å kunne hoppe av riden dersom det blir for heftig, ihvertfal til en viss grad. Jeg leste igår en annen 2c-i rapport her inne, som jeg kjenner meg såpass godt igjen i, at jeg er overbevist om at dette er hva jeg tok. Skal finne frem den igjen også, så kan dere se selv.

Neste gang blir det mere planlagt, og jeg kommer nok til å fokusere på å lære noe mer. Vet ikke helt hvordan, men det er sikkert en fin start om man bestemmer seg for å være kun 2-3 stk man har stor tillit til. Hva det blir, vet jeg ikke. Kanskje det er verdt å gi 2c-i et lite forsøk til, eller kanskje det blir sopp.
Flott tripprapport! Virket som du ble kjent med nye sider av deg selv.
Føler jeg har lyst til å prøve ut noe lignende, som Salvia.
Du tok ikke 2c-i, det er jeg sikker på. For det første lar det seg ikke gjøre å få en grei dose 2c-i på lapper, og for det andre varer det ikke så lenge. "Meskalin-ekstrakt" er også bare tull, da en grei dose Meskalin gjerne ligger på rundt et halvt gram. Han som solgte dere lappene kan ikke ha hatt særlig peiling på hva han driver med...

Jeg er 99% sikker på at dere har tatt LSD. Særlig med tanke på varighet. Opptur rundt 2 timer, peak rundt 3 timer og totalt funk i rundt 8.5 timer stemmer rimelig perfekt med LSD. Det utelukker også BromoDragonFly siden varigheten er myyye lengre. At det kom i lapper tyder også på at jeg har rett.

Kan også ha vært et lite knippe mindre kjente RCs, men LSD er nok mest sannsynelig her.

Forøvrig bra triprapport, hørtes fett ut!
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Du tok ikke 2c-i, det er jeg sikker på. For det første lar det seg ikke gjøre å få en grei dose 2c-i på lapper, og for det andre varer det ikke så lenge. "Meskalin-ekstrakt" er også bare tull, da en grei dose Meskalin gjerne ligger på rundt et halvt gram. Han som solgte dere lappene kan ikke ha hatt særlig peiling på hva han driver med...

Jeg er 99% sikker på at dere har tatt LSD. Særlig med tanke på varighet. Opptur rundt 2 timer, peak rundt 3 timer og totalt funk i rundt 8.5 timer stemmer rimelig perfekt med LSD. Det utelukker også BromoDragonFly siden varigheten er myyye lengre. At det kom i lapper tyder også på at jeg har rett.

Kan også ha vært et lite knippe mindre kjente RCs, men LSD er nok mest sannsynelig her.

Forøvrig bra triprapport, hørtes fett ut!
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke du tar feil, og sansyneligvis finner jeg kanskje aldri helt sikkert ut hva det var. Men LSD er smakløst. Smaken var som paracet, altså en intens kjemisk smak. Kan jo for all det ha vært en slags blanding også.

Men grunnen til at jeg har blitt så overbevist om at det var 2c-i, er sammenligningen med tilsvarende rapporter. Jeg ser at nesten alle nevner det. Man har en slags tilstedeværelse, jeg hadde til en viss grad mulighet til å hoppe av bølgene da de toppet seg.

Folk skriver at dette ikke er særlig normalt på LSD, eller sopp for den saks skyld?

Og det du sier angående dosering, plass på lappene etc. Hm, jeg kunne jo kanskje sett for meg at det er en grunn til at jeg, som "førstegangsbruker", kunne håndere 2,5 stk. og noen fikset 3,5 helt fint, uten god erfaring. Lappene kan være lavdoserte. Selgeren vil jo også tjene bedre på dette.

Men jeg kan ærlig inrømme at hallisene mine til tider var helt ville, egentlig akkurat slik jeg etter å ha lest 250 lsd rapporter kunne forestilt meg. I tillegg fikk jeg fra tid til annen et godt innblikk i hvordan de kunne vært på høyere dose(var på en måte her jeg slapp blikket, ristet på hodet og falt til meg selv, da det ble for mye..) Er dette noe dere føler er gjennomførbart ved inntak av LSD? Kanskje jeg skal ta en blodprøve hos legen så jeg får svar. Eller er halveringstiden såpass lav at stoffet for lengst er ute?

Men for all del, jeg er åpen for mere innspill. Opplys meg gjerne mer
Det var garantert ikke 2c-i, det kan jeg love deg Og ja, du kan lett oppleve slikt som du beskriver på LSD. LSD kommer også gjerne i bølger og kan gi et bredt spekter av halliser og mindfuck. Det er både doseavhengig og person avhengig, alle er forskjellig. Lapper med LSD kan også smake ille. Dette kommer an på hva LSDn var lagret i før den ble overført på lapper, og/eller om det var "uren" LSD som muligens inneholder sporstoffer etter dårlig syntetisering. Det er ikke noen gitt mal på hvordan en LSD trip kommer til å være, det kan variere noe helt enormt!

Det at du fikset 2.5 lapper har ingenting å si... Det er så mye forskjellige lapper ute å går på markedet. Noen er møkkdårlig og lavt dosert, mens andre er bedre. Siden du trippa så hardt som du gjor, vil jeg si at lappene dine var helt OK dosert.

Lsd får du nok ikke sjekket om det var hos legen. Ikke hadde han funnet det heller om han hadde lett etter det.

Har nok erfaring med psykedelika og setter en 100-lapp på at det var LSD Som sagt, det kan ha vært noen av de mindre kjente Dxx stoffene, men disse har som regel lengre virketid en det du beskriver.
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Det var garantert ikke 2c-i, det kan jeg love deg Og ja, du kan lett oppleve slikt som du beskriver på LSD. LSD kommer også gjerne i bølger og kan gi et bredt spekter av halliser og mindfuck. Det er både doseavhengig og person avhengig, alle er forskjellig. Lapper med LSD kan også smake ille. Dette kommer an på hva LSDn var lagret i før den ble overført på lapper, og/eller om det var "uren" LSD som muligens inneholder sporstoffer etter dårlig syntetisering. Det er ikke noen gitt mal på hvordan en LSD trip kommer til å være, det kan variere noe helt enormt!

Det at du fikset 2.5 lapper har ingenting å si... Det er så mye forskjellige lapper ute å går på markedet. Noen er møkkdårlig og lavt dosert, mens andre er bedre. Siden du trippa så hardt som du gjor, vil jeg si at lappene dine var helt OK dosert.

Lsd får du nok ikke sjekket om det var hos legen. Ikke hadde han funnet det heller om han hadde lett etter det.

Har nok erfaring med psykedelika og setter en 100-lapp på at det var LSD Som sagt, det kan ha vært noen av de mindre kjente Dxx stoffene, men disse har som regel lengre virketid en det du beskriver.
Vis hele sitatet...
Allright. Da har jeg muligens tatt LSD, og er jo fett nok det igrunn. Selvom jeg egentlig på forhånd hadde bestemt meg for å aldri røre andre psykedelika enn de som vokser i moder natur. Vet ikke hva som skjedde med akkurat den holdningen, jeg var ihvertfal klar på fredag.

Men uansett, jeg må nesten spørre hva som er grunnen til at du så bestemt utelukker 2c-1, og tviler sterkt på at dette kan være preparatet jeg inntok?

Er forresten en ting fra ting fra fredag, jeg har glemt å nevne. Lurer på om noen har opplevd det samme, for det var kanskje det mest ubehagelige som hendte meg.

På et tidspunkt jeg satt i sofaen begynte jeg å tenke over ett eller annet, husker ikke konkret hva. Men jeg merket at plutselig, var jeg ikke istand til å rette tankene over på noe annet. Tankene mine hang seg helt opp, og det føltes ut som om hodet på en måte "loopet". Var nesten uutholdelig, men jeg løste det ved å gå ut av rommet og bare fysisk plassere meg selv i en annen setting.

Kan godt være dette er noe man gjerne kategoriserer som en badtrip dersom det utvikler seg, men det gikk jo fint for min del. Satt sikkert ikke å tenkte meg enn 20 sekunder, men føltes kjapt ut som en halv evighet.

Er glad jeg har gjort all researchen på forhånd, det som blandt annet fikk meg ut av den knipet jeg beskrev. Shit, det var hissige, mektige saker.

Jeg husker selv jeg aldri klarte kategorisere det som foregikk som noe rus. Det var ikke en rus, det føltes ut som en annen måte å leve på rett og slett. En annen, skummel, fascinerende og intens måte å bruke hodet på.

En av de første effektene jeg merket, som jeg har glemt å nevne, var da jeg kom inn i stuen og spurte hvorfor det er røyk i hele rommet. Det bare så slik ut.
Artig å høre deg beskrive effekten av psykedelika, kjenner meg virkelig igjen Looping er forøvrig en ganske vanlig greie. Røyk i rommet, vind som blåser innendørs og skifting mellom kaldt og varmt er også vanlig.

Grunnen til at jeg er sikker på at det ikke var 2c-i har jeg nevnt endel ganger. Det stemmer rett og slett ikke overens med noe av det du forteller om. Varigheten er betydelig kortere, aldri i verden om du får 20mg+ (må minst ha vært det om du trippa så hardt som du gjorde) ned på 2,5 lapper. Det bare går ikke an

Også vil jeg gjerne spør deg hvorfor du så bestemt hevder at det var 2c-i? Rimelig ulogisk konklusjon å trekke spør du meg.

Et spørsmål til; Hvorfor kun holde seg til stoffer som kommer fra naturen? Rimelig oppbrukt myte at dette er ensbetydende med "mindre skadelig"
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Artig å høre deg beskrive effekten av psykedelika, kjenner meg virkelig igjen Looping er forøvrig en ganske vanlig greie. Røyk i rommet, vind som blåser innendørs og skifting mellom kaldt og varmt er også vanlig.

Grunnen til at jeg er sikker på at det ikke var 2c-i har jeg nevnt endel ganger. Det stemmer rett og slett ikke overens med noe av det du forteller om. Varigheten er betydelig kortere, aldri i verden om du får 20mg+ (må minst ha vært det om du trippa så hardt som du gjorde) ned på 2,5 lapper. Det bare går ikke an

Også vil jeg gjerne spør deg hvorfor du så bestemt hevder at det var 2c-i? Rimelig ulogisk konklusjon å trekke spør du meg.

Et spørsmål til; Hvorfor kun holde seg til stoffer som kommer fra naturen? Rimelig oppbrukt myte at dette er ensbetydende med "mindre skadelig"
Vis hele sitatet...

Det er fortalt av de som sitter på lappene, at det var 2c-i. Sånn nå i ettertid. Så det er på en måte egentlig ingen grunn til at det ikke skal stemme.

Ang. spørsmålet kan jeg vel si det slik at ideèn allerede, teknisk sett er brutt. Men jeg er generelt imot kjemisk dop, spesielt amfetamin. Ting kan forveksles, kan være urent, kan være livsfarlig osv. Kan også være uskyldig, men var bare en grei regel å forholde seg til. Blir lettere å minne seg selv på hvorfor man skal holde seg unna.

I tillegg gir det meg en litt mer innbydende følelse når soppen vokser lett tilgjengelig rundt om i stort sett hele verden, i forhold til hva en spinnvill gærning kan koke opp, sånn helt fritt uten grenser. Var vel meningen at vi skulle benytte oss av varene som ble skapt med oss.
Sist endret av drGrinspoon; 16. februar 2011 kl. 01:03.
Du får leve i troa.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av drGrinspoon Vis innlegg
Det er fortalt av de som sitter på lappene, at det var 2c-i.
Vis hele sitatet...
..og hasjen man kjøper hos dealern er bestandi "helt sinnsykt rå!"...

jeg tviler på det var 2c-i, jeg har aldri opplevd at det blir levert som blottere, og jeg ser ikke hvorfor noen skulle ta seg bryet når det er like greit å selge i kapsler, både mtp. dosering ol.

Men jeg er generelt imot kjemisk dop
Vis hele sitatet...
vel, alt "dop" er kjemisk.

ordet du leter etter er kanskje "syntetisk", men det er ingen grunn til å frykte menneskeskapte kjemikalier mer enn naturens egenproduserte.
om du tror det er et sikkerhetsmoment å ikke innta syntetiske stoffer, så er du i overkant naiv, uten at jeg mener å være sarkastisk på noen måte.
Sitat av somnium Vis innlegg
..og hasjen man kjøper hos dealern er bestandi "helt sinnsykt rå!"...

jeg tviler på det var 2c-i, jeg har aldri opplevd at det blir levert som blottere, og jeg ser ikke hvorfor noen skulle ta seg bryet når det er like greit å selge i kapsler, både mtp. dosering ol.



vel, alt "dop" er kjemisk.

ordet du leter etter er kanskje "syntetisk", men det er ingen grunn til å frykte menneskeskapte kjemikalier mer enn naturens egenproduserte.
om du tror det er et sikkerhetsmoment å ikke innta syntetiske stoffer, så er du i overkant naiv, uten at jeg mener å være sarkastisk på noen måte.
Vis hele sitatet...
Jeg ser poenget ditt, og jeg forstår godt hva du mener. Men noen ganger er det uansett greit å sette regler, ha rutiner på ting osv, kun for å ha en fast ramme man kan forholde seg til.

Jeg kan ikke si jeg sverger til denne oppfatingen lenger nå uansett. Er fullstendig klar over at soppen er akkurat like brutal som mye annet syntetisk fremstilt dop. Så ikke heng dere opp i dette, det var aldri noen logisk konklusjon- kun en forhåndsregel.

Det er vel uansett ingenting annet enn ren nysgjerrighet, som trigger behoved for å vite hva jeg tok. Opplevelsen var helt fantastisk uansett, 2c-i, LSD eller meskalinekstrakt.
Sitat av drGrinspoon Vis innlegg
Jeg ser poenget ditt, og jeg forstår godt hva du mener. Men noen ganger er det uansett greit å sette regler, ha rutiner på ting osv, kun for å ha en fast ramme man kan forholde seg til.

Jeg kan ikke si jeg sverger til denne oppfatingen lenger nå uansett. Er fullstendig klar over at soppen er akkurat like brutal som mye annet syntetisk fremstilt dop. Så ikke heng dere opp i dette, det var aldri noen logisk konklusjon- kun en forhåndsregel.

Det er vel uansett ingenting annet enn ren nysgjerrighet, som trigger behoved for å vite hva jeg tok. Opplevelsen var helt fantastisk uansett, 2c-i, LSD eller meskalinekstrakt.
Vis hele sitatet...
kan det ha vært en NBOMe? De finnes på papir.
http://en.wikipedia.org/wiki/25I-NBOMe
Sitat av javius Vis innlegg
kan det ha vært en NBOMe? De finnes på papir.
http://en.wikipedia.org/wiki/25I-NBOMe
Vis hele sitatet...
NBOMe er et derivat av 2c-i, så det er sikkert fint mulig det kan ha vært dette. Tror egentlig aldri vi får noen gode svar, får heller bare spare på opplevelsen for det den var.