Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1287
Noen som vet hvor man kan få tak i "Aluminum, flake, firefly" - som brukes til den spesielle firefly effekten?

Skylighter har, men sender ikke lenger til utlandet. (http://www.skylighter.com/mall/produ...ails.asp?id=14)

Har Googlet - men har ikke funnet noen kilder på denne siden av dammen..
Google? Ebay?
Sist endret av KulaKanon; 18. juni 2010 kl. 14:26.
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Jeg kjøpte fra svenskakemi en gang i tiden. "Fina flingor" eller noe i den gata tror jeg de het. De fungerer til Skylighters fireflyoppskrift. Send eventuelt en mail med beskrivelse og bilde til czort, mulig det kan fikses derfra også.
Sitat av Nygaard Vis innlegg
Jeg kjøpte fra svenskakemi en gang i tiden. "Fina flingor" eller noe i den gata tror jeg de het. De fungerer til Skylighters fireflyoppskrift. Send eventuelt en mail med beskrivelse og bilde til czort, mulig det kan fikses derfra også.
Vis hele sitatet...
Takker - har mailet Czort, men fikk beskjed om at han ikke kjente til denne typen alu.

Ser Svenskakemi fremdeles har "Fina Flingor" -750 gram for 203 norske kroner. Har du prøvd den selv? Ble effekten bra i såfall?
Trodde firefly aluminium var en blanding av grovt og fint... Ble usikker nå, men men...

EDIT: Her har jeg det med blandingen av grovt og fint fra...
Sist endret av Pyrotecnican; 18. juni 2010 kl. 19:50.
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Jeg mener å huske at det var den. Jeg er ikke hjemme nå, men jeg kan undersøke i natt/i morgen