Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 679
Hei hei.

Passer disse korta sammen i crossfire?

XFX Radeon HD 6970 2GB GDDR5

MSI Radeon HD 6950 2GB GDDR5

Og holder det isåfall med 650w psu?
Det skal gå. Du kan jo evt. se på muligheten for å unlocke HD6950 til HD6970. Gjorde det på mitt eget i sin tid uten problemer.

Bare merk at 650W egentlig er litt snaut i forhold til maksimalt strømforbruk på kortene, så det bør være være en god PSU og en PC uten alt for mange disker, andre tilleggskort eller overklokking.
Sist endret av Nichotin; 26. juli 2013 kl. 15:17.
Medlem
Trådstarter
Får ikke unlocka 6950 kortet. Fuglte denne guiden http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/159 og får opp en error i flashinga. Har det ikke foran meg nå men det var noe sånt "subID mismatch" minnes jeg. Tips ?
Testa du det som står der i forbindelse med mismatch-feil?

If you get an error like ID mismatch or Could not erase ROM, then you'll have to do some extra work in a Windows command prompt (or DOS): Run atiwinflash -unlockrom 0 followed by atiwinflash -f -p 0 bios.bin where bios.bin is the path and filename of the HD 6970 BIOS you downloaded.
Vis hele sitatet...