Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 617
Hei, jeg satt sammen en maskin og bruker da Gigabyte z77x-d3h. Det har kjørt fint i to uker nå, men i dag er det plutselig begynte å starte opp veldig, veldig tregt. Jeg har prøvd å gå i BIOS, som også beveger seg utrolig sakte - det er nesten umulig å navigere på grunn av lav hastighet.

Merkelig, når Windows 7 er oppe og går, bare noen få ting er merkbart treg - for eksempel minimering av vinduer, som skjer i sakte film.

Jeg har kjørt en rekke forskjellige AV'er og system check verktøy, ingen av disse har diagnosert noe. Jeg har kjørt Windows minne diagnose verktøyet, med ingen klare resultater, og har prøvd å koble fra og koble til igjen minne i en rekke forskjellige konfigurasjoner med ingen endring. Jeg har også koblet alle eksterne enheter og CD-stasjon (i tilfelle noen andre hardware feil), uten effekt.

Jeg begynner å gå tom for ideer. noen råd?
prøvd å flashe bios til evt nyere versjon eller eldre?
bios er up to date. vet ikke hvordan man degraderer.

vurderer å bytte tilbake til det gamle hket og se hva som kan være feil men har pci 3.0 på gpu og pci 2.0 på hket kan jeg bruke det da?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Elshop Vis innlegg
bios er up to date. vet ikke hvordan man degraderer.

vurderer å bytte tilbake til det gamle hket og se hva som kan være feil men har pci 3.0 på gpu og pci 2.0 på hket kan jeg bruke det da?
Vis hele sitatet...
Det er bakoverkompatibelt ja