Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1470
Hei.

Jeg vet det ikke er noen leger her inne som kan diagnosere meg, men er nysgjerrig på om noen har opplevd lignende.

Etter en hel flaske bacardi razz og utallige shots på byen fikk jeg tilbud om ecstacy. Hadde null selvkontroll og svelgte en halv hvit plomo pille inne på deli de luca. 1 time senere kjenner jeg ingenting og tenkte jeg måtte ha mer, så fikk 1 hvit VW pille. 30 minutt etter inntak kicka alt inn, husker svært lite fra kvelden men de jeg husker var helt ubeskrivelig.

De neste dagene har jeg vært slapp og lavt energinivå å sovet utrolig mye. Har sørget for og spise god mat, drikke mye vann og ta forskjellige vitaminer.

Det merkelige skjedde igår når jeg helt plutseligut av det blå ble varm i kroppen, svimmel, desorientert, vanskelig og prate og føltes rett og slett ut som en tur på ecstasy. Det varte i 30 minutter kanskje før det ga seg.

Så det jeg lurer på, hva kan ha skjedd? Noen formeninger? Føler meg helt normal nå dagen etter, kansje litt glømsk men ellers OK.
Jeg kan ikke si noe om hvorfor det kan ha skjedd, men jeg har opplevd det samme med cannabis. Første gangen jeg ble skikkelig høy på cannabis så fikk jeg plutselig en flashback dagen etterpå, kjente meg plutselig dritfjern i sikkert 15-30 minutter midt på dagen, hadde ikke røyka noe som helst siden kvelden før.
Du tok en halv pille med noe som du tror er "Ecstacy", hvilket i virkeligheten kan være hva som helst.
Theres your answer.
Sitat av Redhot Vis innlegg
Du tok en halv pille med noe som du tror er "Ecstacy", hvilket i virkeligheten kan være hva som helst.
Theres your answer.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig her! Blir litt som denne fortellingen

https://youtu.be/Y_UNR60FF7c

Før du putter i deg tabletter du ikke kjender til innholdet i bør du se hva som finnes av faenskaps-mixer her.

https://www.ecstasydata.org/