Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4712
Hei, satt å tenkte litt her om dagen på hvordan jeg kunne komme meg ut av å bli tatt med noe om jeg skulle bli stoppa med shit på meg også kom jeg til å tenke på å bare ha det pakket in i longpapes og lett tilgjengelig så man rett og slett bare kan svelge det bort om en skulle blitt sjekket. Det funket jo spesielt der konsum er legalt, men besitelse ikke er, men ville også tro det ikke er en dum ting i norge heller da du vell i verstefall blir tatt for bruk bare.

Spørsmålet mitt er om man ved konsum av en vanlig hasjklump vil bli fjern tilsvarende mengden man tar, altså kan beregne det ut i fra hvor mye man trenger i feks hasj brownies? Eller om hasjen ikke vil løses opp ordentlig så kroppen ikke får tatt opp alle virkestoffene så man derfor kan "droppe" mer om man har behov for å få det bort uten å bli helt ficked up. Og hvor mye vil dere da i såfall tro man kan svelge unna uten å bli så facka tror dere? Vet det er variasjoner i styrke osv, men et ca overslag med helt average hasj
Du blir fjern av å spise ren hasj, men du vil trenge mer en til vanlig. Kanskje omtrent dobbelt eller trippelt så mye.
Har faktisk en relevant historie. En sen kveld ble en kompis stoppet av snut i parken, av ren refleks presterte han å svelge vekk 1.5g brunt innrullet i plastfolie. Han ble ransaket men de fant ingenting. Kvelden kom og han la seg for å sove, enda uten å ha kjent noen effekt. Neste dag hadde han en sentral rolle i et medium-skala teaterstykke foran fullstappet sal. Ca. èn time før han skulle på nøt han en stor, varm kopp te. Denne må ha løst opp plasten og satt ting i sving, han endte nemlig med å bli passe skækk før han skulle opptre. Det hele gikk utrolig nok greit. Han rakk å fullføre de mest krevende delene før den mest heftige rusen traff.

Hvis denne dosen hadde vært tilberedet riktig hadde han rett og slett 'grønnet' kraftig ut. Så min teori ut fra egen erfaring blir at ja, man blir påvirket men blir det tilberedet riktig blir man betydelig mer påvirket.
Pleier og spise rent ganske ofte, og kan love deg at du kjenner det ganske godt etter 0,7.
Helt annen rus, men digg!
Kommer jo selvfølgelig an på kvaliteten og da.
Man får helt klart effekt, ja.. Spiste ca 1,5g på kvelden en gang, men merka ikke noe, så jeg la meg. Dagen etter våknet jeg opp møkk fjern, satt meg i en stol og ble sittende der i ca 3 timer uten å gjøre noe som helst. kompisen min gikk for å kjøpe seg mat, og når han kom tilbake satt jeg i akkurat samme posisjon og bare stirret i veggen.. I følge kompisen min var det heller ikke mulig å oppnå kontakt med meg når jeg satt der. Husker ikke en gang hva jeg tenkte på når jeg satt der. Veldig merkelig å høre om i etterkant. Var vel fjern hele den dagen..