Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 18654
mihi
wopah's Avatar
Trådstarter
Sitat av delfi03 Vis innlegg
haha, akkurat det får jeg også! sitter å søker på youtube/google, etter alle slags mulige negledesign osv. Blir som oftest forskjellig design og farge på hver negl. ny trend maybe.... not
Vis hele sitatet...
Jeg oog! Lakket alle med forskjellige farger en gang på meg og en kamerat haha. Han var ikke like fornøyd, men blir så kreativ noen ganger!
Men kan hende vi er i ferd med å skape en ny trend, er jo litt morsomt å se på selv om jeg alltid fjerner det etterpå.. Allmennheten er ikke klar for en noe slikt helt enda, må vente til flere begynner å ruse seg. Da slår vi til!
Sitat av wopah Vis innlegg
Jeg oog! Lakket alle med forskjellige farger en gang på meg og en kamerat haha. Han var ikke like fornøyd, men blir så kreativ noen ganger!
Men kan hende vi er i ferd med å skape en ny trend, er jo litt morsomt å se på selv om jeg alltid fjerner det etterpå.. Allmennheten er ikke klar for en noe slikt helt enda, må vente til flere begynner å ruse seg. Da slår vi til!
Vis hele sitatet...
Ser for meg at han ikke er fullt like fornøyd. haha ja, kan man ihvertfall se hvem som er glad i å bruke joggesko.. bare å se etter negler lakket i alle regnbuens farger.
mihi
wopah's Avatar
Trådstarter
Sitat av delfi03 Vis innlegg
Ser for meg at han ikke er fullt like fornøyd. haha ja, kan man ihvertfall se hvem som er glad i å bruke joggesko.. bare å se etter negler lakket i alle regnbuens farger.
Vis hele sitatet...
Nei, men han glemte det da så han gikk jo rundt sånn en dag haahah! Ja, sånn felles kjennetegn. Liten forsamling/klubb for de som liker joggesko og regnbuefarget negler. Hadde møtt på mye interessant der tror jeg.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Sitat av Susanna Vis innlegg
Det beste opphenget er sex på amf eller cola.
Vis hele sitatet...
Interessant! Er mulig jeg blander stoffer her nå, men vil ikke det føre til badetiss for den andre parten? Det virker jo ikke spesielt kult for deg som dame. Eller holder det med det kanskje?
Sitat av Duckie Vis innlegg
Interessant! Er mulig jeg blander stoffer her nå, men vil ikke det føre til badetiss for den andre parten? Det virker jo ikke spesielt kult for deg som dame. Eller holder det med det kanskje?
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis. Sex på speed er helt sinnsykt deilig, og orgasmene er mange ganger bedre enn jeg har opplevd uten speed. I tillegg spruter man typ en liter, i alle fall i første omgang. Sexlysten øker også veldig, så man er klar for en ny omgang etter kort tid. Makkapikk kan jo forekomme, men ikke når man er i rett stemning.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Pokker. Jeg har begynt på Wellbutrin igjen, og OCD'en har slått fullt ut. Må rydde, vaske, støvsuge og ting skal stå perfekt dandert i rekkefølge. Alt må være perfekt, og det blir det så og si aldri. Alltid noe nytt man skal gjøre. Concerta har jeg også tatt litt når jeg har hatt ting å ta igjen på pensum som følge av sykdom og da blir selv det mest kjedelige en sport i seg selv. Blir helt opphengt i det jeg leser, lytter til og skriver. Veldig "stå på, det her klarer jeg"-følelse. Litt slitsomt for kroppen min, dog, ettersom jeg ikke har så mye fett til overs. Ingen av preparatene fremmer matlyst (noe jeg har glemt hvordan er, med mindre jeg røyker).
Vis hele sitatet...
Fikk diagnosen OCD når jeg var ganske liten. Var mildt sagt slitsomt til tider. Uansett. Har du hatt noen positiv virkning av at symptomene mildner etter en LSD-tur?

Jeg tok en liten dose for ca 2mnd siden. Følte faktisk det hjalp litt. Mulig det er placebo.

Så forrige helg, candyflippa jeg. Mye større dose og helt annen set og setting. Hard psytrance.

Ikke så mye tvang lenger. Men fikk et panikkanfall den uka her. Noe jeg ikke har hatt på lenge.

Bare lurte. Håper du slipper å gå så lenge på wellbutrinen.
Jeg og en kompiss hender tar oss en joint på kveldene vi kjeder oss, det ender stort sett alltid opp med at vi sitter på skype og spiller minecraft, som er utrolig gøy når man er høy.
Kompissen min har et snev av OCD, som blir mye verre på minecraft. Han skal fikse på ALT. Dette synes jeg er utrolig gøy, så jeg løper somregel runt å roter med tingene hans
Sitat av Pancamo Vis innlegg
Jeg og en kompiss hender tar oss en joint på kveldene vi kjeder oss, det ender stort sett alltid opp med at vi sitter på skype og spiller minecraft, som er utrolig gøy når man er høy.
Kompissen min har et snev av OCD, som blir mye verre på minecraft. Han skal fikse på ALT. Dette synes jeg er utrolig gøy, så jeg løper somregel runt å roter med tingene hans
Vis hele sitatet...
Idiot, han har ocd.. Hva tenker du med?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av KultNick Vis innlegg
Ikke nødvendigvis. Sex på speed er helt sinnsykt deilig, og orgasmene er mange ganger bedre enn jeg har opplevd uten speed. I tillegg spruter man typ en liter, i alle fall i første omgang. Sexlysten øker også veldig, så man er klar for en ny omgang etter kort tid. Makkapikk kan jo forekomme, men ikke når man er i rett stemning.
Vis hele sitatet...
Skulle ta meg et raskt runk før jeg løp ut døra for å møte en kompis.....
4 timer siden xxubesvarte anrop hadde jeg fortsatt ikke kommet. Da ga jeg opp og dro for å møte en venn som for lengst haddde dratt hjem og ikke svarte når jeg ringte
Når jeg er fjern på hasj/weed får jeg veldig mange gode ideer i hodet mitt som jeg skriver ned på notatene mine på iphonen. Kan sitte kjempe lenge og bare skrive og skrive gode ideèr, eller andre ting jeg kommer på. Jeg skriver også en del raptekster, egentlig alt som faller inn.

På mdma liker jeg veldig godt å gå rundt til folk og snakke om katter. En gang endte jeg opp med å snakke med bar eieren om katter i to timer, det var jo veldig hyggelig. Ellers så er jo musikk og musikkvideoer en klassiker. Og tygge på kjeven min. Lange dype samtaler med folk og jeg blir veldig veldig ærlig og snakker om alt og ingenting til alle, og elsker alle

På ketamin friker jeg alltid ut over at jeg er et menneske og ligger omtrent i fosterstilling og bare tenker på hvor fucka et menneske er laget.
Eg MÅ ha musikk når eg er full. Same når eg var stein. (Slutta å fyre då psyken min ikkje tillot det meir.)
På LSD/MDMA har jeg endt opp med å ligge på sofaen, lukke øynene og bare "reise" med musikken, i lag med tankene mine. Det hjelper hodet mitt å få de riktige tankene på trippen, på LSD er det såklart mer nødvendig enn på MDMA.
Da fikk jeg veldig gode, rolige tanker, følte meg megastein, og på LSDen så jeg jo farger/mønstre med lukkede øyne.

Jeg endte opp med å trippe på LSD fra midt på natta til langt ute på dagen, så jeg måtte ringe JOBBEN på nedtur og si jeg var syk.. mest noia jeg har gjort noen gang omtrent, følte meg som HST som forklarte seg i hotell-lobyen i den filmen.. gikk heldigvis bra, men aldri ta LSD dagen før jobb, det er dårlig ide. Når jeg la meg hadde jeg smånoia om at de må ha skjønt jeg var høy på "narkotika" som folk kaller det, og var redd for hva som kunne skje. Heldigvis er det aldri blitt nevnt


På sopp har jeg følt jeg er et uendelig vesen i et uendelig univers, og tanken på at det fantes sorte hull som sluker alt inn til ingenting gjorde meg veldig nysgjerrig på hva faen som egentlig skjer her i verden, hva alt betyr, hva vi egentlig er osv.
Husker også jeg så "6" på komfyren vri seg rundt til en "9" rett foran øynene mine, bare jeg tenkte på det skulle skje.
det var freaky shit, ass. Husker jeg også så utover vinduet fra hytta mi, og kunne sverge jeg så Alien-hus - eller altså alle husene som vanligvis lyser opp fjellsiden langt der borte, var flyttet et stykke mot høyre, der det ikke er hus..
Jeg tenkte "hva faen? er det noen som bor der? aliens?? hvorfor ser det ut som alle husene har flytta seg??"
Det var som om jeg kunne høre en stemme når jeg kom ned, at "ikke vær redd, du har kontrollen, du bestemmer hva du vil føle, hvordan du vil tenke", den tanken bare kom rett inn i sekundet jeg landet på min første sopp-trip, en skikkelig spirituell opplevelse, helt vanvittig hvor terepautisk sopp er hvis du kan takle å gå gjennom den vonde delen også.

På MDA husker jeg at jeg kunne se videoer på skjermen som ikke var der, etter jeg var kommet godt ned, jævlig fjern på weed og søvn-deprivert.. føltes ut som hjernen min var smadra totalt, tok 2 drops med MDA så jeg ba om det.
Tok aldri MDA igjen etter det, når jeg la meg var jeg fortsatt ganske trippa egentlig, og dagen etter var helt jævlig.
One of these days
4 1
Kjenner meg igjen i mange i historier/opplevelser i denne tråden.

Tungen og lepper holder seg ikke i ro. Særlig etter lang tid begynner leppa å peke oppover. Tunga blir sår av å presse seg mot tennene.

I samtaler med andre skal jeg alltid ha rett hvis det er noe en snakker om, helst skal jeg ha rett og andre ta feil. Kan ende opp med ganske rare, lange eller kjedelige utredninger og research. "Vent litt jeg må bare finne den artikkelen på etc.nu."

Jeg blir fort litt glemsk og det har hendt at jeg glemmer hva jeg leter etter. Som oftest er det helt greie forklaringer på det. Hvis jeg leter etter noe kan det ta lang tid. Å finne nøklene kan fort ta en time hvis jeg var uheldig å legge dem over speilet på dass istedet på gulvet foran døra. Klart dess mer tid man bruker på en ting dess større sjanse er det for at resultatet ikke var det man hadde tenkt seg eller det ikke ble noe vise til i hele tatt.

Jeg har oppdaget at jeg ofte ikke klarer å holde meg til den oppgaven jeg hadde inderlige intensjoner om å fokusere på. Jeg tror det har med ny teknologi på og hvordan webben og google gjør at vi bruker hjernen vår annerledes på nå. Jeg husker hvordan det var å lese noe uten linker som ikke brakte en til andre sider/temaer. Hvis man sammenligner en oppgave som med å lese en bok så er det helt klart at man lettere holder fokus innen for bokens tema og permer hvis den ikke inneholder linker. Jeg tror det med linker og å ha google å spørre til hjelp har gjort at vi bruker hjernen mindre til å holde fokus og mindre til å huske ting. Dette er ikke nødvendigvis negativt. Jeg tror vi på den måten beholder barnets utforskende sjel og barnets utforskammelige rop om til Pappa og Mamma-Google om hjelp hver gang en lurer på noe. At menneskehetens utvikling kan gå den retning at vi blir mer barnligere, må være en fin avslutting på mitt første og alt for langt/hardt innlegg bak mål og utspark fra keeper.
▼ ... over en uke senere ... ▼
All about the money
JaxMackey@420's Avatar
34 4
Mye av samme opphengene jeg har som folk skriver her, men kan lage en kjapp liten liste selv.

Amfetamin: Skrive, spille spill, PC oppheng OSV

Heroin: Bare slækken, se på serier, og duppe av og ha det kos.

Ecstasy: Danse!!!!

Kokain: Eneste opphenget jeg får på kokain er og hakke opp og snorte mer kokain :P

Hasj/Weed: Får sjeldent veldig oppheng, men elsker og trene fjern, se på Tv, lage mat ja det vanlige.

Psykedeliske: Visuals!! Oppdage hva værden består av.
Ble veldig opphengt i universet (takk for den, Stephen Hawkings) når jeg var på cannabis og så filmene fra Stephen Hawkings. Ganske sjukt, fortsatt lærerikt.
musikk universet

https://www.youtube.com/watch?v=SAG4wFcWunE

oppheng eller hva vi skal si,,,
så har man t fugleplystring i revfreng

Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Ble veldig opphengt i universet (takk for den, Stephen Hawkings) når jeg var på cannabis og så filmene fra Stephen Hawkings. Ganske sjukt, fortsatt lærerikt.
Vis hele sitatet...



universet for deg mr?

[quote=robbi;3135203]musikk universet

https://www.youtube.com/watch?v=SAG4wFcWunE

oppheng eller hva vi skal si,,,
så har man t fugleplystring i revfreng




litt av en skaper som har utviklet universet.. fjernt tanke me3n like vel f
woow ;

universet for deg mr?[/Qø tepr

heldig som har den selvkontrollen du,exc/mdma er jo mye mer danse,da manlig virke utforske omgivelsene dine sammen med veldig gode venner ,p huske det at alle er enig^^
Sitat av JaxMackey@420 Vis innlegg
Mye av samme opphengene jeg har som folk skriver her, men kan lage en kjapp liten liste selv.

Amfetamin: Skrive, spille spill, PC oppheng OSV

Heroin: Bare slækken, se på serier, og duppe av og ha det kos.

Ecstasy: Danse!!!!

Kokain: Eneste opphenget jeg får på kokain er og hakke opp og snorte mer kokain :P

Hasj/Weed: Får sjeldent veldig oppheng, men elsker og trene fjern, se på Tv, lage mat ja det vanlige.

Psykedeliske: Visuals!! Oppdage hva værden består av.
Vis hele sitatet...
Sist endret av robbi; 18. juni 2014 kl. 04:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.