Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1817
Hallo

Ser etter en rask passordknekker, som FINNER passordet, men ikke WIPER det.
Trenger svar fort, siden det haster

Takker mye for svar

Teknikk
google: peter nordal
Teknikk's Avatar
Trådstarter
Jeg trodde den reseta passordet? ,jeg vil finne dem ikke endre dem
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Usikker, men tror Active Boot Disk vil la deg lese ut passordet og resette det hvis du vil.
ophcrack? ..
Teknikk's Avatar
Trådstarter
Ikke ophcrack, det fungerer ikke på gjeldene pc
kjør saminside , så crack lmhash/nthash eller past det her så kansje det er noen som orker å knekke den.
Teknikk's Avatar
Trådstarter
aNG, SAMINSIDE: Hvordan bruker jeg det programmet
Fungerer ikke ophcrack? Har du prøvd textmode? Hvilken maskin er det, har den USB, etc. etc?
saminside leser ut lmhash fra regsiter filen å system fila. så kan du exporter det til en fil å paste det her.
ved bruk av saminside må du hente ut sam-fila og system-fila. De finner du i windows/system32/config
Teknikk's Avatar
Trådstarter
Det jeg så etter, var en prog som jeg evt bootet opp, så fant den frem passordene fra SAM. Ikke noe mer avansert en det
Sitat av Teknikk Vis innlegg
Det jeg så etter, var en prog som jeg evt bootet opp, så fant den frem passordene fra SAM. Ikke noe mer avansert en det
Vis hele sitatet...
du er klar over at den vil ta LANG tid før den finner password, for datamaskinen må teste alle kombinsjonen på password.
tar litt lang tid å bruteforce de.. SkolePC'e dette gjelder da?
Sist endret av hayer; 29. august 2009 kl. 21:53.
Bare du får kopiert ut sam-filen så kan du bruke OphCrack fra annen maskin og knekke den.
Sitat av Teknikk Vis innlegg
Ikke ophcrack, det fungerer ikke på gjeldene pc
Vis hele sitatet...
hvorfor fungerer ikke ophcrack?
▼ ... over en uke senere ... ▼
ettercap? innfør linux på maskina;D
Prøv Active Password Changer

1. Last ned
2. Burn'
3. Mount

http://www.password-changer.com/

Sry. Ser nå at du skulle ha noe som ikke wiper...
Sist endret av Fossen; 10. september 2009 kl. 13:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.