Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 770
Hei.

Jeg har da hatt ett lite sinneøyeblikk og mokka laptop skjermen sønder og sammen. Det vanlige pixel issuet, så nå må jeg få tak i en ny skjerm. Jeg har demontert skjermen allerede, men sliter litt på bestillingsfronten.

Pcen er en Asus GL552JX RoG.

Modellnummeret på skjermen er LP156WF6(SP)(B1)

Jeg finner mange skjermer på eBay med samme type modellnr, men det står at det er til en spesifikk maskin/modell. Så spørsmålet er vel om det er ett fett? Eller er jeg nødt til å finne en som er kompatibel med PC-merket jeg har?
Så lenge modell nr på skjermen matcher fra den du har så er det i utgangspunktet et fett, Produsenter pleier å bruke samme deler på en del av sine produkter, spesielt når det er så generiske ting som skjerm, bare pass på at kontaktene er på riktig side iforhold til hvordan den gamle er festet på din