Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1931
Har en collector's edition som jeg kjøpte i 2004.

Jeg husker jeg spilte en slags 10-dagers prøveperiode som fulgte med, men etter dette så la jeg hele greia bort. Nå har jeg tenkt å prøve å selge den. I forhold til dèt så har jeg funnet ut at uregistrert er verdt mer enn registrert.

Problemstillingen er: Jeg ikke husker "account name". Hvordan kan jeg finne ut om jeg faktisk har registrert spillet i mitt navn, eller om jeg bare har spilt en 10-dagers prøveperiode uten at jeg registrerte spillet?

Jeg går inn på battle.net og sjekker, der står ikke wow registrert noe sted. Jeg har muligheten til å velge "Click to add a free world of warcraft: Starter edition account for the Europe region."

Sånn som jeg ser det, er den eneste måten å finne ut 100% sikkert om jeg har registrert spillet på meg, å gå igjennom den prosessen. Men gjør jeg det, så ødelegger jeg jo for meg selv hvis jeg ikke har registrert før.

1) Finnes det en sikker måte å sjekke om dette spillet er registrert på noen konto?

2) Om ikke, er den beste muligheten for meg å selge med forbehold, og bli enig med kjøper om en pris for uregistrert og registrert, selge som uregistrert, og hvis det skulle vise seg om det er registrert, så sender jeg tilbake mellomlegget?
Sist endret av Oro; 2. desember 2015 kl. 16:40.
Battle.net > Your Account (I øvre høyre hjørne) > Log In > Can't log in? > Ta det derifra.
Kontoen din er nok ikke verdt noen ting. Greia er at folk kjøper kontoer som ikke har vært innlogget siden WOTLK. Grunnen er at disse ikke er låst opp mot en battle.net konto og kan "merges" til en eksisterende battle.net konto

Dette gjør at hvis en gammel konto har achievements,mounts og honorable kills kan bli gitt til din konto om du ønsker det. uregistrert konto er totalt verdiløs om du bare har spilt på 10 dagers prøvetiden. Er forhandlere av denne type konto jeg har pratet med før og de selger flere hundre kontoer så folk som kjøper av de vet at alle kontoer er gambling for om de kan få noe bra. Men skal du selge alene vil nok folk vite hva som er på kontoen

Kjapt innlegg fra min side angående "non battle.net" kontoer
Sist endret av WhiteHat; 2. desember 2015 kl. 17:41.
Oro
Arne_J
Trådstarter
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Battle.net > Your Account (I øvre høyre hjørne) > Log In > Can't log in? > Ta det derifra.
Vis hele sitatet...
Humm.. hvis jeg forstår deg rett, så får jeg logget inn på battle.net, på internett. Det jeg lurer på er om jeg kan finne ut om jeg har registrert spillet, altså world of warcraft, til e-mailen min.

Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Kontoen din er nok ikke verdt noen ting. Greia er at folk kjøper kontoer som ikke har vært innlogget siden WOTLK. Grunnen er at disse ikke er låst opp mot en battle.net konto og kan "merges" til en eksisterende battle.net konto

Dette gjør at hvis en gammel konto har achievements,mounts og honorable kills kan bli gitt til din konto om du ønsker det. uregistrert konto er totalt verdiløs om du bare har spilt på 10 dagers prøvetiden. Er forhandlere av denne type konto jeg har pratet med før og de selger flere hundre kontoer så folk som kjøper av de vet at alle kontoer er gambling for om de kan få noe bra. Men skal du selge alene vil nok folk vite hva som er på kontoen

Kjapt innlegg fra min side angående "non battle.net" kontoer
Vis hele sitatet...
Ok, har aldri helt skjønt hvorfor folk absolutt ikke vil kjøpe registrerte kontoer. Trodde det var fordi de ikke kunne registrere den selv, og dermed ikke spille med den selv? Trodde også det var fordi folk vil ha det mest mulig "rent".

Så det eneste som gjør at folk betaler mye for collector's edition av førsteutgaven av wow (nevnte jeg det?), er at det er levlet characters, unlocked achievements og masse sjeldent gear? Den er åpnet, men ikke registrert (så vidt jeg vet nå), og i svært god stand.

Se bare her:

http://www.curse.com/news/world-of-w...s-for-3-100-on
Sist endret av Oro; 2. desember 2015 kl. 20:12.
Prisen såpass høy fordi den fortsatt er i original emballasje med plast og hele pakka på.

Angående det med kontoer så får man ikke en "clean" konto der man kan spille på tidligere expansion pakker og patcher. TL;DR så er "vanilla/TBC/WOTLK" kontoer bare i verdi hvis de ble spilt på en del og fikk samlet opp mye stæsj man bare kunne få tak i når den tilleggspakken var aktiv og ikke byttet ut av en ny. Når Cataclysm pakken kom fikk spillet en totalrenovering og mye av hva som har vært i spillet tidligere ble gjort utilgjengelig.

angående collector's edition førsteutgivelsen har ingenting til overs med hvordan spillkontoen er, Ved mindre du har fått en kode som du løser inn for å få et spesielt item ingame. Håper det forklarte litt mer. Men hvis du ikke har spilt på kontoen mer enn 10 dager har du nok ikke mye av verdi.
Sitat av Arne_J Vis innlegg
Humm.. hvis jeg forstår deg rett, så får jeg logget inn på battle.net, på internett. Det jeg lurer på er om jeg kan finne ut om jeg har registrert spillet, altså world of warcraft, til e-mailen min.
Vis hele sitatet...
Det stemmer, på internett Etter du har logget deg inn skal du kunne velge i de forskjellige spillene du vil se på, og her velger du selvsagt WoW. Når du kommer innpå der (Husker ikke om du må trykke deg videre eller ei) så skal du få en oversikt over de forskjellige WoW-accountene dine, måtte dette være PTR (Public Test Realm), Trial Account (Til testing av spillet, som de 10 dagene du nevnte), Vanlig WoW osv. Mener da at det skal stå der om du har registrert en bruker på den vanlige WoW'en du har kjøpt. Har ikke nettsiden forran meg nå så kan hende det er litt mere trykking.