Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1469
Hei,
Når jeg skal åpne ett Excel dokument, så får jeg opp "Fant uleselig innhold i .......... .xlsx Vil du gjenopprette innholdet i denne arbeidsboken?" klikker ja, så er alt av tabeller og stuff borte....hva er skjedd, eller hva kan jeg gjøre for å fikse dette?
Hva er det i arbeidsboken? Inneholder den spørringer, VBA eller noe liknende?

*Har du en fil må maskinen din som heter ShellStreams.dll?
Sist endret av bronsky; 16. mai 2013 kl. 12:18.
Kan det være at excel dokumentet er lagret i feil format (dvs. lagret som en fil som ikke er kompatibel med den versjonen av excel du har?)
Korrupte Excel-filer er en pest og en plage. Det kan komme av så sinnsykt mye forskjellig, men det vanligste jeg kommer over er tro det eller ei ShellStreams.dll som bronsky nevner.
Sist endret av fetter; 16. mai 2013 kl. 12:50.
Trådstarter
8 0
har ingen fil på maskin som heter ShellStreams.dll

Sitat av Obster Vis innlegg
Kan det være at excel dokumentet er lagret i feil format (dvs. lagret som en fil som ikke er kompatibel med den versjonen av excel du har?)
Vis hele sitatet...
gjelder også excel dokumnter jeg oppretter og lagrer selv, så åpner jeg de og får samme feil.
Trådstarter
8 0
har ingen fil på maskin som heter ShellStreams.dll