Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5534
Hei. Har snorta en del pepper i år og sist periodensnorta jeg type 2,5 g på en helg. Fikk sinnsykt nedtur og alt var helt jævlig. Men igår og idag har jeg droppet det og det er snakk om 0,3 til sammen. Takk for svar
Hva spør du egentlig om?
Ja, det er mulig.
Step1: ikke ta så mye
Step2:øl og iskrem dagen etter
Step3:blandingsforbruk er aldri kult.
Jeg kan ikke forstå poenget med og få i seg 2.5g iløpet av bare en helg...

Det er ikke rart folk kvalifiserer Amfetamin som et apedop som for det meste bare har negative effekter.
Sist endret av king123; 14. april 2017 kl. 08:35.
Du unngår nedtur på speed hvis du tar deg en benzo-pille.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del får jeg aldri nedtur lenger. Ikke reagerer jeg på benzo heller, så overdrevent bruk og selvlobotomi var løsningen for min del.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av spørsmål10 Vis innlegg
Du unngår nedtur på speed hvis du tar deg en benzo-pille.
Vis hele sitatet...
Det og røyke masse hasj eller weed som er indica. Da får du en behagelig nedtur
Det er ikke noe problem å unngå nedtur på pepper, du må bare bruke det riktig og ikke overdrive bruken når du først bruker det...

For å unngå nedtur pepper bør du først å fremst finne deg en dealer som selger deg bra pepper og ikke bare utblandet "søppel"

Også bør du spise godt før du tar det og passe på og drikke vann i hele perioden slik at du ikke blir dehydrert...

Hvis du skal sitte på det i en lengre periode, feks. en helg, bør du kjøpe inn noe yougurt, banan eller noe annet lett "småmat" som er lett å spise slik at du ikke blir utsultet

VIKTIG!
Selvom du ikke har noe problem med å drikke alkohol på pepper og tror du ikke blir skikkelig full, så er det ikke noe lurt å drikke hvis du vil unngå en stygg nedtur pluss at du blir faktisk dritings... det er bare at pga. hva amfetamin utløser når du inntar det( dopamin, noradrenalin og serotonin) som gjør at man ikke merker at man blir sulten, tørst, full, trøtt eller kjenner så mye smerte... og tror da at alt er helt fint, men det er ikke sant... Man trenger mat, drikke og søvn selvom man er på pepper!

Hvis man sitter i en lengre periode og ikke gjør det havner man fort med halliser eller psykose og kan bli skikkelig paranoid...

Men som nevnt tidligere, benzodiazepiner, clonazepam, valium eller liknende hjelper også på nedturen :P
Men vil fortsatt anbefale deg å passe på å spise og drikke nok igjennom turen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det og røyke masse hasj eller weed som er indica. Da får du en behagelig nedtur
Vis hele sitatet...
Vil bare råde å være litt forsiktig, for det å blande amfetamin og hasj, det kan gi ganske så heftige utslag.. Snakker av egen erfaring! .. Men for all del, kanskje når du er helt nede på amfen, så kan det være greit å røyke seg videre ned på det..
Bare lurte, åssen utslag? For meg er det 95% meningsløst å røyke på pepper, virker bare litt sterkere enn sigg. Det er sånn jeg vet at jeg er på ekte nedtur, at bønna begynner å virke igjen.
Men for å unngå plagsom nedtur: Quetiapin. Det eneste middelet jeg har vært borti som faktisk motvirker amf. 75-100 mg så får man sove uten å vente i mange timer på at peppern skal gi seg. Men jeg har opplevd å være halvveis påtent når jeg våkner...
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da jeg tok pepper i min ungdom fikk jeg stortsett alltid en heftig nedtur, sikkert mye pga at man kan drikke nesten uendelige mengder alkohol. Og det at sinnet/psyken kanskje ikke var helt modent enda hjalp nok ikke på.

Nå som jeg er nærmere 40 enn 30 og har framtida bak meg så tåler jeg slikt mye bedre. Sovner når jeg legger meg og våkner opp og er i god form. Så sant det ikke blir altfor mye fyll og fanteri, da hjelper ikke pepper'n akkurat på. Mitt tips er å være veldig forsiktige mens dere er unge og har mye følelser og usikkerhet i kroppen. Det går an å føle seg fram og prøve bare litt. Ikke bare dytt i dere fordi alle andre gjør det.

Dette er ikke ment som noen preken, men bare et ønske om at ungdommen er forsiktig og viser litt respekt for harde droger. Det er ikke alltid en lek, og man er ikke superman selv om det føles sånn noen ganger.

Spis godt og pass på å ikke tørke ut.

Ta bare på dere selv.

En såkalt vis mann sa en gang at det ikke er så viktig hva man putter i seg, men hva som kommer ut;-)

T
Som Splooge999 over her sier ; Qetiapin fungerer

Også kalt Seroquel. Apedop generelt (Nozinan, Truxal) _var_ greit før til å slå av kroppen etter en dag eller to på amf.
Jeg forekker den evt. hangoveren fra medisin istedet for å være våken 1 jævlig døgn ekstra - enkelt sagt.

Hvis du ikke er vant til Quetiapin, så er 50 til 100mg nok, etter min mening. _På slutten av en speed-rangel_ når man vet at det er slutt. Og har vært slutt noen timer.

Og mens speedinga foregår, få i deg _noe_ som helst som kan minne om mat hver 4 time, jeg tuller ikke - still klokka om så. Og ALLTID ha et vannglass foran deg, kroppen går i overdrive, da trenger man ikke dehydrere segselv. Mat ja ; Havregryn med melk kan gjøres tynt nok til at det ikke blir for "matete". Smoothies, Litago, Proteinshakes/treningsdrikker - something. Amfetamin er vanndrivende, og gudforby i kombinasjon med alkohol - det er en av grunnene til skallebanken dagen derpå.

Og som nevnt over her, produkt. Hvis du har den connectionen at du vet hvor sterk den er, så kan du etterhvert bruke 3desimals-vekt fot å bruke amfem som et verktøy. Istedet for 2,5g på en helg ?? Var dere flere på den, injiserte du, eller var den virkelig såå dårlig ?

Sist jeg brukte amf, så varte 0,5g i en 24-timersrangel, og nok til 3 dager med en liten wakeup-call i tillegg. Jeg brukte sniffe 50mg maks.

Nyt helgen