Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2990
IT-Konsulent
Hei, vi er en liten kompis gjeng som vurderer å dra på Sziget, er det noen som har vært der, evt. skal dit? Som kan anbefale/ikke anbefale?
Lurer på dette jeg også, da noen kompiser av meg har begynt å snakke en del om denne festivalen. Følger for mer info
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Fra det bilder og videoer har vist meg så kan jeg garantere dere at det blir dritfett og at jeg er sjalu for at kompisene mine ikke er glad i å reise langt
Fuck yeah! Har ikke selv men min bror fortalte mig om det, og det lød for VILDT
Vi er en gjeng på fire stykker som reiser ned i sommer. Så hvis det er flere nordmenn som skal ned er det bare og skrike løs, så smekker vi sammen en "Norway camp".
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av Sziget2016 Vis innlegg
Vi er en gjeng på fire stykker som reiser ned i sommer. Så hvis det er flere nordmenn som skal ned er det bare og skrike løs, så smekker vi sammen en "Norway camp".
Vis hele sitatet...
Send meg en PM, jeg er definitivt interessert
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei! Jeg skal på Sziget i år for første gang. Vi er en relativt stor gjeng på 10-12 stk, men jeg er den eneste nordmannen i flokken. Reiser nedover den 10. august fra Gardermoen. Kanskje vi er flere som tar samme fly?

Leier forresten en leilighet gjennom airbnb i nærheten av festivalen, så blir ikke boende på campen.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
"Alcohol: no alcohol in any quantity is allowed"

På en festival...?
Sitat av Dongerino Vis innlegg
"Alcohol: no alcohol in any quantity is allowed"

På en festival...?
Vis hele sitatet...
Det der fant du jo under "What to leave at home" tabben, om du leser på "Food & drinks at the festival" ser du de skriver;

Dishes of various nationalities, exciting products of the Hungarian cuisine, Hungary’s most important wines, and the very intricate palinka culture will be represented this year. Sziget, The Island of Freedom, will also host ruin pubs that are one of Budapest’s many characteristics and are very popular among the youth.
Vis hele sitatet...
If you are thirsty, feel free to visit one of the pubs, wine bars, palinka houses or beer springs.
Vis hele sitatet...
Gir kanskje litt mer mening nå =)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvem er med på Sziget 2016?!?! Ta kontakt då!!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som er der nå?