Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 672
Starter nå i læra og derfor har jeg valget å kjøpe ny telefon (noe som jeg trenger) eller få firmatelefonen som de leverer S5 active.

Siden jeg skal jobbe under harde forhold må mobilen tåle en del og derfor er spørsmålet mitt om det er mulig å kjøpe S6 active og om den vil fungere i Norge. Jeg vet at telefonene som ligger ute på Ebay er mulige å bruke i Norge, men er usikker på om mobilene som selges på f.eks. Amazon fungerer.

Jeg vet heller ikke hvordan S5 er forhold til S6en, men tenker siden den er 2 generasjoner gammel så er den relativt treig.

Tar gjerne imot forslag til hvilke telefoner som jeg kan kjøpe. Har også sett på One+ 3, men den sendes jo ikke til Norge så da må jeg bruke

Får dekket 2000 av firmaet hvis jeg kjøper ny mobil og 3000 av mamma fordi det er siste telefon hun hjelper til å kjøpe til meg.

Takk på forhold freaks!
s6 active skal visst være en ganske knall telefon, hvert fall på batteri. Skal ligge likt med s7en der. Ellers ryktes det om s7 active snart og. Hadde personlig gått for s6 activen da s5 active begynner å bli litt utdatert. Men husk at det ikke er mulig å reparere s6 active i Norge.