Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3560
Hei, som tittel seier så har eg battle.net og Steam konto som eg lurer hvor mye eg kan selge de for ettersom at eg har lagt gaming på hylla.

Steamkontospill:
Aion
Bioshock
COD4:MW
COD:BLACK OPS
COD:BLACK OPS 2 / ZOMBIE
COD:MW2
COD:MW3
CS1.6
CS: CONDITION ZERO
CS:SCOURCE
Day of Defeat: Source
DayZ
Frontlines: Fuel of war
Garry's mod
Gotham Ciy Imposters
GTA: IV
GTA: San Andreas
Halflife2/Source
Portal
RIFT

Battle.net konto:
StarCraft II: Wings of Liberty
StarCraft II: Heart of the Swarm
Hearthstone: Heroes of Warcraft
Warcraft3:Reignofchaos/Frozen Throne
Diablo III: Reaper of Souls (3 stk lvl70)
World of Warcraft: WOD (4 stk level 70, 3stk level80, 3stk level90... og ein haug med andre characters... husker ikke helt alle eg har )

Lurer på om dette er verdt en grei sum penge ?
Steamkontoen din er iaf verdt drøyt 3k, jeg ville nok solgt den for maks 2.
Uformell spiller
4 0
Til å begynne med vil jeg bare påpeke at salg av Steam kontoer ikke er særlig verdsatt av Valve, og du vil kunne stå i fare for å miste den i det store og det hele, så teknisk sett er den verdt null og niks ved salg.
Ikke at de blir å vite noe av det med mindre noen rapporterer kontoen som stjålet eller noe slikt, så hvis du vil beregne verdi av kontoen din for salg anbefaler jeg steamgauge. Merk at de beregner verdi av spillene, som ikke alltid er den reelle verdien da mange spill går for rabatt priser.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Steamkontoen din er iaf verdt drøyt 3k, jeg ville nok solgt den for maks 2.
Vis hele sitatet...
Haha hva snakker du om? Jeg søkte opp alle spillene, og samlet verdi på alle spillene hans er drøyt 1300kr nye.
Sist endret av Xernox; 29. februar 2016 kl. 14:19.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Haha hva snakker du om? Jeg søkte opp alle spillene, og samlet verdi på alle spillene hans er drøyt 1300kr nye.
Vis hele sitatet...
Tja, vet ikke helt om det stemmer. Så nå at jeg kanskje var noe optimistisk med verdien på stuff til Rift ol. Dersom du er på Amerikansk steam blir vel prisene noe billigere tho.




EDIT: Listen er lengre (med alle spillene), fikk bare ikke plass på skjermen til alt samtidig.


EDITII: Nosh, hvor presis er egentlig steam gauge?
Sist endret av Freddy_fred5; 29. februar 2016 kl. 14:41.
Gå på google så søker du wow acc worth og steam acc worth også søker du.
Lettere er det faktisk ikke
Du får opp 3 eller 4 sider som hjelper deg å regne ut ca pris.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Tja, vet ikke helt om det stemmer. Så nå at jeg kanskje var noe optimistisk med verdien på stuff til Rift ol. Dersom du er på Amerikansk steam blir vel prisene noe billigere tho.




EDIT: Listen er lengre (med alle spillene), fikk bare ikke plass på skjermen til alt samtidig.


EDITII: Nosh, hvor presis er egentlig steam gauge?
Vis hele sitatet...
Ja glemte å nevne at jeg ikke brukte steam sine priser. Når noen av spilla koster 3x så mye på steam så vil prisen bli høyere. Men virkelig verdi er mye mindre enn Steam sin. Det er ikke realistisk å gå ut ifra Steam sine priser.
Sist endret av Xernox; 29. februar 2016 kl. 15:49.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Gå på google så søker du wow acc worth og steam acc worth også søker du.
Lettere er det faktisk ikke
Du får opp 3 eller 4 sider som hjelper deg å regne ut ca pris.
Vis hele sitatet...
Tja men hva folk vil betale for den er noe annet. Testa ut min konto, skal ifølge kalkulatoren være verdt 10.5k. Tviler på at jeg får noe nært den prisen for den.
Sitat av svaart Vis innlegg
Tja men hva folk vil betale for den er noe annet. Testa ut min konto, skal ifølge kalkulatoren være verdt 10.5k. Tviler på at jeg får noe nært den prisen for den.
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvor pålitlige de er, men har selv testet ut et par stykker for wow som har vist seg å stemme ganske bra.
Steam derimot er litt mer usikkert vil jeg tro ettersom spillene settes ned i pris og ofte er på salg når de blir kjøpt. Da blir det nok litt værre å få kalkulert ut riktig sum.