Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1347
Hei! Har nå hatt iphone i ett par år og bytter nå til en Samsung galaxy SII. Mitt raske spørsmål er da om noen vet om denne vil fungere for både lading og musikk streaming til en Audi A6? Det er da Audi MMI i den og en Apple 30 pin dock i hanske rommet. Noen som vet?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Nei.

Hilsen a6eier som har prøvd det meste med mmi/ami.

Beste / kjappeste løsning jeg har funnet er enten usbkey eller ssddisk med usbovergang koblet via usb-ami adapter.

Dog er et veldig interessant spørsmål til deg

Mmi 2g? Mmi 3g? Eldre?
Sist endret av AtXbYeA; 20. mai 2013 kl. 12:35.
Hohihohaho!
knivibaguet's Avatar
Trådstarter
Alt jeg vet er at det er en 2012 model a6 quatro allroad
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Isåfall har du MMI 3G eller 3G+

Noen av variantene støttet A2DP, men ikke alle, men finnes f.eks slike http://www.iamaudi.com/audi-music-in...tooth-adapter/ kit for å få mulighet for A2DP.

Men å styre \ bla i Android er ikke mulig afaik, og selv styringen av Spotify er umulig på 2G (og 3G også afaik) på android, man kan kun styre den interne musikkspilleren eller Pandora på iPhone.

Den løsningen som jeg bruker akkurat nå er en 250GB USB-disk, men er noe treg på scanning ettersom den kun scanner de neste 30 folderne i gangen, så hvis jeg blar til folder 31 må jeg vente 1 min før den viser navn på neste 30 foldere, dette problemet eksisterer ikke på USB-sticks, og trolig heller ikke på SSD-disker koblet via en slik http://image.made-in-china.com/2f0j0...ia-in-MDI-.jpg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Selv med 2013-modellen min (A3 SB Q TDI) så må jeg bruke bluetooth hvis jeg skal bruke Spotify (evt. AUX uten å kunne styre verken volum eller hoppe til neste sang), og siden jeg kun har 12min kjøretur til jobb så ble det til at jeg for første gang siden 2008 måtte laste ned musikk igjen (som jeg kopierer fra en av SD-kort slotene og til den interne harddisken i bilen).