Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1177
Hei


Er ute etter denne serien, men skulle gjerne hatt alle sesongene i en boks? fins dette?

Jeg finner den kun på vanlig dvd, hvis noen vet om dette fins på blu ray så er det bare å rope ut
Du finner det ikke på BD/HD, rett og slett fordi det ikke ble laget for annet enn 4:3 (tv).
Trådstarter
aha,skjønner,jeg tenkte meg kanskje det ,for ser det blir kun vist i 4:3 ja

men vet du om det finnes boks av alle sesongene noe sted?

finner de bare separerte så
Den selges her til en svært billig penge, men det er åpenbart en illegal bootleg. Det betyr dermed ikke at det automatisk er dårlig kvalitet.
Trådstarter
hehe,okey

jeg tenkte mer på selve boksen hvis det fantes.
men kanskje det ikke gjør det rett og slett
Sitat av tomacro Vis innlegg
hehe,okey

jeg tenkte mer på selve boksen hvis det fantes.
men kanskje det ikke gjør det rett og slett
Vis hele sitatet...
Det ligger ingen på ebay eller amazon og da kan du nok konkludere med at den ikke finnes.
http://www.amazon.com/Fresh-Prince-B...0723097&sr=1-8

Ikke en boks, men et kit hvertfall. 4:3 er ikke nødvendigvis noe hindring for BD-utgivelse. Star Trek TOS er jo gitt på BD. Lite marked er derimot en stor hindring.
De hadde boksen før på Spaceworld Megastore i Oslo, men det er mange år siden. Du kan jo høre med platekompaniet om de kan bestille den for deg? Eller så kan du ta en tur innom bukta og laste ned?
Jeg har sett den på Spaceworld på Paleet, Karl Johan i Oslo.
Hvis du er villig til å dra en tur på bukta vil du nok finne den. Jeg fant alle 6 sesongene i grei kvalitet, det er så å si den kvaliteten du får den på, på viasat. Men, hvis du vil ha legit vet jeg ikke om denne serien er mulig å få i blu-ray, rett og slett fordi det ikke er stor nok interesse for den i marketed.

ikke en boks, men et kit hvertfall. 4:3 er ikke nødvendigvis noe hindring for BD-utgivelse. Star Trek TOS er jo gitt på BD. Lite marked er derimot en stor hindring.
Vis hele sitatet...
I USA er det jo et gigant market for star trek fordi det er så mange klasiske "nerder" som ser det. I tillegg er det mer et samleobjekt for enkelte entusiaster såvidt som jeg vet.
Sist endret av X1try; 3. mars 2012 kl. 03:38. Grunn: Grunnet skrivefeil, mangler i tekst