Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 962
(Kom ikke på en bedre tittel til dette)


Er på utkikk etter en bot/program som kan prøve samme passord på flere brukere etter hverandre.

Slik at man legger inn en lang liste med brukernavn i boten/programmet, skriver inn 1 passord som boten prøver på alle brukernavnene i listen.

Er snakk om et lousy tekstbasert nettspill hvor jeg skal prøve å hente gamle innaktive brukere med kule nick. Har allerede skaffet meg 3 brukere hvor alle passordene var "1234567". Men å sitte manuelt å gjette blir litt slitsomt i lengden da det tar flere timer..
Sist endret av Kenshi; 30. juli 2009 kl. 19:53.
I værste fall så blir du oppdaget og blir sperret ute ifra spillet :P

Anyway, så er det bare rundt 2% som bruker 123456 som passord ^^,
Sitat av Kenshi Vis innlegg
(Kom ikke på en bedre tittel til dette)


Er på utkikk etter en bot/program som kan prøve samme passord på flere brukere etter hverandre.

Slik at man legger inn en lang liste med brukernavn i boten/programmet, skriver inn 1 passord som boten prøver på alle brukernavnene i listen.

Er snakk om et lousy tekstbasert nettspill hvor jeg skal prøve å hente gamle innaktive brukere med kule nick. Har allerede skaffet meg 3 brukere hvor alle passordene var "1234567". Men å sitte manuelt å gjette blir litt slitsomt i lengden da det tar flere timer..
Vis hele sitatet...
Hva slags spill?
Kenshi's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
I værste fall så blir du oppdaget og blir sperret ute ifra spillet :P

Anyway, så er det bare rundt 2% som bruker 123456 som passord ^^,
Vis hele sitatet...

Blir ikke sperret ute, da kodingen til spillet er latterlig. Og om jeg skulle bli IP-bannet, restarter jeg modemet og fikser ny Ip.

Burde ikke være så vanskelig å fikse en slik liten bot som prøver passord etter en liste med brukernavn? Med Visual Basic kanskje?
Hvis du vet at kodingen er latterlig, burde det ikke være noen sak å skrive en kode som fikser saken?
Kenshi's Avatar
Trådstarter
Sitat av mr_burn Vis innlegg
Hvis du vet at kodingen er latterlig, burde det ikke være noen sak å skrive en kode som fikser saken?
Vis hele sitatet...
Nå har ikke jeg nok datakyndighet til å skrive koder i hytt og pine. Var en grunn til at jeg spurte her.
kan du ikke bruke brutus, hvis det er irc, så er TCL the shit.