Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3073
Hei, jeg har veldig lyst til å se noen filmer no men problemet er at jeg har sett alle som jeg vil se og no spørr jeg etter tips her. Jeg ser etter filmer som er morsomme eller noe som ligner på american pie.
Takker får alle svar jeg får
Jeg likte Project X godt! Kill Buljo 1 og 2 er også knallbra. Litt sær humor, så passer neppe for alle.
Ellers har du jo alle de "american pie-klonene", som f.eks. Sex drive og superbad.
Takk for tipset Har sett Project X og Kill Buljo 1 og 2 så kan se sex drive og superbad etterpå.
EDIT: Ser også etter noe som ligner på Hangover
Sist endret av OyvindTheGamer; 26. april 2014 kl. 23:54.
Paul
Ted
Kan du jo vurdere, himla bra filmer iaf.
Puff puff pass er en av de beste filmene jeg har sett!
Blue Mountain State. Helt klart den beste jeg har sett til nå. (Serie tho).
Proff kannibal
Sitat av Mesias Vis innlegg
Blue Mountain State. Helt klart den beste jeg har sett til nå. (Serie tho).
Vis hele sitatet...
Greit at humor er individuelt altså, men å anbefale BMS som en komedie er å anbefale crossfit som styrketrening, aint gonna happen!
Harold n' Kumar filmene har alltid dratt på mitt smilebånd!
Sitat av Sunny-Den-Lille Vis innlegg
Harold n' Kumar filmene har alltid dratt på mitt smilebånd!
Vis hele sitatet...
Da spesielt - White castle filmen!
Må det være filmer? Kan det være standup specials?
I så fall, Ralphie May - Too Big To Ignore og Gabriel Iglesias - Aloha Fluffy (+ alt fra Louis C.K. hvis du ikke har sett det enda)
Sitat av Kong Grizzly Vis innlegg
Greit at humor er individuelt altså, men å anbefale BMS som en komedie er å anbefale crossfit som styrketrening, aint gonna happen!
Vis hele sitatet...
Han spurte om noe som lignet på American Pie. Han spurte dog heller ikke om en komedie, heller noe som var morsomt. Derav BMS.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Don Peyote (2014)
http://www.comingsoon.net/gallery/113276/Don_Peyote_3.jpg
Last Vegas.

http://www.imdb.com/title/tt1204975/
Sist endret av Hutch; 11. mai 2014 kl. 06:11.