Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4442
Hei, noen som har peiling innen privat bud/transport firma? Sett fler budbringer på natten som kjører og leverer post på natt. Hvordan fungerer dette?

De leverer alt fra reklame til pakker.
Hva mener du med hvordan det fungerer? Det fungerer ganske nøyaktig slik du skrev. De kjører rundt på natten og leverer post, reklame og pakker.
Du kan starte det ved å reg AS/enkeltmannsforetak. Skal du drive med transport med større klasse enn B. Så må du ha løyvekurs først.

Når du har bil/er kan du kontakte transport sentraler o.l så finner du alltid noe å kjøre.
Om natta er det vel bare snakk om å plassere pakka utenfor døra di uten signatur tenker jeg.
det er en veldig risky måte å gjøre det på, kan fort sitte med ansvaret hvis kunde sier pakke ikke mottatt. ofte er slike løsninger der transpotør har tilgang med nøkkel o.l-. slik at pakker blir trygt oppbevart.
Sitat av RapTouR Vis innlegg
det er en veldig risky måte å gjøre det på, kan fort sitte med ansvaret hvis kunde sier pakke ikke mottatt. ofte er slike løsninger der transpotør har tilgang med nøkkel o.l-. slik at pakker blir trygt oppbevart.
Vis hele sitatet...
Nei det er det ikke.
Flere som driver med dette og setter pakker på utsiden av døra og i postkassen.

Ta kontakt med den lokale aviswn og spør om de trenger flere til distribusjon.
De står ofte for levering av egen avis og andres, inkludert reklame
Sitat av Centext Vis innlegg
Hei, noen som har peiling innen privat bud/transport firma? Sett fler budbringer på natten som kjører og leverer post på natt. Hvordan fungerer dette?

De leverer alt fra reklame til pakker.
Vis hele sitatet...
Tenker du på jobbmuligheter?
Jeg har fått pakker levert på døra flere gangerav noen som heter www.helthjem.no Det er sikkert de du tenker på. De leverer bl.a for adlibris
Helt hjem har levert flere ganger midt på natta hos meg. Flere ganger har jeg vært våken og hørt dieselbilen stoppe utenfor på grusen imens en gedigen lommelykt lyser opp gardinene (og ja, jeg har utelys på utenfor døgnet rundt, året rundt (daglyssensorer) før en kar springer tilbake til bilen og rygger ned veien igjen.. Det hørtes helt genialt ut helt til søvnen min ble forstyrret, da ble det plutselig veldig mye greiere å bare hente på post-i-butikk/postnord-utleveringsted-i-butikk..
Helhjem er i praksis avisbudet. Det er de som leverer helthjem og morgenlevering.
Takk for svar og ja det er jobb i baktanken. Som en alboo skrev så var det litt mer med hvordan få et samarbeid med andre parter.

Jeg snakket med en annen som holdt på med dette og han går aldri opp til husene, men leverer kun i postkasser som står plassert ute på veien med 10 andre postkasser, jeg bor på landet.