Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1168
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann Jeg hadde tenkt til å prøve OxyContin (20 mg) for første gang snart og lurte på om noen her på forumet hadde noen tips til en som skal prøve for første gang. Jeg er ganske lav, ganske tjukk, og omtrent helt opiodnaiv. Jeg lurte på om det kanskje kunne være lurt å dele dem opp i enten to eller fire deler til jeg vet hvordan OxyContin virker på meg. Til dere som har erfaring: hva vil dere si virkningene er på dosene 5 mg, 10 mg, og 20 mg, for en som meg? Både i forhold til lindring av smerter, men også i forhold til rus. Takk på forhånd for svar!
10 mg er en fin startdose, så kan du justere etter ossen formen føles med evt 5mg til.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det ligger jo uhorvelig mange tråder om detta.. Har folk glemt søkefunksjonen?
Det dummeste du kan gjøre er og bruke det som rus.. Det fungerer fint og dele den opp i små biter, men da vil ikke effekten vare så lenge som en hel tablett lissom Pass på kvalme og ta en bit på 10mg først og vent en liten stund om du skal ta litt mer.
Ta av "skallet" på utsiden, knus den til fint fint pulver, del det i 3 linjer og snort en av dem å se an formen. Del dem 2 siste linjene i 2 igjen og snort til du finner en form du syns er god. Sånn hadde jeg gjort det. Noen tåler mer enn 20mg første gangen andre kaster opp på 10mg. Om du ikke ønsker å snorte dem så kan du sikkert knuse pillene til fint pulver og spise 5 og 5mg til du finner formen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det ligger jo uhorvelig mange tråder om detta.. Har folk glemt søkefunksjonen?
Vis hele sitatet...
Og man finner svar på så og si alt på Google så hvorfor ikke bare legge ned forumet.

Jeg har testet oxy et par ganger. Jeg fikk en veldig fin rus på 5 mg. Tok det nasalt da det kom i kapsel. Tror det var oxycodone.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det ligger jo uhorvelig mange tråder om detta.. Har folk glemt søkefunksjonen?
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner at det kan være lurt å ta en tur innom søkefunskjonen, og det gjorde jeg, før jeg stilte spørsmålet. Jeg ville gjerne vite mer enn det jeg fant gjennom søket. Så for eksempel få som snakket om lave doser (5 mg), om noen hadde brukt det til genuin smertelindring, også syntes jeg det er greit å legge ut et innlegg med litt informasjon og kropptypen og toleransen min spesifikt, sånn at jeg kan være litt mer sikker på at jeg får nøyaktige svar.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men vær forsiktig! Jeg tok en gang å delte en 40mg depot i 4 deler å tok dæm med et par timers mellomrom, det var lite lurt, fikk angst å frika helt ut. Prøvde senere oxycodone 10mg kapsel, det funka fjell, aufori til tusen i en times tid.
10-20 mg oralt er en fin dose for en opiodnaiv person, kan fort bli kvalm ved høyere dosering.