Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1940
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
For to timer siden tok en linje med amfetamin. Etter fem minutter merker jeg at jeg blir svimmel, nummen i kroppen og trøtt. Jeg drikker masse og spiser litt. Legger meg på sofaen for å begynne å lese, men sovner i stedet i en hel time.
Kjøpte ny speed i går kveld av samme fyr jeg pleier å kjøpe av, men dette var første gang jeg prøvde akkurat denne typen. Han sa selv at han syntes denne typen var litt bedre enn den forrige (som jeg syntes var veldig bra).

Det er 3 dager siden sist jeg tok amf, og før det så brukte jeg under 2g spredd utover en måned (ikke hveer dag). Har aldri opplevd å bli trøtt på denne måten før, vet ikke om det er på grunn av meg eller på grunn av kvaliteten på speed’en at jeg ble så trøtt. Det skal sies at før jeg tok den linjen, så hadde jeg ikke spist på lenge og kan ha hatt lavt blodsukker. Jeg har sovet godt de siste nettene (normal døgnrytme), og ikke inntatt noe rusmidler på noen dager. Jeg tok nå en linje til, for å se om det kan fungere bedre, mulig en dårlig idé, men ja. Flere som har opplevd lignende?
Svak OD, er det verdt det og fortsette?
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Svak OD, er det verdt det og fortsette?
Vis hele sitatet...
Tenker du på overdose? Var en ganske tynn linje, kan ikke ha vært det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenker du på overdose? Var en ganske tynn linje, kan ikke ha vært det.
Vis hele sitatet...
Om du tok bare en stripe er det jo obv at det er kakka benzo i amfen.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Om du tok bare en stripe er det jo obv at det er kakka benzo i amfen.
Vis hele sitatet...
Tok en til linje, og nå merker jeg rusen ja. Kanskje bare svakere speed enn den forrige typen jeg hadde? Da trengte jeg kun en linje for sterk merkbar effekt.
Bare aldri opplevd og bokstavelig talt sovne rett etter å ha snortet amf, jaja
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Btw, går på en type medisin som er skadelig for foster, derfor må jeg månedlig nå framover ta blodprøver for å sjekke at jeg ikke er gravid (påbudt). Vil amfetamin eller andre rusmidler syntes eller noe?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Btw, går på en type medisin som er skadelig for foster, derfor må jeg månedlig nå framover ta blodprøver for å sjekke at jeg ikke er gravid (påbudt). Vil amfetamin eller andre rusmidler syntes eller noe?
Vis hele sitatet...
Det spørs om de sjekker spesifikt etter stoff. Er det for de måler nivået på medisinen du bruker?
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av gud1 Vis innlegg
Det spørs om de sjekker spesifikt etter stoff. Er det for de måler nivået på medisinen du bruker?
Vis hele sitatet...
Som jeg akkurat skrev, så er jeg påbudt å ta månedlige graviditetstest gjennom blodprøver. Får ikke være gravid på denne type medisinen. Vet ikke om de sjekker etter noe annet stoff. Er der primært for å ta graviditetstest, så tviler på at noe slår ut, men lurer på om det er en mulighet for det.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det vil dem ikke kunne se, man bruker jri prøver for å se hvorvidt ett narkotisk stoff har blitt brukt i de siste dagene/uken(e). Blodprøve er det politiet som pålegger etter mistanke om alk/rus kjøring for å se konsentrasjonen av drugs/alkohol i blodet
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Urinprøver *
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Kan hende du har bygd en liten toleranse så når du tok den linjen så er det liksom ikke nokk for å få effekten du ønsker.

Også amf med lite mat er dårlig ide med tanke på du øker forbrenning med ingenting å forbrenne derfor ble du sliten. Tom for battefi rett å slett. Best å bare ta seg en lang pause fra det sann kroppen kan bli normal igjen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Btw, går på en type medisin som er skadelig for foster, derfor må jeg månedlig nå framover ta blodprøver for å sjekke at jeg ikke er gravid (påbudt). Vil amfetamin eller andre rusmidler syntes eller noe?
Vis hele sitatet...

Isotretionin? Da er det stort sett leververdiene+graviditet de sjekker.
Sist endret av Veggen; 4. september 2019 kl. 21:44. Grunn: Sitat-fiks