Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3345
Viste ikke helt hvor andre steder jeg skulle puttet denne tråden,er bare å slette eller flytte den...

Det har seg sånn at jeg har tenkt å ta en ny tattovering på overarmen som gammel skater har jeg alltid vært blodfan av Independent og jeg har bestemt meg for tattovere logoen dems,korset betyr jo uavhengihet og det var mye diskusjoner mange år tilbake hvor enkelte selskap ikke ville ha korset som logo pga frykt for å bli Assosiasjonert med det tyske jernkorset.Jeg har fryktelig lyst å ta denne tattoveringen og syns den står for noe bra men i den tid jeg går i bar overkropp så vet man ikke helt åssen folk vil reagere.Blir kleint gang etter gang måtte forsvare og forklare seg betydningen av logoen.Hva tenker dere,noen gamle skatere her som føler meg,hehe?





https://www.google.no/search?q=indep...1RjXc-hAldM%3A
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er den del skatere med den tatoveringen. Har du flere tatoveringer? Om du har det så stikker den ikke så mye ut, og folk vil mest sannsynlig ikke legge så godt merke til den. Gammel skater selv, men foreløpig ingen skate-relaterte tatoveringer. Kunne godt hatt noe som omhandlet skateboard, men om det skulle vært en logo ville jeg kanskje gått for noen av Thrasher Magazines logoer. Mange av de kan være kule som tatoveringer og ikke bare en logo. F.eks. den her:
Sist endret av skjitpeis; 28. september 2016 kl. 22:13. Grunn: Formatfeil