Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1065
Snekra sammen et lite bildet på et par timer, fortell hva du synes om det da.

Link til bildet
Discotroopin'
RadioSlave's Avatar
Helt greit bilde lizm...men jeg synes treet hadde en feil form. Passet liksom ikke inn med den ene lange greinen. Dessuten har solen litt rare farger rundt midten. Ville vært bedre å strekke de fullt ut.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Oh. Det var slettes ikke dårlig. Minner veldig om fyrstikkeskene.
Den sola kunne vel kanskje hatt litt mer glød. Den så ganske dempet ut. Og de bladene på treet så litt kunstige ut (noe som ikke nødvendivis er negativt). Litt abstrakt følelse over det
Veldig bra arbeid, men hadde likt den bedre om treet var øverste layeret istedenfor strålene. Synes ikke strålene passet over treet.
helt greit bilde, likte godt hvordan det skinte på bilde. men følte det ble feil at noe av greinene stakk ut av rammen, kanskje noen liker det men det gjør ikke jeg. bare jeg som tenker japan når jeg ser det bilde? noe ala The Last Samurai
Trådstarter
Det er mitt første vektor bilde uten noe å gå etter, jeg ble temmelig fornøyd selv, men jeg ser at det er mye som kan forandres på. Takk for tilbakemelding, jeg skal prøve å forandre litt på bildet.
Det var nice, veldig bonsai-aktig det treet. Om treet skulle eksistert i virkeligheten ville stammen vært tykkere nede med roten, på høyre side.
likte dette veldig godt jeg
Veldig bra! Likte det veldig godt!

Konstruktiv kritikk(personlig meninger, ingen feil fra din side ): Jeg synes sola burde vært enklere. Ikke sånn at fargen tonet ut, men simpel, gjerne én eller to farger.
Dessuten vet jeg ikke om jeg likte den brede rammen. Tøft at treet går ut av bildet, men rammern var _litt_ i største laget. (Jeg er dog litt usikker, kanskje det var litt fett. )

Edit: Wallpaper... Seff. Glem det jeg sa om rammen.
Sist endret av froskenfredrik; 30. mai 2005 kl. 19:53.
Jævlig bra! Eneste lille kritikken må være å kanskje tydeliggjøre sola litt. Får mer glød som Kakcoo sa.
Lager du en i 1280*1024 så lover jeg å bruke den som Wallpaper
Trådstarter
Takk for mye god tilbakemelding, update kommer om få minutter(må bare vente til maskinen har fått tilbake pusten), og da kommer den i 1280*1024 også

EDIT: Nå er bildet oppdatert.

1024x768
1280x1024
Sist endret av tjukka; 30. mai 2005 kl. 20:46.
Du har glemt en stripe på bildet. Det gjelder begge de to nye versjonene. Det er en ufarget strek sånn ca der min røde linje går.
Likte bildet veldig godt...pent og rolig og se på....likte at det gikk utenfor rammen
Veldig bra bilde. God stemmning og det ser ikke dårlig ut tekniskt heller. Er bare å legge ut mer her, men da gjerne uten å linke til deviantart.
Enig med det esr sa, prøv å la treet slutt hvor rammen slutter, og se hvordan det blit
Du er min venn
niigu's Avatar
Jo kult dette. Men det er så kopiert at det nesten er litt farlig.
Trådstarter
Kopiert, på hvilken måte? Jeg har laget alt selv.