Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3093
Anonym bruker
"Høflig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble innkjøpt svært ren metamfetamin for noen dager siden. Har vel sovet 8t de siste fem dagene, ingenting på de siste 50 timene. Siste dose var kl. 20:00 igår og fremdeles er pupillene svarte og jeg får ikke sove. Paranoid har jeg også blitt.

Skal på jobb nå og må dra om en times tid, er hjemme igjen kl. 23:30. Dagen etter har jeg er viktig sosialt møte kl. 16:00. Jobber også dagene etter dette men planlegger å ikke røre noe mer før evt rett før møtet imorgen.

Må være litt opplagt på jobb, og er også redd for paranoiaen og at jeg evt ikke skal sove igjen i natt.

Hjelp
Sikker på at du ikke kan ringe og si du er syk/egenmelde? Har dessverre lite erfaring med stimulanter, men ville ikke tatt mer om du vil sove. Drikk vann og spis, vet ikke om kaffe hjelper.
du trenger søvn asap, antageligvis også mat og drikke.
hadde personlig tatt dagen av i dag, fiksa no quetiapin/benzo og tatt kvelden, helst etter no mat og drikke om mulig.
så våkne igjen når du våkner og spise og drikke mer og kanskje et trekk for å sove litt mer før du skal på det viktige møtet.

EDIT: et trekk cannabis, ikke meth..!
Sist endret av Munted Artist; 26. februar 2020 kl. 13:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Du trenger emergency sovepakken. 1 joint, 2 pils, og 25 mg seroquel. Alt inntas samtidig. En time senere sover du

men spørs hvor mye bedre du vil føle deg - altså nå er du helt på kanten - kun en skikkelig god natts søvn, helst rusfri, kan komme i nærheten av å rette opp dette

generelt er vi vel kommet dit i dag, at populærvitenskapen hevder at man ikke kan "sove inn" tapt søvn - så sliten og miserabel blir du uansett

et triks med stimulanter er å sette seg et tidspunkt på dagen som man _ikke_ tar de etter
Sist endret av meaculpaUIO; 26. februar 2020 kl. 13:05.
Anonym bruker
"Høflig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får ikke sykemeldt meg. Første dag etter sykemelding pga. Fysisk skade idag. Flere ganger fucka opp jobb fordi har rusa meg feil før. Må på jobb. Må være opplagt, men jeg tror jeg nærmer meg psykose. Føler ihvertfall på noe som sikkert har et navn. Derealisering kanskje? Hvem vet, kanskje bare prøve å ikke svime av på jobb og holde ut angsten, timene og kvelden til jeg kommer hjem og håpe på søvn da.

Muligens en minidose meth, og prøve å fikse noe benzo? Så avslutte kvelden med øl, benzo og litt bønne?
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har stelt det istand ganske bra allerede. Ville ha tatt litt meth for å kommet meg greit gjennom arbeidsdagen også tatt en quetiapin rett etter jobb for å sovne.

Kommer til å bli noen kjipe dager uansett...
hjelper dårlig å håpe på søvn så kort etter inntak av meth, men mulig du er så kjørt at du klarer det om du ikke doserer mer.

hvor viktig er møtet i morgen vs jobb i dag?
siden du skal begge og er der du er nå blir dette utrolig vanskelig å få til.

akk nå tenker jeg ikke dosere mer nå og håpe på å klare dagen å ta kvelden som du sa, men drit i øl og bruk heller mer benzo og bønne, el bedre prøv å skaff quetiapin/seroquel (samme sak) og gjør som meaculpaUIO sa, men bytt ut forslaget hans om alkohol med benzo, så det blir quetiapine, bønne og benzo (alkohol dehydrerer deg mer, noe du garantert ikke trenger etter såpass kjør på stims..

så etter søvn+mat+drikke se om du absolutt må ta mer meth for å komme deg på det viktige møtet
Hvordan gikk d?
Sitat av wildthing Vis innlegg
Hvordan gikk d?
Vis hele sitatet...
hvis du leser så ser du at TS nå enten akk har dratt el er i ferd med å dra på jobb, om ting gikk som planlagt.
du får spørre igjen om noen dager..
dancing in the dark
3 0
Fiks noe seroquel, ville ikke tatt mer meta hvis du er på kanten til psykose..
Røyk en j og få i deg noe seroquel, så blir d bedre i morgen i hvertfall..
Spinnvilt å anbefale cannabis til en som føler seg på nippet til å bli psykotisk.

Quetiapin og/eller benzo holder i massevis.

Lykke til.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
jeg ville vært mer bekymret for at han ikke får sove, etter 50 timer på meth, men hver sin smak
Anbefaler du cannabis til de som føler seg på nippet til å bli psykotisk?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ikke alene, nei. Men som ledd i en emergency pakke for den som er ubertweaket eller vært lenge oppe og festet på psykedelia.
Skjønner at du syns det er uansvarlig. Helt greit for meg. Vi vet jo ikke om fyren røyker vanligvis engang. Handler kun om å hjelpe med innsovning, ingenting annet. Ekstrem situasjon, kanskje ekstreme virkemidler. Men jeg personlig har god erfaring med den komboen for å avslutte en fest, og selv om søvnen er så-som-så, får man ihvertfall sove.

Å introdusere folk for benzodiazepiner, kan umulig være mer ansvarlig, så foreslår du holder deg til ditt forslag, og jeg til mitt.
Sitat av K-Uche Vis innlegg
Spinnvilt å anbefale cannabis til en som føler seg på nippet til å bli psykotisk.

Quetiapin og/eller benzo holder i massevis.

Lykke til.
Vis hele sitatet...
ingen har anbefalt cannabis alene, har de?
fra mine erfaringer er det ikke så ille med litt psykosetilstander om man enten er i drømmeland el så sedert at du ikke klarer løfte ræva fra stolen.

men joa forsåvidt riktig det du sier om vi snakker kun cannabis oppå en stim-psykose, men det gjør vi ikke.
vi anbefaler et sterkt antipsykotikum kombinert med benzo for å få søvn her, bønna er mer for å lettere la andre ting ligge å la tankene flyte avgårde, -inn i drømmeland.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kuche lurer forresten på om noen har en emergency pakke for problemet å ikke få urinert under påvirkning av sopp, så hvis noen har noen ideer, kan dere jo dele det her eller sende han på PM. Ble kontaktet personlig om behovet for en slik pakke, men urinveisproblemer og tena lady er ikke mitt spesialtfelt, så jeg åpner opp for at allminnelig publikum kan ta stilling.

Håper det går bra med deg OP!
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Ikke alene, nei. Men som ledd i en emergency pakke for den som er ubertweaket eller vært lenge oppe og festet på psykedelia.
Skjønner at du syns det er uansvarlig. Helt greit for meg. Vi vet jo ikke om fyren røyker vanligvis engang. Handler kun om å hjelpe med innsovning, ingenting annet. Ekstrem situasjon, kanskje ekstreme virkemidler. Men jeg personlig har god erfaring med den komboen for å avslutte en fest, og selv om søvnen er så-som-så, får man ihvertfall sove.

Å introdusere folk for benzodiazepiner, kan umulig være mer ansvarlig, så foreslår du holder deg til ditt forslag, og jeg til mitt.
Vis hele sitatet...
Du vet ingenting om trådstarter sin mentale helse, likevel skriver du at trådstarter trenger cannabis etter å ha vært våken i 50 timer på metamfetamin.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bro, alle kan se at ingen anbefalte cannabis alene.
Sitat av K-Uche Vis innlegg
Du vet ingenting om trådstarter sin mentale helse, likevel skriver du at trådstarter trenger cannabis etter å ha vært våken i 50 timer på metamfetamin.
Vis hele sitatet...
Cannabis kan hjelpe med å sovne. Etter den BLANDINGEN som ble anbefalt tviler jeg på at han klarer å være våken og havne i psykose. I tillegg er quetiapin anti-psykotisk, så det hadde nok gått bra altså.
Håper du ikke er bussjåfør
Ingen i denne tråden (selv ikke trådstarter) vet om han har noen latente mentale lidelser, men cannabis er anbefalt etter å ha vært våken i 50 timer på metamfetamin. Kanskje jeg ikke er innrøyket nok til å se at det gir mening...

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Kuche lurer forresten på om noen har en emergency pakke for problemet å ikke få urinert under påvirkning av sopp, så hvis noen har noen ideer, kan dere jo dele det her eller sende han på PM. Ble kontaktet personlig om behovet for en slik pakke, men urinveisproblemer og tena lady er ikke mitt spesialtfelt, så jeg åpner opp for at allminnelig publikum kan ta stilling.

Håper det går bra med deg OP!
Vis hele sitatet...
Tuller med deg.

Skal ikke kverulere mer i denne tråden, men selv blir jeg svært angstpreget av cannabis og kunne ikke tenkt meg å røyke det etter et stim-race. Noen benzo demper ikke angsten for min del.

Håper det går bra med deg trådstarter, gi en lyd fra deg når du føler for det.

Peace.
Sist endret av K-Uche; 26. februar 2020 kl. 15:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ville Tatt benzo for nervene vertfall
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
siden du skal begge og er der du er nå blir dette utrolig vanskelig å få til.
Vis hele sitatet...
Eneste måten å få til dette på tror jeg er å ta mer meth faktisk.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Eneste måten å få til dette på tror jeg er å ta mer meth faktisk.
Vis hele sitatet...
da snakker vi ekstremt lite søvn, før evt helt uten i ca 100 timer oppå det igjen før det viktige møtet.. tror ikke det er så lurt å dra i et viktig møte da.
Anonym bruker
"Høflig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ble meth før jobb og sobril. Sugde litt men når sobrilen fungerte følte jeg meg ganske grei. Jobben min involverer ingen fare for andre. Ble noen sobril og vodka på vei hjem og sluknet som et lys så fort hodet traff puten og sov i ti timer. Idag er jeg groggy og sliten men ikke mye verre enn etter en hard natt på byen faktisk.

Får vurdere formen etterhvert og muligens ta en mikrodose før møtet idag for å justeres inn i normalt stemningsleie.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får vurdere formen etterhvert og muligens ta en mikrodose før møtet idag for å justeres inn i normalt stemningsleie.
Vis hele sitatet...
And so it begins
muligens ta en mikrodose før møtet idag for å justeres inn i normalt stemningsleie
Vis hele sitatet...
Typisk man finner på unskyldninger for å ruse seg

Snart sitter du uten jobb å meth er det eneste som gir deg noe , just wait
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ble meth før jobb og sobril. Sugde litt men når sobrilen fungerte følte jeg meg ganske grei. Jobben min involverer ingen fare for andre. Ble noen sobril og vodka på vei hjem og sluknet som et lys så fort hodet traff puten og sov i ti timer. Idag er jeg groggy og sliten men ikke mye verre enn etter en hard natt på byen faktisk.

Får vurdere formen etterhvert og muligens ta en mikrodose før møtet idag for å justeres inn i normalt stemningsleie.
Vis hele sitatet...
bra at det gikk bra, og var nok essensielt at du fikk litt søvn..!
håper du ser hvor raskt ting kan gå til helvete når du kjører så nær kanten og har lært noe av dette. :/

lykke til på møtet og dagene fremover, hold oss gjerne oppdatert
Jeg skal aldri speede igjen om jeg klarer å hole meg fra den sprøyten, men ja, jeg er for quetapin+bnzo+litt hasj også, har aldri gjort meg noevondt med hasj på nedturen, tvert imot, og det uten benzo og quetiapin også. Alle er forskjellige, men flott at det gikk noenlunde bra hvertfall. Jeg skal holde meg til kaffe på stimulant-fronten fra nå, etter en kompis(trodde jeg) ble så psykotisk han tuet m å sage hunden min i to på sms kranglet masse om at hans problemer var så mye værre en mine, selv om jeg rpvde å si det er ikke en konkuranse liksom,alle føler sine ting er jævligst for man opplever bare sine egene problemer fult ut. Så truet han min far, mor med brystkreft nettopp, og min lillebror som sliter nok etter å ha vokst opp med meg som bror, jeg var ikkeen kul bror overhodet. Truet han for penger tilheroin osv, skammer meg som en hund for dette i dag, men alle sier det går greit og er i fortiden, mendet gjør det ikke riktig likevel. Jeg sliter hardt med forholdet til lillebror min. Han fortjente så mye bedre barndom en eg lot han få.


s
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En oppklaring som ikke er varierende men heller felles for alle som inntar metamfetamin.

Metamfetamin gir cravings som tydelig kommer frem her, i mye større grad en andre amfetamin typer. Av erfaring kan jeg råde deg til å legge det fra deg en liten periode, med mindre det ønskes at metamfetamin skal være nøkkelen til å få på seg klær hver dag.

Land mykt, 1mg alprazolam og 2mg rivotril («mykt», jeg vet, men tiltak trengs når man lander) alparazolam for umiddelbar trøtthet, klonazepam for lang halveringstid å mer eller mindre en knock out på nedturen.

IKKE røyk hasj. Det er oppskriften på psykose, da flere dager med stort inntak metamfetamin i seg selv kan utløse psykoser.

Ser dette er noen dager siden men sikkert noen andre som lurer med tiden
Anonym bruker
"Høflig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Til oppdatering så tok jeg en minidose og det hjalp vel litt for å justere hodet. Etterpå har jeg sovet og kjent meg deppa. Det begynner å gi seg nå heldigvis. Skal aldri røre meth igjen. Det var ikke deilig engang, ble bare veldig våken.