Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 864
Hei.

Jeg har 2 små tatoveringer, men den ene vil jeg virkelig fjerne nå. Jeg tok den da jeg holdt på mye mye dumt i livet, men nå har jeg fått livet på stell. Har jobb og leilighet, og ett godt sosialt nettverk.

Jeg lurer på hvor er ett godt sted å begynne å henvende meg? Jeg har hørt med eraze, og de tar ca 1950,- per behandling samt 7 behandlinger. Jeg bor i Viken fylke men jeg kan flytte på meg, så Oslo er også aktuelt.

Denne tatoveringen er ikke stort større enn 5x5 cm. Er det evt noen tilbud eller fastpris jeg kan få på dette?
Jeg ser også de tar utgangspunkt i behandlinger, hvor mange behandlinger tar det vanligvis ?

Tar gjerne imot all informasjon jeg kan få.

Håper på gode svar.
Ut fra en pris på 7 x 1950,-, vil du med all sansynlighet komme mye rimeligere unna med en coverup, kunne det vært et alternativ?
Eraze er overprisa. På Hudklinikken på Youngstorget tar de 1200 kr pr gang og Volvat er også bedre enn Eraze. Der er leger og sykepleiere som gjør det.

Men tatoveringa vil aldri bli helt fjerna har jeg fått høre. Noen etterlater skygge andre etterlater hvitt arr. Hører gjerne andres erfaringer for har en jeg ville ha fjerna selv. Men det er dyrt ja man må regne med minst 10-15 behandlinger, og sånn sett syns jeg ikke det er verdt det med de prisene som er når man ikke engang er garantert at det vil bli helt borte. Prosessen tar også lang tid, 1-2 år og vet ikke hvor fett det er å gå rundt med en flekkete tattis og laser skorper så lenge. Det er hvertfall noen av tinga som holder meg tilbake fra å gjøre det..
Sist endret av celtseus; 23. februar 2020 kl. 16:45.