Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 713
Hei.

Meg og to kamerater skal på en liten reise gjennom _deler_ av vest Europa. Vi har kun 4 uker på oss og har lyst til å oppleve så mye som mulig på den tida vi har. Det eneste som er klart er at vi starter i Amsterdam, ellers er planen å ikke ha en altfor streng timeplan, men heller ta det litt som det faller seg.

Det jeg lurte på er om noen av dere Freaks veit om noen steder som er et "must" når man skal ut i vest Europa, helst ikke turist infiserte steder, vi vil oppleve kultur osv., ikke fulle nordmenn

På forhånd, takk
Jeg trivdes veldig godt på Ars Hostel i Krakow, Polen. Utrolig fin by også! :-) Anbefales.
Bil, tog eller fly?

Frankrike er jo meget strøkent sted for å oppleve kultur osv... De fleste deler av landet hvert fall.

Ikke langt unna Amsterdam heller, bare noen timer med bil.
Sist endret av skolms; 25. april 2010 kl. 22:32.
Loafer's Avatar
Trådstarter
18 4
Ja, vi har tenkt oss innom Frankrike, men lurte på om spesielle steder i Frankrike/Spania/Italia/Nederland/osv..

Spesifiserte ikke dette i topic. Beklager
HøyRisiko Psykopat
Disneyland Paris
Om dere er ute etter festbyer med spennende historie og mye kult og se på likevel vil jeg anbefale Praha i Tjekkia. Har vært der 2 ganger , byen er forbløffende. Masse koselige små barer , billig og bo / leve , ekstremt mye flott arkitektur. Europas største nattklubb , og desidert den beste pub crawlen.
Du kan sjekke "prague pub crawl" på facebook.
Sist endret av THH-c; 25. april 2010 kl. 23:08.